VLOGOVANIE

Najlepšie fotoaparáty značky Canon na vlogovanie

Zistite, ako tieto skvelé vlogovacie fotoaparáty od spoločnosti Canon s početnými možnosťami ovládania a ohromujúcou obrazovou kvalitou poľahky vdýchnu vášmu vlogu život.
Osoba vlogujúca pomocou fotoaparátu Canon EOS R10. V pozadí je pomarančovník plný ovocia.

Vlogovanie je skvelý spôsob na to, aby vás ľudia skutočne spoznali – na filmovanie vlogu však potrebujete vlogovací fotoaparát. Či sa už chcete stať influencerom s tisíckami sledovateľov alebo sa jednoducho chcete baviť dokumentovaním svojho koníčka či dovolenkových dobrodružstiev, existuje veľa spôsobov, ako prejaviť svoju kreativitu a pomocou vlogu odhaliť svoje skutočné ja. Je síce pravda, že po svete chodí už veľa vlogerov, ale priateľskí, kreatívni ľudia so silným odkazom vždy nájdu spôsob, ako zaujať.

Prívetivý prejav a posolstvo. Teraz je len na vás, akú podobu im dáte. Pokiaľ však ide o najlepšie vlogovacie fotoaparáty Canon, s touto trojicou oživíte vaše nápady s ľahkosťou a navyše sa pri tom zabavíte. Nielenže dodajú vašim videám kvalitu, ale vďaka ich kreatívnym možnostiam ovládania dovediete svoj vlog k dokonalosti. Všetky tri vlogovacie fotoaparáty Canon majú vstavané rozhrania Wi-Fi a Bluetooth. Videá a zábery tak môžete okamžite zdieľať bezdrôtovým prenosom svojich výtvorov do inteligentného zariadenia a ich nahrávaním na sociálne siete.

Toto sú najlepšie fotoaparáty Canon vhodné na vlogovanie - prečítajte si dôvody prečo.

Exteriérový záber fotoaparátu Canon EOS R10 s pripojeným mikrofónom a ministatívom, nastavený na nahrávanie videa.

Model Canon EOS R10 bol skonštruovaný s ohľadom na dobrodružných tvorcov. S hmotnosťou iba 429 g je ideálnym spoločníkom do batohu pre cestujúcich vlogerov a tých, ktorí snímajú z ruky a za pochodu.

Canon EOS R10

Najlepší fotoaparát pre začiatočníkov a príležitostných tvorcov sociálnych médií od spoločnosti Canon

  • Snímač: 24,1-megapixelový formátu APS-C
  • Systém automatického zaostrovania: Dual Pixel CMOS AF so sledovaním tváre a objektu
  • Obrazovka: 7,6 cm, výklopná dotyková Vari-angle LCD obrazovka s 1,04 miliónmi bodov
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Objektívy: RF-S objektívy; RF objektívy (s 1,6x crop faktorom), objektívy EF a EF-S cez adaptéry
  • Hľadáčik: 2,36-bodový elektronický hľadáčik (EVF) s 0,95-násobným zväčšením
  • Zvuk: Zabudovaný mikrofón s internou redukciou šumu, vstup pre mikrofón
  • Režim samospúšte videozáznamu: 2 sekundy, 10 sekúnd, diaľkové ovládanie
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu
  • Hmotnosť: 429 g


Či už ste nadšený videomaker s nadupaným účtom na sociálnych sieťach alebo začiatočník, ktorý hľadá najlepší fotoaparát na vlogovanie a spustenie YouTube kariéry, tak model Canon EOS R10 je pre vás ako stvorený. Cenovo dostupné zariadenie pre vstup do bezzrkadlového systému EOS R od spoločnosti Canon, EOS R10 poskytuje výhody bajonetu RF pre bleskovo rýchle automatické zaostrovanie pomocou objektívov RF-S. Medzi ne patrí cenovo dostupný a kompaktný model Canon RF-S 18-45 mm F4.5-6.3 IS STM, ideálny univerzálny objektív pre začiatky s bezzrkadlovým systémom.

