VLOGOVANIE

Najlepšie fotoaparáty značky Canon na vlogovanie

Zistite, ako tieto skvelé vlogovacie fotoaparáty od spoločnosti Canon s početnými možnosťami ovládania a ohromujúcou obrazovou kvalitou poľahky vdýchnu vášmu vlogu život.
Vloger Matt Adlard sedí na kuchynskom stole a filmuje video fotoaparátom EOS M50 Mark II.

Vlogovanie je skvelý spôsob na to, aby vás ľudia skutočne spoznali – na filmovanie vlogu však potrebujete vlogovací fotoaparát. Či sa už chcete stať influencerom s tisíckami sledovateľov alebo sa jednoducho chcete baviť dokumentovaním svojho koníčka či dovolenkových dobrodružstiev, existuje veľa spôsobov, ako prejaviť svoju kreativitu a pomocou vlogu odhaliť svoje skutočné ja. Je síce pravda, že po svete chodí už veľa vlogerov, ale priateľskí, kreatívni ľudia so silným odkazom vždy nájdu spôsob, ako zaujať.

Prívetivý prejav a posolstvo. Teraz je len na vás, akú podobu im dáte. Pokiaľ však ide o najlepšie vlogovacie fotoaparáty Canon, s touto trojicou oživíte vaše nápady s ľahkosťou a navyše sa pri tom zabavíte. Nielenže dodajú vašim videám kvalitu, ale vďaka ich kreatívnym možnostiam ovládania dovediete svoj vlog k dokonalosti. Všetky tri vlogovacie fotoaparáty Canon majú vstavané rozhrania Wi-Fi a Bluetooth. Videá a zábery tak môžete okamžite zdieľať bezdrôtovým prenosom svojich výtvorov do inteligentného zariadenia a ich nahrávaním na sociálne siete.

Muž v béžovej mikine a okuliaroch, ktorý sa pozerá na displej typu vari-angle fotoaparátu Canon M50 Mark II.

Slávny pekár a vloger Matt Adland použil fotoaparát Canon EOS M50 Mark II na zachytenie svojich pozoruhodných kulinárskych výtvorov.

Súprava vybavenia vrátane EOS M50 Mark II, objektívov, blesku a mikrofónu usporiadaná do tvaru štvorca.

Pre kreatívnu flexibilitu môžete na EOS M50 Mark II použiť objektívy EF a EF-S s upevňovacím adaptérom Canon EF-EOS M, ale kompaktné, špeciálne objektívy Canon EF-M sú na vlogovanie ideálne.

1. Canon EOS M50 Mark II

Univerzálny bezzrkadlový fotoaparát Canon určený na použitie vo vnútri aj vonku

  • Snímač: 24,1-megapixelový formátu APS-C
  • Displej: 7,5 cm výklopný dotykový displej typu vari-angle
  • Systém automatického zaostrovania: Dual Pixel CMOS AF so sledovaním tváre a objektu
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Systém objektívov: špeciálne malé, ľahké objektívy EF-M a kompatibilita objektívov EF a EF-S s upevňovacím adaptérom Canon EF-EOS M.
  • Zvuk: vstup pre mikrofón
  • Režim samospúšte videozáznamu: 2 sekundy, 10 sekúnd, diaľkové ovládanie
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu


Fotoaparát Canon EOS M50 Mark II bol vyvinutý so zreteľom na snímanie videozáznamov – najmä však na vlogovanie. Pre začiatočníkov ponúka fotoaparát EOS M50 Mark II až 143 bodov automatického zaostrenia (v závislosti od používaného objektívu) s funkciou Dual Pixel AF, ktorá umožňuje sledovanie tváre a objektov. Vyberte si objekt kdekoľvek na takmer celej ploche záberu a neposúvajte prstom, len sa dotknite miesta, na ktoré chcete zaostriť, čím posuniete bod AF alebo vytvoríte profesionálny efekt zmeny zaostrenia.

Fotoaparát EOS M50 Mark II sa skvele hodí na filmovanie pri slabom osvetlení. Pri snímaní v rozlíšení 4K ponúka fotoaparát citlivosť až ISO 6400, čo znamená, že sa môžete spoľahnúť na jasné zábery s presnými farbami, či už nahrávate sami seba pri rozbaľovaní výrobkov v lampou osvetlenej spálni v noci alebo sa túlate ulicami hlavného mesta pri jasnom poludňajšom slnku. Ak nepotrebujete snímať v rozlíšení 4K, potom vám snímanie v kvalite HD umožní posunúť rozsah ISO od 100 až po 25 600, čo znamená, že môžete filmovať pri mesačnom svetle a vaša tvár bude stále viditeľná.

