Na tejto strane sa nachádzajú dôležité aktualizácie týkajúce sa produktov značky Canon
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Problém sa vyskytol z dôvodu, že ak sú dotknuté tlačiarne zapnuté, majú prostredníctvom internetu prístup k serveru tretej strany. Od 30. mája vrátane sa zvýšil objem údajov vrátených zo servera tretej strany.
Z tohto dôvodu ich tlačiarne nemohli spracovať a vypínali sa hneď po zapnutí. V závislosti od modelu sa tlačiarne opakovane vypínali a znova zapínali.
Dňa 7. júna 2022 sa objem údajov vrátených zo servera tretej strany zmenil na taký, ktoré dotknuté tlačiarne môžu spracovať. Vďaka tomu sa dotknuté tlačiarne môžu zapnúť a pracovať správne.
Firmvér s opravenou kontrolou spracovania údajov bol vydaný v rámci prípravy na budúce zmeny internetového prostredia.
Odporúča sa aktualizovať firmvér tlačiarne na najnovšiu verziu.
Firmvér vašej tlačiarne možno aktualizovať prostredníctvom siete pomocou samotného zariadenia alebo pomocou aktualizačného nástroja pre váš produkt, ktorý si môžete prevziať z karty Firmvér. Vyberte si jeden zo spôsobov aktualizácie firmvéru vášho produktu uvedených nižšie.
Problém s kvalitou | Týka sa nasledujúcich produktov |
Batéria Zoemini C – starostlivosť a údržba | Zoemini C |
Problém so skrutkou rukoväte modelu EOS C70 | EOS C70 |
Problémy s vyplachovaním atramentu | MAXIFY GX6040 |
MAXIFY GX6050 | |
MAXIFY GX7040 | |
MAXIFY GX7050 |
Vyhľadajte servisné stredisko a nájdite ďalšie užitočné informácie o našom postupe opravy