NÁVOD PRE KUPUJÚCICH

Sprievodca vianočnými darčekmi značky Canon

Tu je niekoľko úžasných nápadov na darčeky pre každého, o kom viete, že sa chce kreatívne prejaviť, od zaujímavých prenosných tlačiarní až po plnoformátové bezzrkadlové fotoaparáty!
Canon Camera
Potrebujete nápady na vianočné darčeky pre všetkých kreatívnych ľudí vo vašom živote? Či už chcete prekvapiť milovanú osobu okamžitým fotoaparátom alebo obdarovať nadšencov fotografovania plnoformátovou inováciou, v katalógu spoločnosti Canon nájdete niečo pre každého.

V tomto sviatočnom návode pre kupujúcich sme dali dokopy niekoľko odporúčaní na tie najlepšie darčeky od spoločnosti Canon pre každého, kto sa rád kreatívne prejavuje, a to bez ohľadu na rozpočet. Nájdete tu niekoľko super nápadov na úžasné vianočné darčeky, od zaujímavých prenosných tlačiarní až po plnoformátové bezzrkadlové fotoaparáty!

Pre vlogerov, blogerov a tvorcov obsahu: Canon PowerShot G7 X Mark III

Hviezda YouTube a vloger Mike Gray stláča tlačidlo nahrávania na dotykovej obrazovke fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III je ideálnym vianočným darčekom pre niekoho, kto zvažuje, že spustí vlastný vlog, pričom dokáže zaznamenávať detailné videá s rozlíšením 4K a je vybavený 3,5 mm mikrofónovým konektorom.

Filming a cat with the Canon PowerShot G7 X Mark III.
Ako jeden z najmodernejších fotoaparátov od spoločnosti Canon je fotoaparát PowerShot G7 X Mark III významnou inováciou oproti fotoaparátu na telefóne alebo základnému automatickému fotoaparátu. Tento prenosný fotoaparát vybavený mnohými kreatívnymi funkciami je skvelým doplnkom k digitálnej zrkadlovke alebo bezzrkadlovému fotoaparátu.

Veľký snímač CMOS s rozlíšením 20,1 MP a ostrý širokouhlý objektív so zoomom a clonou f/1,8 – f/2,8 fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III poskytujú špičkovú kvalitu snímky, či už snímate fotografie alebo videozáznamy v rozlíšení 4K. Jeho výklopná dotyková obrazovka LCD uľahčuje snímanie z kreatívnych uhlov, pričom obrazovku možno preklopiť aj dopredu na vytvorenie dokonalej selfie. Pridajte k fotoaparátu statív Canon Tripod Grip HG-100TBR, aby ste okrem snímania z ruky pomocou pohodlnej rukoväti mohli vytvárať aj mimoriadne stabilné selfie pomocou statívu. Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je taktiež vybavený nepretržite zapnutým rozhraním Bluetooth a technológiou Wi-Fi, vďaka čomu sa snímky automaticky prenášajú do vášho telefónu, aby ste ich mohli rýchlo zdieľať, kým ste ešte v teréne.

Najvýraznejším prvkom fotoaparátu PowerShot G7 X Mark III je videozáznam. Dokáže zaznamenávať detailné videá s rozlíšením 4K a takisto je vybavený 3,5 mm mikrofónovým vstupom pre rovnako čistý zvuk. Môžete tiež zaznamenávať videá v rozlíšení Full HD so snímkovou frekvenciou 120 sn./s (snímok za sekundu) pre plynulé spomalené prehrávanie a nepretržite zapnuté rozhranie Bluetooth a technológia Wi-Fi vám umožňujú spárovať fotoaparát PowerShot G7 X Mark III so smartfónom alebo tabletom, takže zdieľanie obsahu online bude hračkou.

Pre tvorcov rodinných videí: Canon EOS M50

Vloger Stef Michalak nahráva svojho syna pri jazde na balančnom bicykli.

Pre tých, ktorí chcú prejsť na natáčanie videa by bol fotoaparát EOS M50 ideálnym darčekom.

Fotoaparát Canon EOS M50.

