Identifikátor najčastejšej otázky: 8202096400
Dátum vydania: 01 augusta 2014
Počas nastavovania bezdrôtovej siete v rámci inštalácie softvéru pri zobrazení dialógového okna [Check Printer Settings/Kontrola nastavení tlačiarne] skúšajte po poradí riešenia 1 až 4.
1-2. Tlačiareň a prístupový bod alebo smerovač umiestnite tak, aby sa medzi nimi nenachádzali prekážky.
Po vykonaní krokov 1 a 2 kliknutím na položku [Redetect/Znovu rozpoznať] pokračujte v inštalácii.
Ak problém pretrváva, vyskúšajte nasledujúce riešenie [ 2. Skontrolujte správnosť nastavenia hlavnej jednotky]:
krok 1.
Rýchlo prstom potiahnite obrazovku doprava alebo doľava a ťuknite na položku [Setup/Nastavenie].
krok 2.
Ťuknite na položku [ Device settings/Nastavenie zariadenia ].
krok 3.
Ťuknite na položku [ LAN settings/Nastavenia siete LAN ].
krok 4.
Ťuknite na položku [ Confirm LAN settings/Overiť nastavenia siete LAN ].
krok 5.
Ťuknite na položku [ WLAN setting list/Zoznam nastavení WLAN ].
krok 6.
Keď sa zobrazí zoznam nastavení WLAN, overte si, či sa v časti Connection (Pripojenie) zobrazuje položka Active (Aktívne).
Ak sa v časti Connection (Pripojenie) nezobrazuje položka Active (Aktívne) (zobrazuje sa položka Inactive (Neaktívne)), tlačiareň nie je v spojení s prístupovým bodom alebo smerovačom. Nastavenie bezdrôtového rozhrania vykonajte znovu.
Informácie o postupoch nájdete v časti [Bezdrôtové pripojenie LAN vašej tlačiarne k prístupovému bodu].
[Spôsob potvrdenia]
Činnosť zabezpečovacieho softvéru „Firewall“ môže brániť v komunikácii v rámci inštalácie bezdrôtovej siete.
V bezpečnostnom firewalle zaregistrujte prístupové práva pre nasledujúce súbory, prípadne vykonajte inštaláciu s prerušením činnosti firewallu.
– V systéme Windows
Názov súboru: Setup.exe
– V systéme Macintosh
Názov súboru:
BJ Network Tool.app
canonijnetwork.bundle
CIJScannerRegister.app
CNNSelectorAgent.app
Canon IJ Network Scanner Selector EX.app
Ak problém pretrváva, vyskúšajte ďalšie riešenie [ 4. Kontrola nastavenia prístupového bodu alebo smerovača ].
4-2. Skontrolujte, či bol firmvér prístupového bodu alebo smerovača aktualizovaný na najnovšiu verziu.
Postup aktualizácie firmvéru nájdete v príručke k používanému prístupovému bodu alebo smerovaču, prípadne požiadajte o pomoc výrobcu.