Návrat do práce
Ak vaše tlačové zariadenie nebolo dlhšiu dobu pripojené k službe uniFLOW Online, môže byť potrebná opätovná aktivácia prepojenia. Na odkaze nižšie nájdete vysvetlenie, ako zistiť, či je potrebné obnovenie prepojenia a ako ho môžete uskutočniť vy alebo váš správca IT.
Ďalšie informácie o službe uniFLOW Online nájdete na týchto webových stránkach: Online úvodná príručka k službe uniFLOW Online
Ďalej sa uvádza zoznam bežných problémov, ktoré sa môžu vyskytnúť v prípade nepoužívania, a ich možné riešenia.
Papier je prírodný produkt a ako taký je citlivý na zmeny vlhkosti vzduchu. Papier v zariadení môže zvlhnúť, obzvlášť keď sa vypína a zapína ústredné kúrenie, pretože sa náhle mení teplota prostredia. Vtedy môže dôjsť k zaseknutiu papiera.
Postupujte takto:
Ak chcete získať pokyny, stiahnite si príručku z lokality podpory.
Pri prvom zapnutí zariadenia nemusí byť kvalita tlače optimálna. Počas obdobia nepoužívania mohlo dôjsť ku kondenzácii, prejaví sa to najmä na farebných zariadeniach. Aby sa tento problém odstránil, môže byť potrebné nechať zariadenie aklimatizovať počas niekoľkých hodín normálneho používania.
Ak sa problémy stále vyskytujú, postupujte podľa týchto krokov:
Reštartujte zariadenie, pretože mohlo dôjsť k strate pripojenia. Aby ste si overili, že sa problém vyriešil, počkajte 15 až 45 minút na úplne obnovenie pripojenia.
Potom by sa mala zobraziť správa „Communications successful“ (Komunikácia úspešná), ak sa však zobrazí chybový kód, obráťte sa na našu linku podpory.
Ak potrebujete ďalšiu pomoc, navštívte našu webovú lokalitu podpory.
Skontrolujte a vyčistite podávač dokumentov
Ak sa zariadenie nezapne, kontaktujte nás.
V prípade iných zobrazených chybových kódov alebo hlásení vyhľadajte pomoc na našej stránke s chybovými kódmi.
V prípade iných zobrazených chybových kódov alebo hlásení vyhľadajte pomoc na našej stránke s chybovými kódmi.
V rámci nášho štandardného procesu podpory naši technici vždy zabezpečia dôkladné následné vyčistenie zariadenia podľa presných štandardov. Preto odporúčame, aby ste dodržiavali usmernenia týkajúce sa čistenia uvedené v návode na obsluhu príslušného zariadenia. (Kópie návodov sú k dispozícii na stiahnutie na našej lokalite podpory.)
V súčasnej situácii sa na nás mnohí zákazníci obrátili so žiadosťou o odporučenie najvhodnejších postupov pri čistení plôch na zariadeniach, ktorých sa používatelia najčastejšie dotýkajú. Odporúčame postupovať podľa pokynov uvedených nižšie. Upozorňujeme však, že tieto usmernenia týkajúce sa čistenia nezaručujú účinnosť voči koronavírusu. Účinnosť čistiacich prostriedkov na báze alkoholu by ste si mali overiť u výrobcu čistiaceho prostriedku.
Ak problémy pretrvávajú alebo ak zistíte, že sa vaše podnikové potreby pri návrate do práce zmenili, kontaktujte nás a požiadajte o ďalšiu podporu.
Vzhľadom na zvýšený objem volaní môže byť doba čakania o niečo dlhšia než bežne. Prosíme vás o porozumenie, pokiaľ ide o poskytovanie našich služieb za týchto výnimočných okolností.
Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu
Nájdite sériové číslo vášho produktu
Získajte ďalšie informácie o programe recyklácie kaziet spoločnosti Canon