Plne polohovateľný displej Vari-Angle vám ponúka možnosť rýchlo ho prevrátiť a vytvoriť kompozíciu samého seba za pochodu. Získate tak rýchle zábery fotoaparátu pri potulkách miestnym trhom s potravinami alebo počas túry Appalačským pohorím. Hviezdny systém automatického zaostrovania fotoaparátu Canon EOS M50 Mark II umiestni na tvár štvorček, podľa ktorého vidíte objekt zaostrenia, a funkcia zabudovanej digitálnej stabilizácie obrazu pri videozázname je zárukou stabilných záberov aj pri snímaní z ruky.

Nemožno nespomenúť zabudovaný stereofónny mikrofón a stereofónny 3,5 mm minikonektor na pripojenie externého mikrofónu. S nasadeným objektívom Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM vám model EOS M50 Mark II navyše padne presne do ruky. To znamená, že sa môžete filmovať s vystretou pažou bez toho, aby ste sa unavili.

Muž vo veľkom kabáte, ktorý sa filmuje modelom Canon PowerShot G7 X Mark III upevnenom na ručnom stabilizátore.

Kameraman a fotograf Jamie James otestoval model Canon PowerShot G7 X Mark III pri fotografovaní vonku.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III na tyrkysovej rohožke s externým mikrofónom a diaľkovým ovládaním.

Na zvuk buďte nároční. Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je vybavený 3,5 mm konektorom pre externý mikrofón, takže úžasnú kvalitu videa dokonale dopĺňa bezchybný zvuk.

2. Canon PowerShot G7 X Mark III

Vreckový vlogovací fotoaparát od spoločnosti Canon na vlogerské potulky

  • Snímač: 20,1-megapixelový vrstvený snímač CMOS 1.0
  • Displej: 7,5 cm výklopný dotykový displej
  • Systém automatického zaostrovania: Nepretržité AF so sledovaním tváre a objektu, 31-bodové AF; 4-stupňový stabilizátor obrazu posuvného typu, inteligentný stabilizátor obrazu s 5-osovým pokročilým dynamickým stabilizátorom obrazu a funkciou automatického vyrovnávania
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Filter: vstavaný neutrálne sivý filter
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu


Canon PowerShot G7 X Mark III je kompaktný vreckový fotoaparát s veľkými snímačmi, zabudovaným 24-100 mm objektívom (ekvivalent) a clonou f/1,8 – 2,8. Vďaka kombinácii nízkej hmotnosti a veľkého snímača je totálnym esom pre vlogerov a špičkou pre vlogovanie na YouTube za pohybu. Môžete ho hodiť do vrecka a zobrať si ho so sebou kamkoľvek pôjdete – zachytíte tak všetko, čo vám život ponúkne. Vstavaný objektív je bleskurýchly, čo znamená, že nikdy nezmeškáte žiaden okamih, a vďaka výklopnému displeju bude pre vás filmovanie samého seba na cestách hračkou.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III ponúka obrovský rozsah ohniskovej vzdialenosti so skvelým dosahom. Napríklad pri športových udalostiach môžete snímať celú scénu predtým, ako priblížite záber na hraničnú 100 mm hodnotu ohniskovej vzdialenosti a nasnímate akciu. Potom scénu opäť oddiaľte, otočte dotykový displej, stlačte displej a zaznamenajte svoju reakciu!

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III sa okrem iného môže pochváliť vynikajúcim režimom detekcie a sledovania tváre. To znamená, že sa môžete voľne pohybovať, nadšene vyhadzovať rukami do vzduchu a ukázať svoju reakciu na to, čo sa deje, a to bez obáv, že sa vaša tvár dostane mimo oblasti zaostrenia.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III podáva vynikajúci výkon za všetkých svetelných podmienok, či už sú to sálajúce lúče slnka, alebo lampou osvetlená spálňa, vďaka čomu je ideálnym fotoaparátom na to najpestrejšie vlogovanie.

Vďaka 5-osovému pokročilému dynamickému stabilizátoru obrazu budete môcť zachytiť neuveriteľne stabilné videozáznamy aj pri plnom priblížení a dokonca aj pri snímaní s posunom alebo za pohybu.

Ambasádor spoločnosti Canon Piotr Malecki na pláži filmuje volejbalového hráča.