Inteligentné automatické zaostrovanie s hĺbkovým učením od spoločnosti Canon umožňuje modelu EOS R10 bez námahy sledovať oči a tváre v plnom rozsahu záberu 100 % rámu1, takže bez ohľadu na svetelné podmienky budete vždy stredobodom pozornosti. Aby vaši domáci miláčikovia nechýbali na záberoch, dokáže EOS R10 sledovať aj zvieratá.

24,2 MP APS-C senzor poskytuje kvalitu, ktorú potrebujete, aby vás obsah vyzeral dokonale, pričom ponúkne 4K kvalitu až do 60p, a to bez obmedzenia času nahrávania. Pre filmové spomalené zábery nahráva EOS R10 s frekvenciou 120 snímok za sekundu vo vysokom rozlíšení Full HD a ponúkne aj vertikálne režimy snímania vhodné najmä pre Instagram Stories a TikTok.

Model EOS R10 bol navrhnutý s ohľadom na vlogovanie priamo z ruky. S hmotnosťou iba 429 g a s dotykovou obrazovkou typu vari-angle získate väčšiu všestrannosť a možnosť vidieť sa počas snímania, prípadne nahrávať samého seba priamo z ruky počas celého dňa. Spárujte ho s ľahkým a kompaktným Canon RF 16mm F2.8 STMskvelým objektívom pre začiatočníkov – pre ostré a jasné extrémne široké zábery. Pri použití objektívu RF, ktorý je určený pre plnoformátový fotoaparát spôsobí pri spojení so snímačom APS-C to, že zvýši dosah objektívu o 1,6x, čo znamená, že objekt vyplní väčšiu časť vášho záberu.

V minulosti potrebovali externé mikrofóny dokonca aj niektoré z najlepších fotoaparátov na vlogovanie pre YouTuberov a tvorcov obsahu. Systém EOS R10 je však vybavený zabudovaným mikrofónom, ktorý automaticky redukuje vnútorný šum fotoaparátu a poskytuje čistý zvuk, ktorý je ideálny na spontánne vlogovanie.

Žena, ktorá stojí chrbtom k fotoaparátu a v natiahnutej ruke drží fotoaparát Canon EOS R7 s pripojeným mikrofónom.

Vďaka 32,5 Mpx snímaču a rovnakému sofistikovanému systému automatického zaostrovania, ktorý sa používa v profesionálnych fotoaparátoch Canon, ako sú napríklad EOS R5EOS R5 C, je model EOS R7 fantastickou voľbou pre tvorcov, ktorí chcú posunúť svoj obsah na vyššiu úroveň.

Canon EOS R7

Pre tvorcov digitálneho obsahu a nadšencov, ktorí chcú mať profesionálne funkcie

  • Snímač: 24,1-megapixelový formátu APS-C
  • Systém automatického zaostrovania: Dual Pixel CMOS AF so sledovaním tváre a objektu
  • Vstavaný stabilizátor obrazu (IBIS): Áno
  • Obrazovka: 7,6 cm, výklopná dotyková Vari-angle LCD obrazovka s 1,62 miliónmi bodov
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • • Dva otvory na kartu SD
  • Hľadáčik: 2,36-bodový hľadáčik s 1,15-násobným zväčšením
  • Objektívy: RF-S objektívy; RF objektívy (s 1,6x crop faktorom), objektívy EF a EF-S cez adaptéry
  • Zvuk: Zabudovaný mikrofón s internou redukciou šumu, vstup pre mikrofón
  • Režim samospúšte videozáznamu: 2 sekundy, 10 sekúnd, diaľkové ovládanie
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu
  • Hmotnosť: 539 g


Ak ste skúseným tvorcom digitálneho obsahu alebo jednoducho chcete zvýšiť úroveň vášho obsahu, tak potom fotoaparát EOS R s profesionálnou kvalitou, ako napríklad Canon EOS R7 , je dokonalým spoločníkom. Model EOS R7 kombinuje 32,5 MP snímač s bajonetom RF, ktorý umožňuje prístup k radu pro objektívov RFod spoločnosti Canon alebo k existujúcimobjektívom EF-S aEF, poskytne vášmu obsahu čistý a profesionálny vzhľad, ktorý potrebujete, aby ste mohli vyniknúť na YouTube alebo Instagrame. Model EOS R7, ktorý využíva rovnaké inteligentné automatické zaostrovanie ako model EOS R10 , používa 527 zón AF (651 pre statické snímky) na sledovanie objektov, tvárí a očí v plnom rozsahu záberu1, čím zaisťuje, že každá sekunda vášho záznamu zostane ostrá.