Pomocou fotoaparátu EOS M50 môžete vytvárať neuveriteľné videozáznamy vo vysokom rozlíšení s jedinečným štýlom a atmosférou.

Fotoaparát Canon EOS M50, ktorý ponúka manipuláciu ako pri digitálnych zrkadlovkách a snímač veľkosti digitálnej zrkadlovky, vám poskytuje plnú kontrolu nad fotografovaním bez hmotnosti fotoaparátu plnej veľkosti. Má bezzrkadlovú konštrukciu, takže je štíhlejší a má tichšiu prevádzku ako digitálna zrkadlovka. Taktiež je vybavený zabudovaným elektronickým hľadáčikom OLED, takže efekty kreatívnych filtrov a všetky nastavenia expozície vidíte ešte pred snímaním.

Fotoaparát EOS M50 z hľadiska výkonu prekonáva štandard vo svojej hmotnostnej triede. Vďaka rýchlosti sériového snímania 10 sn./s dokáže na svojom snímači CMOS s rozlíšením 24,1 MP zachytiť dokonalý moment. Známa technológia Dual Pixel CMOS AF od spoločnosti Canon poskytuje rýchle a presné sledovanie automatického zaostrenia, zatiaľ čo jeho výklopná 3,0-palcová dotyková obrazovka umožňuje jednoduchý výber bodu zaostrenia a úpravu nastavení.

Pre fotoaparáty EOS M je k dispozícii na výber vyhradený sortiment objektívov EF-M, ako aj objektívov EF a EF-S, ak sa použije kompatibilný adaptér. Objektív so širokouhlým zoomom, ako je napr. objektív EF-M 11-22mm f/4-5.6 IS STM, je ideálnou voľbou na skúmanie zimných krajiniek alebo snímanie rodinných portrétov v interiéri. Vďaka jeho plynulému a tichému motorčeku zaostrovania STM a dynamickej stabilizácii obrazu je jednoduché zaznamenávať aj videá v rozlíšení 4K UHD.

Cenovo dostupný vstup do fotografovania digitálnou zrkadlovkou: Canon EOS 850D

Fotoaparát Canon EOS 850D.

Objavte svoju kreativitu a prevezmite kontrolu do vlastných rúk s fotoaparátom Canon EOS 850D, touto všestrannou digitálnou zrkadlovkou na tvorbu videí a fotografií.

Malý hnedobiely pes beží cez les.

Fotoaparát EOS 850D je kompatibilný so širokým sortimentom objektívov EF a EF-S a pomôže posunúť vaše fotografovanie na ďalšiu úroveň. Nasnímané fotoaparátom Canon EOS 850D s objektívom Canon EF 70-200mm f2.8L IS III USM pri f/2.8, 1/2700 s a ISO 800.

Canon EOS 850D je moderný všestranný fotoaparát schopný vytvárať neuveriteľne detailné fotografie v rozlíšení 24,1 MP a čisté video v rozlíšení 4K. Vďaka kompaktnému dizajnu s nízkou hmotnosťou je to fotoaparát, ktorý môžete vziať kamkoľvek. Výklopná dotyková obrazovka na snímanie z vysokých a nízkych zorných uhlov ešte viac prispieva k jeho univerzálnemu použitiu.

Fotoaparát EOS 850D, ktorý je plný kreatívnych funkcií, je skvelou voľbou pre tých, ktorí chcú svoje fotografovanie posunúť na ďalšiu úroveň. Je väčší ako fotoaparát EOS M50, ale má dlhšiu výdrž batérie a namiesto elektronického hľadáčika je vybavený optickým hľadáčikom, ktorý je pohodlnejší na používanie, ak sa musíte cez hľadáčik pozerať dlhší čas. Rozmiestnenie ovládania zahŕňa horný a zadný volič pre rýchlu úpravu nastavení snímania a 45 voliteľných bodov AF krížového typu vám umožňuje zahrnúť do oblasti zaostrenia presne tie detaily, ktoré tam potrebujete mať.

