Identifikátor najčastejšej otázky: 8201460500
Dátum vydania: 25 decembra 2015
Ak používate operačný systém Windows XP, vykonaním týchto krokov skontrolujte, či je nainštalovaný SP3.
1.Pravým tlačidlom kliknite na ikonu [My Computer/Tento počítač] na pracovnej ploche a v ponuke, ktorá sa zobrazí, vyberte položku [Properties/Vlastnosti].
2.Na obrazovke [System Properties/Vlastnosti systému] kliknite na kartu [General/Všeobecné] a potom skontrolujte zobrazenú položku [System/Systém].
Ak sa zobrazuje SP2 alebo skorší, z webovej lokality spoločnosti Microsoft prevezmite a nainštalujte najnovší Service Pack.
Keď to vykonáte, aktualizujte aplikáciu ImageBrowser EX podľa pokynov v časti Automatická aktualizácia aplikácie ImageBrowser EX.
Príčina 1. Možno došlo k určitému druhu problému s internetovým pripojením.
Pozrite sa, či nedošlo k problému s vaším internetovým pripojením. Informácie o spôsobe pripojenia k internetu získate u vášho správcu siete alebo u poskytovateľa internetových služieb.
Príčina 2. Bezpečnostný softvér zabraňuje komunikácii s funkciou [Canon Auto Update Service/Služba automatickej aktualizácie od spoločnosti Canon].
Ak nastavenia bezpečnostného softvéru, ktorý používate, zabraňujú komunikácii medzi nasledujúcimi programami a servermi, nastavenia zmeňte tak, aby ste umožnili komunikáciu medzi týmito programami a servermi, a to bez zmeny úrovne bezpečnosti.
[Pre systém Windows]
Názov súboru programu (ak sa miesto inštalácie nezmenilo):
[32-bitový]
C:\Program Files\Canon\Auto Update Service\UpdateChecker.exe
[64-bitový]
C:\Program Files(×86)\Canon\Auto Update Service\UpdateChecker.exe
Názov serveru:
gdlp01.c-wss.com
[Pre systém Mac]
Názov súboru programu (ak sa miesto inštalácie nezmenilo):
/Applications/Canon Utilities/Auto Update Service/UpdateChecker.app
Názov serveru:
gdlp01.c-wss.com
Informácie o spôsobe zmeny nastavení získate u výrobcu bezpečnostného softvéru, ktorý používate.