A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Professional Service Center

Prečo využiť Canon Professional Service Center?

Canon Professional Service Center (PSC) sú servisné prevádzky vo vlastníctve spoločnosti Canon. Ako výrobca produktov Canon veríme, že naši zákazníci si zaslúžia ten najlepší zákaznícky servis a podporu.

Každé stredisko Canon má vyškolených technikov, najnovšie nástroje a vybavenie a predstavuje najmodernejšiu prevádzku svojho druhu. Všetko preto, aby dokázalo zabezpečiť širokú škálu služieb pre celý rad produktov spoločnosti Canon.

Oprava

V závislosti od toho, či ste podnik alebo spotrebiteľ, si môžete dohodnúť opravu svojho produktu nasledovne:

Ak ste podnik:
  • Musíte mať aktívny obchodný účet, aby ste mohli spoločnosti Canon odoslať žiadosť o servis alebo opravu.
  • Môžete zaregistrovať obchodný účet alebo sa prihlásiť, ak už máte obchodný účet.
  • Po prihlásení do obchodného účtu budete môcť iniciovať žiadosť o servis alebo opravu.

Ak ste spotrebiteľ:

V prípade, že platnosť vašej obchodnej záruky spoločnosti Canon vypršala alebo nekryje povahu danej chyby, ponúkame vám rad spoplatnených možností opravy (buď opravy s pevnou cenou, limitom opravy, časovou alebo cenovou kalkuláciou) v závislosti od vášho produktu (produktov).

  • Oprava za pevnú cenu: Pred odoslaním produktu (produktov) do strediska servisu a opráv spoločnosti Canon vám bude poskytnutá pevná cena za opravu. Pevná cena zahŕňa náklady na všetky potrebné náhradné diely, prácu a spätnú dopravu.
  • Limit opravy: Pred odoslaním produktu (produktov) do strediska servisu a opráv spoločnosti Canon môžete nastaviť limit opravy (t. j. maximálny poplatok za opravu), avšak minimálna hodnota platí. Slúži to pre nás ako oprávnenie na uskutočnenie opravy, pričom nebudeme posielať kalkuláciu. Ak je možné opravu vykonať za poplatok nižší, ako je stanovený limit opravy, bude vám účtovaná príslušná nižšia suma. Ustanovenie limitu opravy môže viesť k rýchlejšiemu vybaveniu opravy a vaša oprava tiež nebude podliehať poplatku za odmietnutie (vzťahuje sa na prípad, že si vyžiadate časovú a cenovú kalkuláciu)
  • Časová a cenová kalkulácia: Môžete si vyžiadať časovú a cenovú kalkuláciu, kedy sa po prijatí produktu strediskom servisu a opráv spoločnosti Canon vykoná technická diagnostika. Následne vám poskytneme kalkuláciu s podrobnými informáciami o predpokladaných nákladoch na opravu vášho produktu (produktov), ktorú budete mať možnosť prijať alebo odmietnuť pred začatím akejkoľvek opravy. V prípade, že kalkuláciu odmietnete, môže vám byť účtovaný poplatok za odmietnutie na pokrytie nákladov na inšpekciu.

Na všetky naše spoplatnené možnosti opráv sa vzťahujú naše zmluvné podmienky servisu a opráv.

Ponúkané služby

Zahrnuté produkty

Canon Professional Service Center pracujú so širokou škálou produktov spoločnosti Canon, napríklad:

  • Fotoaparáty a objektívy (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokamery a objektívy (Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME)
  • Objektívy určené na vysielanie
  • Profesionálne displeje
  • Diaľkové ovládanie PTZ
  • Ďalekohľady
  • Projektory
  • Ostatné výrobky (Zoemini, kalkulačky, ovládače prezentácií atď.)

Upozorňujeme, že pre niektoré produkty nemusíme ponúkať určité služby, napríklad ak pre ne už nie sú k dispozícii náhradné diely.

Kontaktné informácie

Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld

Tel: +49 (0)2151 / 345 222

Len pre problémy súvisiace s opravou – v prípade akýchkoľvek iných otázok navštívte našu webovú stránku podpory plnú užitočných informácií.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Otváracie hodiny a dopravné spojenia


Po – Št: 8.00 - 17.00
Pia: 8.00 - 14.00

Podmienky servisu a opravy,

Pred odoslaním produktu do strediska služieb spoločnosti Canon Professional Service Center si prečítajte naše zmluvné podmienky servisu a opráv.

Možno budete potrebovať aj...