S cieľom pozerať sa dopredu na nezávislých tvorcov obsahu poskytuje EOS R7 rozlíšenie 4K v 60p a 7K prevzorkované video s rozlíšením 30p, čo poskytuje neuveriteľné detaily pri prevzorkovaní na 4K. Vďaka internému nahrávaniu Canon Log 3 získate tiež obrovskú kreatívnu flexibilitu v oblasti post-produkcie.

So zabudovanou 5-osovou stabilizáciou IBIS je EOS R7 vhodná na tvorbu záznamu priamo z ruky, a to aj za slabých svetelných podmienok s použitím objektívov bez stabilizácie. Pri spárovaní s RF objektívmi so stabilizáciou, ako je napríklad univerzálny Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM, ktorý kombinuje široký uhol zobrazenia s vysokou maximálnou clonou, ponúkne model EOS R7 až 7-stupňovú2 stabilizáciu obrazu pre plynulý záznam bez chvenia, aj keď snímate počas chôdze.

Modelom EOS R7 je odolný voči prachu aj vode a je vybavený duálnym slotom na karty s funkciou súčasného nahrávania, aby sa zaistilo zálohovanie všetkých vašich záberov. Vďaka všetkým týmto funkciám je systém EOS R7 ideálny pre dobrodružných tvorcov, ktorí nikdy nevedia, v akých podmienkach budú pracovať.

Podobne ako je to v prípade EOS R10, tak aj EOS R7 disponuje dotykovou Vari-angle obrazovkou pre nahrávanie z ruky a vstavaným mikrofónom s internou redukciou šumu, ktorý poskytuje zvuk zodpovedajúci kvalite vášho videa.

Žena v bledomodrej bunde sa pozerá na výklopnú dotykovú obrazovku fotoaparátu Canon EOS RP, ktorý je pripevnený na statíve.

26,2 Mpx snímač CMOS fotoaparátu EOS RP funguje neuveriteľne dobre pri slabom osvetlení, zatiaľ čo výklopná dotyková LCD obrazovka poskytuje jasný pohľad na fotografovaný objekt.

Canon EOS RP

Výkonný plnoformátový fotoaparát pre vlogerov, ktorí hľadajú nové tvorivé príležitosti

  • Snímač: 26,2 MP CMOS Full-frame
  • Systém automatického zaostrovania: Dual Pixel CMOS AF so sledovaním tváre a objektu a automatickým zaostrením očí
  • Obrazovka: 7,5 cm, výklopná dotyková Vari-angle LCD obrazovka s 1,04 miliónmi bodov
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Objektívy: RF-S objektívy; RF objektívy (s 1,6x crop faktorom), objektívy EF a EF-S cez adaptéry
  • Hľadáčik: Farebný elektronický hľadáčik 2,36M Dot OLED
  • Zvuk: Vstavané stereo mikrofóny; vstup pre mikrofón
  • Režim samospúšte videozáznamu: 2 sekundy, 10 sekúnd, diaľkové ovládanie
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu
  • Hmotnosť: 485 g


Plnoformátový fotoaparát , ako je model Canon EOS RP, je ideálnym partnerom na rozšírenie vašich tvorivých obzorov, ak už disponujete nejakými skúsenosťami. Jeho veľký a veľmi citlivý 35 mm snímač poskytuje vyšší výkon v náročných a meniacich sa svetelných podmienkach, ako aj vyššiu kontrolu nad hĺbkou ostrosti, čo môže pomôcť prispôsobiť náladu a atmosféru vášho obsahu.