Objektív EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM ponúka široký rozsah zoomu, ktorý vám umožňuje vyplniť záber scénickými snímkami a pohľadmi na mesto a zároveň sa priblížiť k scéne a zachytiť akciu, vďaka čomu je skvelým prvým objektívom pre fotoaparát EOS 850D. Jeho technológia Nano USM poskytuje plynulé, tiché zaostrovanie, ktoré je úžasné pre video, a 4-krokový optický stabilizátor obrazu pomáha zachovať ostrosť, keď snímate pri nízkom osvetlení alebo približujete.

Nová úroveň ďalšej generácie plnoformátovej bezzrkadlovej technológie: Canon EOS RP

Snímanie panorámy nočného osvetleného mesta fotoaparátom Canon EOS RP.

Objímka pre objektív RF fotoaparátu Canon EOS RP vám umožňuje používať rad objektívov novej generácie Canon RF.

Fotoaparát Canon EOS RP.

Tento plnoformátový bezzrkadlový fotoaparát je ideálny na snímanie portrétov aj krajiniek.

Chcete sa posunúť o krok ďalej pri snímaní plnoformátových fotografií? Fotoaparát Canon EOS RP so snímačom s rozlíšením 26,2 MP je základným modelom v systéme Canon EOS R plnoformátových bezzrkadlových fotoaparátov. Váži približne rovnako ako model APS-C, čo dokazuje, že plnoformátový nemusí znamenať ťažký, a je vhodný pre každého, kto chce rozvíjať svoje zručnosti, alebo pre tých, ktorí sa zaujímajú o najnovšie technológie. Taktiež nešetrí na pokročilých funkciách, takže po nadobudnutí skúseností môžete experimentovať.

Jedným z najvýraznejších prvkov fotoaparátu Canon EOS RP je objímka pre objektív RF, ktorá poskytuje vysokorýchlostnú komunikáciu medzi fotoaparátom a objektívom. Okrem toho, že umožňuje rýchlejšie automatické zaostrovanie, prináša aj zdokonalenú stabilizáciu obrazu a vyššiu úroveň kvality snímky vďaka rozrastajúcemu sa sortimentu objektívov RF ďalšej generácie.

Spárujte fotoaparát so štandardným zoomovým objektívom RF, ako je napr. objektív Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM, Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM alebo kompaktný a cenovo dostupný pevný objektív Canon RF 50mm F1.8 STM, a budete pripravení na snímanie čohokoľvek, od krajiniek až po portréty. Vďaka sortimentu voliteľných upevňovacích adaptérov EF-EOS R je fotoaparát EOS RP plne a bez straty kvality kompatibilný aj s objektívmi EF a EF-S.

Mimoriadne citlivý systém Dual Pixel CMOS AF fotoaparátu Canon EOS RP ponúka výber až zo 4 779 bodov automatického zaostrenia, pričom zadná obrazovka slúži ako dotykový ovládač bodov AF, a to aj vtedy, keď používate elektronický hľadáčik. S aktivovaným automatickým zaostrením očí dokáže fotoaparát automaticky rozpoznať a trvalo sledovať oči osoby na dosiahnutie mimoriadne ostrých portrétov.

Pre okamžité spomienky: Canon Zoemini S a Canon Zoemini C

Žena držiaca fotoaparát Canon Zoemini S v jednej ruke a fotoaparát Canon Zoemini C v druhej ruke.

Okamžité fotoaparáty 2 v 1 od spoločnosti Canon by mohli byť zábavným darčekom pre každého, kto hľadá kompaktné zariadenie, pomocou ktorého možno vytvárať skupinové selfie, výtlačky a mnoho ďalšieho.

Fotoaparát Canon Zoemini S v ružovo-zlatom prevedení.

Vreckový fotoaparát Canon Zoemini S s rozlíšením 8 MP je vybavený zabudovaným osvetľovacím kruhom pre zaručene úspešné selfie a dodáva sa v troch farebných prevedeniach vrátane ružovo-zlatého.

