Identifikátor najčastejšej otázky: 8200514700
Dátum vydania: 01 júla 2009
Ak sa kvalita tlače štandardným vyčistením tlačovej hlavy nezlepší, vykonajte hĺbkové čistenie tlačovej hlavy. Pri hĺbkovom čistení tlačovej hlavy sa spotrebuje viac atramentu než pri štandardnom čistení tlačovej hlavy, preto vykonávajte hĺbkové čistenie tlačovej hlavy iba v prípade potreby.
1. Skontrolujte, či je zapnuté napájanie.
2. Vykonajte hĺbkové čistenie tlačovej hlavy
(1) Tlačidlo ([Maintenance/Údržba]) dovtedy, kým sa nezobrazí písmeno y.
(2) Stlačte tlačidlo [Black/Čiernobielo] alebo [Color/Farebne].
Zariadenie spustí hĺbkové čistenie tlačovej hlavy.
Kým zariadenie neskončí hĺbkové čistenie tlačovej hlavy, nevykonávajte žiadne iné činnosti. Potrvá to približne dve minúty.
3. Skontrolujte stav tlačovej hlavy.
Po ukončení hĺbkového čistenia sa kontrolka LED vráti do pohotovostného režimu kopírovania.
Skontrolujte stav tlačovej hlavy pomocou vytlačenej vzorky na kontrolu trysiek.
Pozrite si časť „Tlač vzorky na kontrolu trysiek“.
Ak sa problém nevyrieši, vypnite napájanie a po 24 hodinách znova vykonajte hĺbkové čistenie tlačovej hlavy.
Ak sa problém nevyrieši, vymeňte kazetu FINE za novú.
Pozrite si časť „Výmena kaziet FINE“.
Ak sa po výmene kazety FINE problém neodstráni, obráťte sa na servisného zástupcu spoločnosti Canon.