Model EOS RP obsahuje všetky nástroje, ktoré budete potrebovať na posunutie hraníc, ako je napríklad inteligentný systém automatického zaostrenia od spoločnosti Canon, ktorý dokáže rozpoznať a sledovať tváre a oči, v kombinácii s pokročilými RF objektívmi s rýchlym zaostrovaním, aby váš obsah vyzeral elegantne a bol dokonale ostrý, a to až do rozlíšenia 4K. Je dokonalým partnerom pre rýchly a cenovo dostupný ultra široký RF objektív, ako napríklad RF 16 mm F2.8 STM od spoločnosti Canon, ktorý bol navrhnutý pre vlogerov a tvorcov obsahu.

Ľahký objektív RF 24 mm F1.8 MACRO IS STM, ktorý má funkciu polmakra na vytvorenie nádherne rozmazaného pozadia, alebo univerzálny,hladký a tichý ultra široký zoomový objektív RF 15-30 mm F4.5-6.3 IS STM je tiež skvelým spoločníkom. Oba objektívy sú vybavené zabudovanou stabilizáciou obrazu pre tvorbu záznamu priamo z ruky.

Na EOS RP nájdete rovnaké intuitívne používateľské rozhranie a rozloženie ponuky ako na akomkoľvek inom digitálnom fotoaparáte značky Canon. K dispozícii je 23 vlastných funkcií, ktoré je možné priradiť k tlačidlám Fn, a aplikácia Photo Companion od spoločnosti Canon vás prevedie funkciami fotoaparátu. Navyše, všetky profesionálne funkcie sú k dispozícii v malom a ľahkom tele, čo znamená, že EOS RP sa môže používať na tvorbu obsahu z ruky po celý deň.

Muž v béžovej mikine a okuliaroch, ktorý sa pozerá na displej typu vari-angle fotoaparátu Canon M50 Mark II.

Slávny pekár a vloger Matt Adland použil fotoaparát Canon EOS M50 Mark II na zachytenie svojich pozoruhodných kulinárskych výtvorov.

Súprava vybavenia vrátane EOS M50 Mark II, objektívov, blesku a mikrofónu usporiadaná do tvaru štvorca.

Pre kreatívnu flexibilitu môžete na model EOS M50 Mark II použiť objektívy EF a EF-S s upevňovacím adaptérom Canon EF-EOS M, ale na vlogovanie sú ideálne kompaktné a špecializované objektívy Canon EF-M.

4. Canon EOS M50 Mark II

Univerzálny bezzrkadlový fotoaparát Canon určený na použitie vo vnútri aj vonku

  • Snímač: 24,1-megapixelový formátu APS-C
  • Displej: 7,5 cm výklopný dotykový displej typu vari-angle
  • Systém automatického zaostrovania: Dual Pixel CMOS AF so sledovaním tváre a objektu
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Systém objektívov: špeciálne malé, ľahké objektívy EF-M a kompatibilita objektívov EF a EF-S s upevňovacím adaptérom Canon EF-EOS M.
  • Zvuk: vstup pre mikrofón
  • Režim samospúšte videozáznamu: 2 sekundy, 10 sekúnd, diaľkové ovládanie
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu


Fotoaparát Canon EOS M50 Mark II bol vyvinutý so zreteľom na snímanie videozáznamov – najmä však na vlogovanie. Pre začiatočníkov ponúka fotoaparát EOS M50 Mark II až 143 bodov automatického zaostrenia (v závislosti od používaného objektívu) s funkciou Dual Pixel AF, ktorá umožňuje sledovanie tváre a objektov. Vyberte si objekt kdekoľvek na takmer celej ploche záberu a neposúvajte prstom, len sa dotknite miesta, na ktoré chcete zaostriť, čím posuniete bod AF alebo vytvoríte profesionálny efekt zmeny zaostrenia.