Instantné fotoaparáty 2 v 1 od spoločnosti Canon umožňujú začínajúcim fotografom snímať a tlačiť z toho istého vreckového zariadenia. Obidva fotoaparáty Canon Zoemini C a Canon Zoemini S sú vybavené zrkadielkami na prednej strane na snímanie skvelých selfie a skupinových fotografií. Každý z nich má kapacitu na 10 listov priľnavého fotografického papiera Canon ZINK™ formátu 2 x 3 palce – a nemusíte riešiť neporiadok s atramentmi, pretože každá snímka odolná voči šmuhám, roztrhaniu a vode je vyrobená z vrstvy mikrokryštálov, ktoré reagujú pri zahrievaní. Stačí zacieliť, odfotografovať, vytlačiť a nalepiť.

Fotoaparát Canon Zoemini S je taktiež vybavený zabudovaným osvetľovacím kruhom na dosiahnutie nádherných výsledkov a disponuje pripojením Bluetooth, takže fotoaparát a možnosti tlače – vrátane tlače priamo z fotoaparátu – možno ovládať zo smartfónu alebo tabletu prostredníctvom bezplatnej aplikácie Canon Mini Print.

Zábavné, ľahké instantné fotoaparáty Canon Zoemini sú k dispozícii v rôznych farbách. Deti si zamilujú jasné odtiene fotoaparátu Canon Zoemini C – môžete si vybrať z čmeliakovo-žltej, mentolovo-zelenej, morskej modrej alebo žuvačkovo-ružovej. A tínedžeri, ktorí dbajú na štýl, môžu uprednostňovať farebné variácie dostupné pre fotoaparát Canon Zoemini S, ktoré zahŕňajú ružovo-zlatú, perlovo-bielu alebo matnú čiernu.

Na tlač a zdieľanie kdekoľvek: Canon SELPHY Square QX10 a SELPHY CP1300

Štyri tlačiarne Canon SELPHY Square QX10, každá v inom farebnom prevedení.

Tlačiareň Canon SELPHY Square QX10 je ideálnym darčekom pre každého, kto chce za chodu tlačiť snímky zo svojho smartfónu – a je k dispozícii v štyroch rôznych farebných prevedeniach.

Tlačiareň Canon SELPHY CP1300.

Tlačiareň Canon SELPHY CP1300 je Wi-Fi fotografická tlačiareň ideálna na vytváranie jedinečných výtlačkov pomocou kompatibilných inteligentných zariadení, fotoaparátov a iných zariadení.

Kompaktné fotografické tlačiarne SELPHY značky Canon sú štýlové a prenosné zariadenia, ktoré vytvárajú vysokokvalitné výtlačky, a to aj keď ste na cestách.

S kompaktnou a praktickou tlačiarňou Canon SELPHY Square QX10 s podporou rozhrania Wi-Fi, ktorá je k dispozícii v štyroch štýlových farbách, môžete tlačiť štvorcové fotografie 68 x 68 mm priamo zo smartfónu. Táto tlačiareň napájaná batériami je skonštruovaná tak, aby ste si ju mohli vziať kdekoľvek, a možno ju jednoducho dobíjať pomocou kábla USB. Tlačiareň SELPHY Square QX10 využíva technológiu sublimácie farbiva, čo znamená, že vaše fotografie vydržia uložené v albume až 100 rokov. Živé tlačené nálepky sa tlačia na vysokokvalitný papier s možnosťou uvedenia poznámky na okraji a pomocou bezplatnej aplikácie SELPHY Photo Layout od spoločnosti Canon môžete na výtlačky dokonca pridať kreatívne pečiatky a filtre.

Ak chcete mať k dispozícii viac kontroly nad tlačou, tlačiareň Canon SELPHY CP1300 je pre vás tá pravá. Táto tlačiareň s rozhraním Wi-Fi dokáže poskytnúť výtlačky s kvalitou fotoštúdia vo formáte 10 x 15 cm (4 x 6-palcov) len za 47 sekúnd, pričom je súčasne vybavená veľkým výklopným displejom pre jednoduché používanie. Pri tlačiarni Canon SELPHY CP1300 si môžete vybrať zo štyroch povrchových úprav výtlačku a poskytuje celý rad možností rozloženia a „náhodného rozloženia“ prostredníctvom bezplatnej aplikácie SELPHY Photo Layout vrátane prúžkov fotografií ako z fotokabínky či fotografií na preukazy.

