Kontaktujte nás
Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu
Toto je komerčná záruka pre koncového zákazníka, ktorú ponúka spoločnosť Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holandsko („Canon“) koncovým zákazníkom, ktorí si zakúpia diaľkovo ovládané PTZ kamery značky Canon na svoje súkromné používanie, no nefigurujú ako spotrebitelia v súlade s miestnymi zákonmi krajiny, kde boli tieto diaľkovo ovládané PTZ kamery zakúpené. Ak ste spotrebiteľ, nemáte nárok na túto záruku, no vzťahujú sa na vás zákonné práva spotrebiteľa na základe platnej vnútroštátnej legislatívy. Tieto zmluvné podmienky a táto ponuka sa preto budú riadiť zákonmi Anglicka a Walesu a podliehajú výlučnej jurisdikcii súdov v Anglicku a Walese.
V ponuke sú tieto služby:
• Záruka vrátenia produktu na opravu
Na diaľkovo ovládané PTZ kamery Canon určené pre Európsky hospodársky priestor (EHP, čiže EÚ, Island, Lichtenštajnsko, Nórsko), Švajčiarsko a Spojené kráľovstvo – ďalej ako „Územie“ – a kúpené na tomto území sa vzťahuje európska záruka na diaľkovo ovládané PTZ kamery Canon. Spoločnosť Canon zaručuje, že ak sa počas príslušnej záručnej lehoty zistí, že nová diaľkovo ovládaná PTZ kamera je chybná, jej porucha bude bezplatne odstránená (uplatňujú sa zmluvné podmienky – pozri nižšie).
Pre každý produkt, na ktorý sa už nevzťahujú príslušné záručné podmienky ani záručná lehota, a pre poškodenia alebo opravy, na ktoré sa nevzťahuje záruka, je k dispozícii spoplatnená služba opráv, ktorú je možné získať vrátením diaľkovo ovládanej PTZ kamery ľubovoľnému autorizovanému servisnému stredisku spoločnosti Canon.
Táto záruka je vaším jediným a výlučným opravným prostriedkom, pričom spoločnosť Canon, jej pobočky ani iní členovia programu európskej záruky na diaľkovo ovládané PTZ kamery neponesú žiadnu zodpovednosť za žiadne náhodné ani následné škody vyplývajúce z porušenia akýchkoľvek výslovných alebo implicitných záruk na tento produkt.
Spoločnosť Canon zaručuje počas záručnej lehoty dobrý prevádzkový stav hardvéru tejto diaľkovo ovládanej PTZ kamery. V prípade, že sa počas záručnej lehoty zistí porucha hardvéru, zákazníkovi bude v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti Canon v členských krajinách bezplatne poskytnutá služba vrátenia produktu na opravu.
Táto záruka vrátenia produktu na opravu sa vzťahuje na všetky produkty značky Canon, ktoré sú určené pre Európsky hospodársky priestor (EHP), Švajčiarsko a Spojené kráľovstvo a boli v týchto krajinách zakúpené.
Tento bezplatný servis je možné získať iba na základe predloženia originálnej faktúry alebo potvrdenia o zaplatení, ktoré koncovému zákazníkovi vydá predajca.
Spoločnosť Canon si ďalej vyhradzuje právo namiesto opravy pokazeného produktu nahradiť pokazenú diaľkovo ovládanú PTZ kameru inou ekvivalentnou diaľkovo ovládanou PTZ kamerou s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami.
1. Záručná lehota
Záruka platí jeden rok od dátumu zakúpenia, ktorého dôkazom je doklad o kúpe.
2. Ak chcete využiť záručný servis
Záručný servis je k dispozícii len v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti Canon.
Všetky náklady na prepravu diaľkovo ovládanej PTZ kamery do autorizovaného servisného strediska spoločnosti Canon a z neho uhradí koncový zákazník. V prípade presunutia diaľkovo ovládanej PTZ kamery do krajiny, ktorá nie je členskou krajinou programu európskej záruky spoločnosti Canon na diaľkovo ovládané PTZ kamery, túto diaľkovo ovládanú PTZ kameru je v záujme uplatnenia záruky nutné navrátiť do krajiny, kde bola zakúpená.
