Business Days spoločnosti Canon pomáhajú zákazníkom z oblasti tlače s odhalením podnikateľského potenciálu

BRATISLAVA, 13. októbra 2016 – Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, inšpirovala v príbehu tohto ročníku svojho veľtrhu Commercial Printing Business Days viac než 400 návštevníkov. Canon ponúkol prehliadku vysoko odborných znalostí a skúseností s produkčnou tlačou v oblastiach obchodnej komunikácie, komerčných tlačových služieb, vydavateľstva a nakladateľstva i fotografickej tlače.

Veľtrh prebiehal v dňoch 20. až 22. septembra 2016 v nemeckom Poingu a Canon v priebehu tohto podujatia privítal vo svojom centre Customer Experience Center vybraných poskytovateľov tlačových služieb z celej Európy. V priebehu troch veľtržných dní sa návštevníci zoznámili s tým, ako prostredníctvom integrovaných ucelených riešení postavených na inovatívnych technológiách môžu rozvinúť pod vedením expertov spoločnosti Canon a ich partnerov svoj podnikateľský potenciál.

„Veľmi dobre si uvedomujeme, že technológie samy o sebe transformáciu firiem nezaistia,“ hovorí Peter Wolff, Senior Director for Commercial Printers & Production CRD v spoločnosti Canon. „Zákazníci potrebujú predviesť svoje kreatívne nápady a koncepty do reálneho sveta, skúmať nové obchodné modely a experimentovať s rôznorodými aplikáciami. A práve Commercial Printing Business Days je tým skvelým inovatívnym prostredím, kde sa môžu zákazníci zoznámiť so širokou škálou možností využiteľných pre ich podnikanie.“

Veľtrh Commercial Printing Business Days prebehol v duchu filozofie spoločnosti Canon  nazvanej #UNLEASHPRINT a poskytovatelia tlačových služieb sa tak mohli prostredníctvom fiktívnej viackanálovej marketingovej kampane pre mníchovskú cestovnú kanceláriu zoznámiť s každým aspektom takto rozsiahlej propagačnej akcie. Od personalizovaného direct mailingu zohľadňujúceho špecifiká každého zákazníka až po úvodnú webovú stránku s individuálnymi marketingovými materiálmi, vrátane katalógu so zájazdami podľa predpokladaných preferencií klienta. Súčasťou kampane navyše bolo – po dokončení objednávky – vytvorenie osobného cestovného poukazu a pribalenie sprievodcu i časopisu s obsahom relevantným k vybranej destinácii.

Výrobu širokej škály materiálov zaisťoval systém pre správu workflow a výstupov PRISMA, ktorý riadil rad samostatných úloh nad rôznorodými produkčnými technológiami. K slovu tak napríklad prišla flatbed tlačiareň Océ Arizona 1280 GT pri výrobe zložiek, vysokorýchlostné farebné hárkové riešenie imagePRESS C10000VP i kontinuálne atramentové tlačové stroje ColorStream a ImageStream na výrobu časopisov, poukazov a ďalších prémiových materiálov zasielaných poštou.

Za zmienku stojí i prezentácia radu integrovaných dokončovacích riešení od partnerov spoločnosti Canon, vrátane firiem IBIS, Horizon, Hunkeler a Tecnau.  Zákazníci si mohli priamo v akcii prezrieť ucelené riešenie pre výrobu knižných publikácií a produkciu časopisov, od tlače z rolky až po finálny narezaný, zložený a perfektne zviazaný alebo zošitý produkt. Spolu so svojimi partnermi z oblasti papierových materiálov Canon účastníkov zoznámil i s novinkami v oblasti spoločne vyvíjaných atramentových materiálov.

Medzi prezentované technológie značky Canon patrili tiež niektoré novinky z veľtrhu drupa 2016. Návštevníci veľtrhu sa mohli zoznámiť napríklad s novým Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ ImageStream 2400, Océ VarioPrint i300 vrátane rozšírenia ColorGrip a s imagePRESS C10000VP.

„Veľtrh Commercial Printing Business Days jasne potvrdil pozíciu spoločnosti Canon ako ideálneho partnera. V priebehu veľtrhu sme síce uzavreli niekoľko významných zákaziek, ale omnoho dôležitejšie je, že sme návštevníkom poskytli pozitívnu víziu, ako využiť tlač pre ziskové podnikanie i v budúcnosti. Navyše sme posilnili ich dôveru v schopnosť prinášať koncovým klientom skutočnú pridanú hodnotu,“ dodáva Peter Wolff.