Outdoorová kamera, ktorú môžete so sebou vziať kamkoľvek: Canon IVY REC

Outdoorová kamera Canon IVY REC v modrom prevedení.

Jednoduchá konštrukcia a skvelý výkon robia z kamery Canon IVY REC ideálneho spoločníka na dobrodružstvá v prírode.

Mladá žena sa pozerá cez hľadáčik outdoorovej kamery Canon IVY REC.

Spona na kamere Canon IVY REC funguje aj ako praktický hľadáčik, ktorý vám pomáha vytvárať zábery.

Exteriéroví prieskumníci a milovníci extrémnych športov si zamilujú kameru Canon IVY REC – zábavnú a cenovo dostupnú outdoorovú kameru, ktorá je ako stvorená pre dobrodružný život. Či už je to horská cyklistika po hrboľatom teréne alebo čľapkanie sa v rieke, kamera Canon IVY REC je odolná voči otrasom1 a vodotesná2.

Vďaka veľkej spone, ktorá funguje aj ako hľadáčik, pomocou ktorého môžete vytvárať kompozície záberov, si môžete túto malú kameru pripnúť na vak alebo opasok, takže bude vždy pripravená vydať s vami na cestu. A vďaka jednoduchým ovládacím prvkom kamery Canon IVY REC nebudete musieť bezcielne tápať po tlačidlách, keď budete chcieť nasnímať záber alebo natočiť video.

Pomocou kamery Canon IVY REC možno snímať 13 MP fotografie a videá v rozlíšení Full HD so snímkovou frekvenciou 60 sn./s, pričom je taktiež vybavená elektronickou stabilizáciou obrazu na snímanie ostrých záberov v náročných podmienkach snímania. Kameru môžete taktiež bezdrôtovo pripojiť k mobilnému zariadeniu a ovládať ju na diaľku prostredníctvom aplikácie Canon Mini Cam a fotografie a videá si môžete prezerať a zdieľať online.


Autor: Marcus Hawkins


1 Odolnosť voči nárazom pri páde z výšky dvoch metrov. Spôsoby testovania odolnosti voči nárazom sú jedinečné pre tento produkt a nezaručujú, že nemôže dôjsť k poškodeniu alebo zlyhaniu produktu.
2 Vodotesnosť až 30 minút v hĺbke dva metre. Testované iba v sladkej vode. V prípade kontaktu s inou ako sladkou vodou sa odporúča produkt ihneď opláchnuť sladkou vodou.

Súvisiace články

  • Premeňte deň s rodinou na úžasné domáce video

    TECHNIKY NAKRÚCANIA

    Premeňte deň s rodinou na úžasné domáce video

    Zachyťte drahocenné rodinné okamihy a naučte sa naplno využívať funkcie videa vášho fotoaparátu EOS s vlogerom Stefom Michalakom.

  • KREATÍVNA TLAČ

    Skvelé tipy na použitie tlačiarne Canon SELPHY SQUARE QX10

    Rady a tipy ako popustiť uzdu kreativite s tlačiarňou Canon SELPHY SQUARE QX10.

  • Fotoaparáty Canon Zoemini C a Canon Zoemini S na stole so zápisníkom, na ktorom sú nalepené fotky.

    INSTANTNÉ FOTOAPARÁTY

    Prebuďte svoje tvorivé ja s radom Canon Zoemini

    Popusť uzdu svojej tvorivosti na cestách s okamžitým fotoaparátom a vreckovou tlačiarňou.

  • Hviezda YouTube a vloger Mike Gray stláča tlačidlo nahrávania na dotykovej obrazovke fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III.

    VLOGOVANIE

    Kreatívne vlogovanie s fotoaparátom PowerShot G7 X Mark III

    MikeVisuals, hviezda Youtube, prezradil, ako vytvára pútavé vlogy pomocou kompaktného fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III a podelil sa o svoje obľúbené tipy na nakrúcanie video blogov.