Hodnota za vynaložené prostriedky
Maximalizujte návratnosť investícii vďaka zariadeniu, ktoré bude mať správnu údržbu a podporu.
Easy Service Plan je balík služieb s možnosťou inštalácie, školenia, podpory a údržby, ktorý zahŕňa náhradné diely a vynaloženú prácu.
So službou Easy Service Plan od spoločnosti Canon získate pocit istoty a zabezpečíte kvalitu a stopercentný prevádzkový stav vybavenia.
S komplexným pokrytím produktov vďaka radu servisných balíkov môže byť vaše podnikanie efektívnejšie. Patrí k nim inštalácia a školenie, ako aj zmluvy uzatvorené na dobu určitú na údržbu a opravu tlačiarne. Spoločnosť Canon vám môže poskytnúť podporu v pohodlí vašej kancelárie v rámci opravy alebo údržby na mieste.
Naše prvotriedne odborné znalosti môžete využiť v celej škále veľkoformátových tlačiarní imagePROGRAF, skenerov imageFORMULA, laserových tlačiarní i-SENSYS a multifunkčných tlačiarní či faxových zariadení imageRUNNER.
Poldňové zaškolenie, ktoré sa do hĺbky zaoberá funkciami produktu a inštalovaného softvéru, ako aj odstraňovaním problémov. Zahŕňa ponuky tlačiarne, čistenie/výmenu tlačovej hlavy, vkladanie médií, hlavné a pokročilé funkcie ovládača tlačiarne pre systém Windows/Macintosh a príslušný pomocný softvér. Zaoberá sa aj funkciami softvéru PosterArtist LT*.
[*] Ak bola zakúpená plná verzia softvéru PosterArtist, potom bude namiesto verzie LT nainštalovaná a nakonfigurovaná plná verzia.
Ako požiadam o servis alebo podporu v súvislosti so svojím produktom?
Kontakt na servisné stredisko:
i-SENSYS: (+421) 250 102 612
imageFORMULA: (+421) 250 102 612
imageRUNNER: (+421) 250 102 612
imagePROGRAF: (+421) 250 102 612
WG7500 Series: (+420 ) 225 280 200
Prevádzkové hodiny:
9.00 – 17.00 (pondelok – piatok)
Asistenčná služba nie je k dispozícii počas sviatkov v Spojenom kráľovstve.
Upozorňujeme, že tieto čísla slúžia len na účely podpory v súvislosti s vaším produktom.
Aby sme vám čo najrýchlejšie pomohli, prosíme vás, aby ste:
Ďakujeme vám za zakúpenie plánu Easy Service Plan od spoločnosti Canon.
Poruchy môžete vyriešiť telefonicky prostredníctvom servisného strediska Canon. Ak sa ich nepodarí vyriešiť, kvalifikovaný servisný technik navštívi vašu prevádzku v nasledujúci pracovný deň*.
V prípade, že problém nie je možné vyriešiť telefonicky, stolové tlačiarne a skenery môžete vrátiť a my vám ich opravíme bez dodatočných nákladov*.
*Ponuka a podmienky služby Easy Service Plan sa môžu v jednotlivých krajinách líšiť.
Poskytneme vám kompletnú inštaláciu a základné školenie o využití funkcií vášho produktu*.
Naša technická podpora a kvalifikovaní inžinieri majú dokonalé zručnosti a skúsenosti.
Proces štruktúrovanej podpory zabezpečuje, aby boli všetky nahlásené problémy vyriešené efektívne a obchodné operácie prebiehali hladko.
Naši zamestnanci využívajú overené a dôveryhodné nástroje, s ktorými udržia vaše obchodné vybavenie v stopercentnom prevádzkovom stave.
Maximalizujte návratnosť investícii vďaka zariadeniu, ktoré bude mať správnu údržbu a podporu.
Získajte prístup k technickej podpore, poradenstvu a riešeniu problémov na diaľku kedykoľvek.
So zmluvami na dobu určitú si budete môcť efektívnejšie naplánovať rozpočet.
Svoj podnik môžete viesť s úplnou istotou a minimálnymi prerušeniami.