EOS M6 Mark II je najlepší vlogovací fotoaparát pre tvorcov, ktorí chcú, aby ich vybavenie rástlo spolu s nimi. Vďaka odnímateľnému elektronickému hľadáčiku, 3,5 mm konektoru na pripojenie externých mikrofónov a pätici na upevnenie blesku a iného kompatibilného príslušenstva poskytuje EOS M6 Mark II veľký priestor na rozvinutie vašej kreativity.

3. Canon EOS M6 Mark II

Špičkový vlogovací fotoaparát Canon pre tvorcov obsahu

  • Snímač: 32,5-megapixelový APS-C
  • Displej: 7,5 cm výklopný dotykový displej
  • Systém automatického zaostrovania: Dual Pixel CMOS AF so sledovaním tváre a objektu a automatickým zaostrením očí
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Systém objektívov: špeciálne malé, ľahké objektívy EF-M a kompatibilita objektívov EF a EF-S s upevňovacím adaptérom Canon EF-EOS M.
  • Zvuk: vstup pre mikrofón


Model Canon EOS M6 Mark II je kompletným balíkom pre tvorcov obsahu. Vďaka prenosnému dizajnu do vrecka a natívnej kompatibilite s kompaktnými objektívmi EF-M bude fotoaparát EOS M6 Mark II stáť po vašom boku, kdekoľvek vás vaša kreativita a túžba po dobrodružstve zavedú.

Vďaka 32,5-megapixelovému snímaču vytvára model EOS M6 Mark II videozáznamy vo formáte 4K v dokonalých detailoch, zatiaľ čo hodnota citlivosti ISO až na úrovni 25 600 pri filmovaní zabezpečí vynikajúce výsledky tak pri jasnom štúdiovom osvetlení, ako aj pri snímaní nočnej panorámy mesta. Sníma aj s rozlíšením Full HD pri rýchlosti 120 sn./s na dosiahnutie obľúbených spomalených filmových záberov.

Hľadáte najlepší vlogovací fotoaparát s výklopným displejom? Dotykový displej fotoaparátu EOS M6 Mark II sa nakláňa o 180 stupňov nahor, aby ste sa mohli filmovať doma alebo v štúdiu, a o 45 stupňov nadol, čo znamená, že záber urobíte z akéhokoľvek uhla.

Vďaka pokročilému systému automatického zaostrovania Dual Pixel CMOS AF dokáže fotoaparát EOS M6 Mark II automaticky rozpoznať tváre a objekty a sledovať ich naprieč záberom. Umožňuje vám tiež manuálne vybrať bod zaostrenia pomocou jednoduchého dotyku displeja, čo znamená, že budete môcť vždy zaostriť presne na to, čo potrebujete.

K modelu EOS M6 Mark II môžete pripojiť upevňovací adaptér Canon EF-EOS M, ako aj kompatibilné objektívy EF-S a EF umožňujúce dosiahnuť hladkú, malú hĺbku ostrosti, ktorá dodá vašim videozáznamom nádych profesionality.

Napísali Jeff Meyer a Peter Wolinski

Súvisiace produkty

Súvisiace články

  • Žena nastavuje svoj Canon PowerShot G7 X Mark III vedľa laptopu, aby mohla zo svojej obývačky natáčať hodinu jógy.

    KOMPAKTNÉ FOTOAPARÁTY

    Najlepší kompakt na vytváranie obsahu

    Zistite, ako vám fotoaparát PowerShot G7 X Mark III pomôže do každodenného života vniesť štipku kreativity.

  • Populárny pekár Matt Adlard fotografuje čokoládový dezert pomocou fotoaparátu Canon EOS M50 Mark II.

    FOTOGRAFIE JEDÁL

    Recept na úspech: predstavujeme fotoaparát Canon EOS M50 Mark II

    Pekár-samouk a hviezda sociálnych médií Matt Adlard si vyskúša fotoaparát EOS M50 Mark II.

  • Osoba na pláži, ktorá drží pred sebou fotoaparát upevnený na ručnom statíve.

    VLOGOVANIE

    Začnite vlogovať už dnes

    Postupujte podľa našich rád na vlogovanie a naučte sa zachytiť úžasný záznam, ktorým potešíte bystrých divákov.

  • Hviezda YouTube a vloger Mike Gray stláča tlačidlo nahrávania na dotykovej obrazovke fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III.

    VLOGOVANIE

    Kreatívne vlogovanie s fotoaparátom PowerShot G7 X Mark III

    MikeVisuals, hviezda Youtube, prezradil, ako vytvára pútavé vlogy pomocou kompaktného fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III a podelil sa o svoje obľúbené tipy na nakrúcanie video blogov.