3. Členské krajiny programu európskej záruky spoločnosti Canon na diaľkovo ovládané PTZ kamery
Členské krajiny programu európskej záruky spoločnosti Canon na diaľkovo ovládané PTZ produkty sú krajiny, v ktorých možno uplatniť nárok na servis v rámci záruky vrátenia produktu na opravu.
V prípade, že potrebujete ďalšie informácie týkajúce sa tejto záruky, obráťte sa na príslušného člena programu záruky na diaľkovo ovládané PTZ produkty.
4. Obmedzenia
Táto záruka sa nevzťahuje na nasledujúce:
Medzi záručné opravy na základe tejto záruky nespadajú pravidelné kontroly alebo iné štandardné služby na údržbu diaľkovo ovládanej PTZ kamery.
5. Iné
Servisné opravy sa môžu oneskoriť v prípade ich vykonania v inej krajine, ako bol produkt zakúpený, ak sa produkt v danej krajine ešte nepredáva alebo sa predáva v osobitom prevedení pre danú krajinu. Určité náhradné diely pre diaľkovo ovládanú PTZ kameru v súlade s tým nemusia byť v krajine vykonania opravy na sklade.
Spoločnosť Canon nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek iné nároky vrátane straty záznamových médií a straty údajov atď., ktoré nie sú výslovne uvedené v tejto záruke.
Pri navrátení diaľkovo ovládanej PTZ kamery na vykonanie záručného servisu ho opatrne zabaľte, poistite ho a priložte potvrdenie o kúpe spolu s opisom poruchy.
Otázka: Aká záruka sa vzťahuje na diaľkovo ovládané PTZ produkty Canon zakúpené v Európe?
Odpoveď: Spoločnosť Canon ponúka európsku záruku na diaľkovo ovládané PTZ produkty zakúpené v týchto krajinách: Belgicko, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Holandsko, Island, Írsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Malta, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Spojené kráľovstvo, Švajčiarsko, Švédsko a Taliansko. Pozrite si kompletné zmluvné podmienky tejto záruky.
Otázka: Aké informácie týkajúce sa záruky by mali byť v balení produktu značky Canon pri jeho nákupe?
Odpoveď: V európskych krajinách, v ktorých sa uplatňuje táto záruka na diaľkovo ovládané PTZ produkty, býva ku každému produktu v balení priložený záručný list o európskej záruke na diaľkovo ovládané PTZ produkty. Vzor záručného listu si môžete pozrieť v nasledujúcom príklade:
Otázka: Je potrebné na registráciu záruky v rámci európskej záruky vyplniť nejakú dokumentáciu a odovzdať ju spoločnosti Canon?
Odpoveď: Na účely registrácie záruky v rámci európskej záruky na diaľkovo ovládané PTZ produkty nemusíte spoločnosti Canon odovzdávať žiadnu dokumentáciu. Ak chcete požiadať špeciálne o záručnú opravu na základe európskej záruky na diaľkovo ovládané PTZ produkty, je potrebné, aby ste spoločnosti Canon vždy poskytli pôvodné platné potvrdenie o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného produktu.
Otázka: Aká dokumentácia je potrebná na uplatnenie nároku na záručnú opravu v rámci európskej záruky na diaľkovo ovládané PTZ produkty?
Odpoveď: Ak chcete požiadať špeciálne o záručnú opravu na základe európskej záruky na diaľkovo ovládané PTZ produkty, je potrebné, aby ste spoločnosti Canon vždy poskytli pôvodné platné potvrdenie o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného diaľkovo ovládaného PTZ produktu. Akciové ponuky na záruku môžu obsahovať aj ďalšie požiadavky, preto si v prípade každej akciovej ponuky prečítajte zmluvné podmienky k nej (ak sú k dispozícii).
Otázka: Aké je bežné obdobie platnosti záruky v rámci európskej záruky spoločnosti Canon na diaľkovo ovládané PTZ produkty?