Fotoaparát EOS M50 Mark II sa skvele hodí na filmovanie pri slabom osvetlení. Pri snímaní v rozlíšení 4K ponúka fotoaparát citlivosť až ISO 6400, čo znamená, že sa môžete spoľahnúť na jasné zábery s presnými farbami, či už nahrávate sami seba pri rozbaľovaní výrobkov v lampou osvetlenej spálni v noci alebo sa túlate ulicami hlavného mesta pri jasnom poludňajšom slnku. Ak nepotrebujete snímať v rozlíšení 4K, potom vám snímanie v kvalite HD umožní posunúť rozsah ISO od 100 až po 25 600, čo znamená, že môžete filmovať pri mesačnom svetle a vaša tvár bude stále viditeľná.

Plne polohovateľný displej Vari-Angle vám ponúka možnosť rýchlo ho prevrátiť a vytvoriť kompozíciu samého seba za pochodu. Získate tak rýchle zábery fotoaparátu pri potulkách miestnym trhom s potravinami alebo počas túry Appalačským pohorím. Hviezdny systém automatického zaostrovania fotoaparátu Canon EOS M50 Mark II umiestni na tvár štvorček, podľa ktorého vidíte objekt zaostrenia, a funkcia zabudovanej digitálnej stabilizácie obrazu pri videozázname je zárukou stabilných záberov aj pri snímaní z ruky.

Nemožno nespomenúť zabudovaný stereofónny mikrofón a stereofónny 3,5 mm minikonektor na pripojenie externého mikrofónu. S nasadeným objektívom Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM vám model EOS M50 Mark II navyše padne presne do ruky. To znamená, že sa môžete filmovať s vystretou pažou bez toho, aby ste sa unavili.

Muž vo veľkom kabáte, ktorý sa filmuje modelom Canon PowerShot G7 X Mark III upevnenom na ručnom stabilizátore.

Kameraman a fotograf Jamie James otestoval model Canon PowerShot G7 X Mark III pri fotografovaní vonku.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III na tyrkysovej rohožke s externým mikrofónom a diaľkovým ovládaním.

Na zvuk buďte nároční. Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je vybavený 3,5 mm konektorom pre externý mikrofón, takže úžasnú kvalitu videa dokonale dopĺňa bezchybný zvuk.

5. Canon PowerShot G7 X Mark III

Vreckový vlogovací fotoaparát od spoločnosti Canon na vlogerské potulky

  • Snímač: 20,1-megapixelový vrstvený snímač CMOS 1.0
  • Displej: 7,5 cm výklopný dotykový displej
  • Systém automatického zaostrovania: Nepretržité AF so sledovaním tváre a objektu, 31-bodové AF; 4-stupňový stabilizátor obrazu posuvného typu, inteligentný stabilizátor obrazu s 5-osovým pokročilým dynamickým stabilizátorom obrazu a funkciou automatického vyrovnávania
  • Max. rozlíšenie videa: 4K (3840 x 2160)
  • Filter: vstavaný neutrálne sivý filter
  • Videozáznamy: dostupné zvislé natočenie videozáznamu


Canon PowerShot G7 X Mark III je kompaktný vreckový fotoaparát s veľkými snímačmi, zabudovaným 24-100 mm objektívom (ekvivalent) a clonou f/1,8 – 2,8. Vďaka kombinácii nízkej hmotnosti a veľkého snímača je totálnym esom pre vlogerov a špičkou pre vlogovanie na YouTube za pohybu. Môžete ho hodiť do vrecka a zobrať si ho so sebou kamkoľvek pôjdete – zachytíte tak všetko, čo vám život ponúkne. Vstavaný objektív je bleskurýchly, čo znamená, že nikdy nezmeškáte žiaden okamih, a vďaka výklopnému displeju bude pre vás filmovanie samého seba na cestách hračkou.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III ponúka obrovský rozsah ohniskovej vzdialenosti so skvelým dosahom. Napríklad pri športových udalostiach môžete snímať celú scénu predtým, ako priblížite záber na hraničnú 100 mm hodnotu ohniskovej vzdialenosti a nasnímate akciu. Potom scénu opäť oddiaľte, otočte dotykový displej, stlačte displej a zaznamenajte svoju reakciu!

