EOS R Adapters

Adaptéry EOS R

Prepojte svoj systém EOS R so širším svetom vďaka objektívom EF a EF-S

Širšie možnosti vďaka integrácii

Adaptéry systému EOS R zaručujú plnú kompatibilitu s celým sortimentom objektívov Canon EF a EF-S, aby vlastníkom fotoaparátu Canon EOS R, ktorí zároveň vlastnia aj fotoaparát EOS, umožnili kompletnú integráciu s existujúcimi objektívmi*.

*podrobnosti nájdete v technických parametroch

Canon Adapters for EOS R
EOS R Compatibility with EF-S Lenses

Používajte objektívy EF-S pomocou systému EOS R

Objektívy EF-S sú určené pre digitálne zrkadlovky EOS so snímačom APS-C, no môžete ich využívať aj s fotoaparátmi systému EOS R pomocou adaptéra. Fotoaparát pomocou nich automaticky vytvára 11,6-megapixelové zábery zodpovedajúce menšiemu výrazu optiky EF-S.

Zostrojený pre trvácnosť

Adaptéry EOS R sú prispôsobené nárokom profesionálneho používania vďaka kovovemu bajonetu na prednej aj zadnej strane. Taktiež sú utesnené voči prenikaniu prachu a vlhkosti, aby ste mohli v snímaní pokračovať aj v náročných podmienkach.

Canon EOS R Adapters - Professional build and quality

Dôraz na funkčnosť

Spoľahnite sa, že vaše objektívy budú fungovať rovnako spoľahlivo ako na digitálnych zrkadlovkách EOS, pričom ponúknu rovnako skvelú funkčnosť a vysokú kvalitu.

Canon EOS R Adapters - Great Performance, High Quality.

Dokonalé spracovanie

Inžinieri spoločnosti Canon vyvinuli adaptéry systému EOS R tak, aby si objektívy EF a EF-S po nasadení na fotoaparát EOS R zachovávali svoju kompatibilitu, kvalitu a funkčnosť.

Canon EOS R Adapters - Compatible with EF and EF-S Lenses

Adaptér EOS R Mount Adapter EF-EOS R

Štandardný adaptér Mount Adapter EF-EOS R na systém EOS R umožňuje spoľahlivé použitie objektívov EF-S a EF na fotoaparátoch so systémom EOS R. Fotografi, ktoré už vlastnia niekoľko objektívov EF-S alebo EF tak môžu bez obáv investovať do systému EOS R s vedomím, že túto optiku budú môcť naplno využiť.

Canon EOS R Mount Adapter EF-EOS R Adapter - EF-S and EF Compatible

Adaptér EOS R Control Ring Mount Adapter EF-EOS R

Control Ring Mount Adapter EF-EOS R ponúka rovnakú konverziu bajonetu objektívu ako model Mount Adapter EF-EOS R, no rozširuje ju o ovládací prstenec objektívu. Tento prstenec umožňuje dotykom manuálne upravovať rôzne nastavenia, takže si ho môžete prispôsobiť a ľahko ním ovládať fotoaparát bez toho, aby ste museli prestať sledovať záber.

Canon EOS R Control Ring Mount Adapter EF-EOS R Adapter Customisable and Manual Controls

Prispôsobiteľné funkcie

Ovládací prstenec objektívu sa dá v ponuke fotoaparátu naprogramovať na úpravu rôznych nastavení, ako je clona, rýchlosť uzávierky, citlivosť ISO a kompenzácia expozície.

Canon EOS R Lens Control Ring

Intuitívne ovládanie dotykom

S ovládacím prstencom objektívu sa ľahko zorientujete aj bez toho, aby ste uhnúť pohľadom zo záberu. Vďaka jeho jemným cvaknutiam prstami pocítite každý zmenu o tretinu či polovicu kroku (filmári požadujúci plynulejšiu prevádzku si túto funkciu môžu dať zrušiť prostredníctvom špeciálnej služby spoločnosti Canon).

Canon EOS R Adapter Tacticle Feedback

Adaptér EOS R Drop-In Filter Mount Adapter EF-EOS R

Adaptér objektívu Drop-In Filter Mount Adapter EF-EOS R jeho funkčnosť ešte rozširuje o možnosť používania zasúvacích filtrov, aby ste ich nemuseli nasadzovať na prednú časť objektívu, čo oceníte najmä pri širokouhlom snímaní s veľkým predným prvkom objektívu. V ponuke je variabilný neutrálne sivý filter (V-ND), kruhový polarizačný filter (C-PL) aj číry filter (CL) umožňujúci snímať bez efektu filtra.

Canon EOS R Drop-In Mount Adapter

Adaptér V-ND: variabilný neutrálne sivý filter

Neutrálne sivé filtre pomáhajú regulovať množstvo svetla vnikajúce do fotoaparátu, čo ocenia filmári, ktorí vo svetlom prostredí nakrúcajú s kombináciou širokej clony a pomalej uzávierky. Taktiež umožňujú fotografom krajiniek pomocou pomalšej uzávierky rozmazať pohyb oblohy a vody.

Canon EOS R Adapteer Variable-ND Filter Drop-In

Adaptér C-PL: kruhový polarizačný filter

Polarizačné filtre potláčajú efekt oslnenia a zahmlenia, čím znižujú množstvo svetla, ktoré sa odráža od sklenených povrchov. Tieto filtre zároveň zvyšujú sýtosť farieb a napomáhajú zdôrazniť pestrofarebné scény.

Canon EOS R Adapteer Circular Polarising Filter Drop-In

Príslušenstvo k adaptérom

Objavte systém EOS R

Systém EOS R, ktorý ťaží z viac než troch desaťročí inovácií radu EOS, stavia predovšetkým na revolučnom bajonetu objektívu, vďaka čomu ešte viac praje kreativite a ponúka ešte lepšie možnosti intuitívne zachytiť každý okamih.

ZISTITE VIAC

Discover Canon EOS R

V rukách profesionálov



EOS R ihneď padol do oka celému radu najrôznejších profesionálnych fotografov a filmárov. Zistite, čomu všetkému ho vystavili, aby sa dopracovali k fotografiám a filmom, aké doposiaľ považovali za nemožné.

Zobraziť všetky články

Tiež by vás mohlo zaujímať ...

  • Canon
  • ...
  • Adaptéry EOS R – Adaptéry objektívu