Odpoveď: Vo všeobecnosti je záručná lehota pre produkty diaľkovo ovládané PTZ produkty Canon 1 rok.
Otázka: Ak si kúpim diaľkovo ovládaný PTZ produkt značky Canon mimo krajín, v ktorých spoločnosť Canon ponúka európsku záruku na diaľkovo ovládané PTZ produkty, bude sa na môj diaľkovo ovládaný PTZ produkt stále vzťahovať európska záruka na diaľkovo ovládané PTZ produkty, ak som obyvateľom členskej krajiny európskej záruky na diaľkovo ovládané PTZ produkty?
Odpoveď: Na produkty sa vo všeobecnosti vzťahuje záruka, ktorá platí pre konkrétnu oblasť, v ktorej bol produkt zakúpený, a ak chce koncový zákazník uplatniť nárok na záručnú opravu, musí produkt vrátiť v tejto oblasti. Spoločnosť Canon všeobecne neposkytuje globálne záruky s výnimkou prípadov, keď sa táto skutočnosť špecificky uvádza pre konkrétne produkty/oblasti.
V tabuľke nižšie sú uvedené krajiny ponúkajúce európsku záruku na PTZ kameru Canon. Ďalšie informácie nájdete v úplnom znení zmluvných podmienok európskej záruky spoločnosti Canon na PTZ kamery.
Nižšie sú uvedené kontaktné údaje pre jednotlivé krajiny.
Krajina | Kontaktné údaje technickej podpory |
Rakúsko | +43 1 360 277 45 67
Canon Austria |
Belgicko | +32 (0)2 620 01 97
Canon Belgium (holandčina) Canon Belgium (francúzština) |
Bulharsko | Cantek
+359 (0)2 8079 260 service@canon.bg Canon Bulgaria |
Cyprus | +357 2 2314 719
Doros Neophytou |
Česká republika | +420 296 335 619
Canon Czech |
Dánsko | +45 70 20 55 15
Canon Denmark |
Estónsko | +372 630 0530
overall@overall.ee Overall |
Fínsko | +358 (020) 366 466
(Hovory z pevnej linky sú spoplatňované sumou 0,15 centov/min. Poplatky za hovor sa môžu u jednotlivých mobilných operátorov líšiť. Viac informácií vám poskytne váš operátor) Canon Finland |
Francúzsko | +33 (0)1 70 48 05 00
Canon France |
Nemecko | 069 2999 3680
Canon Germany |
Grécko | Intersys SA
+302 10 969 6422 intersys@intersys.gr Canon Greece |
Maďarsko | +36 (06)1 235 53 15
Canon Hungary |
Island | +354 533 34 11
Beco |
Írsko | +353 16 990 990
Canon Ireland |
Taliansko | +39 02 3859 2000
Canon Italy |
Lotyšsko | +371 67 38 75 10
info@ibs.canon.lv I B Serviss |
Litva | +370 5 239 5510
Orgsis |
Luxembursko | +352 27 302 054
Canon Luxembourg |
Malta | +356 2148 8800
info@avantech.com.mt Avantech |
Nórsko | +47 23 50 01 43
Canon Norway |
Poľsko | +48 22 583 4307
Canon Poland |
Portugalsko | +351 21 424 51 90
Canon Portugal |
Rumunsko | +402 13246281
cristian.dorobantu@crisprofessionalservices.ro Canon Romania |
Slovensko | +421 (0)250 102 612
Canon Slovakia |
Slovinsko | (+386 1) 5461 000
3A Servis |
Španielsko | +34 91 375 45 55
Canon Spain |
Švédsko | +46 (0)8 519 923 69
Canon Sweden |
Švajčiarsko | +41 22 567 58 58
Canon Switzerland (francúzština) Canon Switzerland (nemčina) |
Holandsko | +31 (0)20 721 91 03
Canon Netherlands |
UK | +44 (0)207 660 0186
Canon UK |
Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu
Zaregistrujte svoj produkt a spravujte svoje konto Canon ID
Vyhľadajte servisné stredisko a nájdite ďalšie užitočné informácie o našom postupe opravy