Nový program rozširuje produktovú podporu pre profesionálnych zákazníkov a podniky a poskytne oprávneným profesionálom špičkové služby na základe ročného členského poplatku v rámci plánu Silver, Gold a Platinum, ktoré sú zostavené podľa potrieb podnikov rôznej veľkosti a objemu techniky, ktorá bude servisovaná. Členské poplatky začínajú na 100 EUR (bez DPH) ročne. Členovia získajú okrem iného nasledujúce prémiové výhody:
• Zľavy na všetky opravy
• Ročnú kvótu na bezplatné servisné prehliadky
• Neobmedzené doručenie nasledujúci pracovný deň
• Prístup k prioritnému helpdesku
• Bezplatné podnikateľské koučovanie
V závislosti od množstva registrovaného vybavenia Canon si profesionáli alebo podniky môžu okrem základných výhod vyžiadať zapožičanie náhradného vybavenia a prednostný servis. Táto nová ponuka navyše zahŕňa balíčky služieb na mieru pre väčšie korporácie – podrobnosti nájdete tu. Členovia CPS si okrem toho môžu uložiť svoje elektronické členské karty do peňaženky v smartfóne, čo im uľahčí rýchly prístup k potrebným informáciám podpory.
„Od svojich počiatkov v 80. rokoch je CPS dôveryhodným partnerom pre nespočetné množstvo profesionálov. Rovnako ako pri mnohých ďalších dlhoročných programoch bolo potrebné prehodnotiť, či stále plnia požiadavky dnešných tvorcov. Ako líder v oblasti spracovania obrazu vítame väčšiu rozmanitosť profesionálneho prostredia a postupné odstraňovanie niektorých prekážok pre vstup do odvetvia. Spoločne s tým je však potrebné vnímať aj meniace sa potreby profesionálov, ktorí chcú v tomto odvetví uspieť. Chceme kreatívcov vyzbrojiť tou najlepšou produktovou podporou, aby mali dobrú pozíciu na dosiahnutie prosperity v stále konkurenčnejšom prostredí – či už pôjde o ponúkanie opráv za znížené sadzby, rýchle vybavovanie servisných požiadaviek alebo zvyšovanie zručností prostredníctvom školenia,“ hovorí Elena Burnhill, CPS Programme Manager, Canon Europe.
V snahe neustále zlepšovať služby pre zákazníkov už Canon vytvoril nový program pre každého, kto nepoužíva zariadenie Canon profesionálne: „Canon Club“ je členský program vytvorený tak, aby zaistil, že všetci používatelia Canon budú mať prístup k podpore komunity. Od svojho spustenia v roku 2022 platforma vytvorila živú online komunitu podobne zmýšľajúcich kreatívcov, ktorí si navzájom zdieľajú nápady a rady – a pritom zbierajú body, na základe ktorých potom postupujú do ďalších úrovní členstva. Používatelia Canon, ktorí nespĺňajú podmienky pre nové profesionálne služby Canon, budú môcť naďalej podávať požiadavky na servis a opravy prostredníctvom svojho účtu Canon.
Ďalšie informácie nájdete tu.
Ako sa pripojiť k CPS:
• Vytvorte si Canon Business ID: Noví členovia CPS sú požiadaní, aby si vytvorili Canon Business ID, ktoré je oddelené od všetkých existujúcich Canon ID. Po nastavení a overení Business ID bude mať váš tím alebo vaši zamestnanci prístup k novému Business účtu.
• Zaregistrujte svoje vybavenie Canon: Po úspešnom vytvorení Business ID bude zákazníkom ponúknutá migrácia už registrovaných produktov do nového servisného programu. Každý plne registrovaný produkt bude generovať produktové body.
• Vyberte si svoj plán: Dostupné členské plány závisia od počtu dosiahnutých produktových bodov. Na konci ročného zúčtovacieho obdobia je možné upgradovať alebo znížiť úroveň členstva (v rozsahu získaných bodov).
• Spôsob platby: Členstvo CPS bude možné zakúpiť online prostredníctvom účtu Canon Business. Akonáhle bude požiadané o predplatné, bude vygenerovaná faktúra.