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III sa okrem iného môže pochváliť vynikajúcim režimom detekcie a sledovania tváre. To znamená, že sa môžete voľne pohybovať, nadšene vyhadzovať rukami do vzduchu a ukázať svoju reakciu na to, čo sa deje, a to bez obáv, že sa vaša tvár dostane mimo oblasti zaostrenia.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III podáva vynikajúci výkon za všetkých svetelných podmienok, či už sú to sálajúce lúče slnka, alebo lampou osvetlená spálňa, vďaka čomu je ideálnym fotoaparátom na to najpestrejšie vlogovanie.

Vďaka 5-osovému pokročilému dynamickému stabilizátoru obrazu budete môcť zachytiť neuveriteľne stabilné videozáznamy aj pri plnom priblížení a dokonca aj pri snímaní s posunom alebo za pohybu.

6. Najlepšie fotoaparáty značky Canon na vlogovanie





Existuje mnoho objektívov značky Canon, ktoré sú vynikajúce na nahrávanie, pričom kombinujú široké pole zobrazenia s vynikajúcou kvalitou obrazu. Cenovo dostupný ultra široký RF 16 mm F2.8 STM od spoločnosti Canon je vynikajúci prvý objektív pre začiatočníkov, ktorý ponúka vynikajúce tvorivé príležitosti pre tvorcov obsahu, ktorí chcú zachytiť interiérové zábery, ako aj veľké pohľady. Objektív RF 24 mm F1.8 MACRO IS STM kombinuje široké pozorovacie uhly s jasnou maximálnou clonou a vnútornou stabilizáciou, zatiaľ čo objektív RF 15-30 mm F4.5-6.3 IS STM ponúka všestranný rozsah ohniskových vzdialeností podľa vašich potrieb, od ultraširokého uhla na vlogovanie z ruky až po užšie uhly, keď potrebujete trochu väčší dosah. Kompaktný, zasúvateľný a ľahký RF-S 18 - 45 mm F4.5-6.3 IS STM je tiež ideálnou voľbou pre dlhé dni na cestách.

Napísali Jeff Meyer a Peter Wolinski

  1. 1. Platí, keď sa počas sledovania zobrazuje rámček objektu a k fotoaparátu je pripojený kompatibilný objektív, pričom je aktívne automatické zaostrovanie s plným rozsahom alebo je objekt úspešne rozpoznaný v inom režime oblasti.
  2. 1. 7 krokov na základe normy CIPA s objektívom RF-S 18-150MM F3.5-6.3 IS STM pri ohniskovej vzdialenosti 150 mm

Súvisiace produkty

Súvisiace články

  • Žena v letných šatách a slnečnom klobúku drží model Canon EOS R10 pri tvári a díva sa cez hľadáčik – stojí pred detailnou španielskou architektúrou.

    CESTOPISNÁ FOTOGRAFIA

    Prehliadka Sevilly s fotoaparátom EOS R10

    Blogerka Diana Millos uvádza dôvody, pre ktoré je tento kreatívny fotoaparát dokonalým spoločníkom na cesty.

  • Žena nastavuje svoj Canon PowerShot G7 X Mark III vedľa laptopu, aby mohla zo svojej obývačky natáčať hodinu jógy.

    KOMPAKTNÉ FOTOAPARÁTY

    Najlepší kompakt na vytváranie obsahu

    Zistite, ako vám fotoaparát PowerShot G7 X Mark III pomôže do každodenného života vniesť štipku kreativity.

  • Populárny pekár Matt Adlard fotografuje čokoládový dezert pomocou fotoaparátu Canon EOS M50 Mark II.

    FOTOGRAFIE JEDÁL

    Recept na úspech: predstavujeme fotoaparát Canon EOS M50 Mark II

    Pekár-samouk a hviezda sociálnych médií Matt Adlard si vyskúša fotoaparát EOS M50 Mark II.

  • Žena drží fotoaparát na statíve na dĺžku ramena, namierený na seba, a za ňou je rozostrená terasa rôznofarebných budov na brehu rieky.

    VLOGOVANIE

    Ako sa stať vlogerom

    Začnite a vytvorte kvalitné vlogy s našimi tipmi pre začiatočníkov v oblasti vlogovania.