Ak vaše zariadenie/server prestane komunikovať s našou službou správy zariadení, prerušenie znamená, že nedokážeme zachytiť presné hodnoty meračov, podniknúť automatické doplnenie spotrebného materiálu alebo poskytnúť proaktívnu podporu pre vaše zariadenie, čím dochádza k narušeniu týchto služieb.
Je naším záväzkom úspešne plniť poskytovanie služby správy zariadení a zlepšovať ich fungovanie, preto vás žiadame o spoluprácu, aby ste zaistili, že vaše zariadenia zostanú neustále v spojení.
Predmetná verzia RDS na vašom serveri alebo sériové číslo zariadenia bude uvedené v e-maile, ktorý ste dostali.
Ak vaše zariadenie s nami prestalo komunikovať, postupujte podľa pokynov v nižšie uvedenej časti Zariadenie prestalo komunikovať.
Ak váš server prestal s nami komunikovať, postupujte podľa pokynov v nižšie uvedenej časti Server prestal komunikovať.
Ak sa vyskytnú akékoľvek problémy, kontaktujte podporu spoločnosti Canon
Ak sa zobrazí hlásenie „Communication was successful“ („Komunikácia prebehla úspešne“), zariadenie teraz komunikuje so serverom eMaintenance a nie sú potrebné žiadne ďalšie úkony.
Ak sa komunikáciu nepodarilo nadviazať, zobrazí sa chybový kód. Prejdite do časti „Communication Test has resulted in error“ (Test komunikácie skončil chybou).
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Ak sa zobrazí hlásenie „Communication was successful“ („Komunikácia prebehla úspešne“), zariadenie teraz komunikuje so serverom eMaintenance a nie sú potrebné žiadne ďalšie úkony.
Ak sa komunikáciu nepodarilo nadviazať, zobrazí sa chybový kód. Prejdite do časti „Communications Test has resulted in error“ („Test komunikácie skončil chybou“).
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Ak vaše zariadenie nedokáže komunikovať so službou Canon, test komunikácie vygeneruje chybový kód.
Ak boli na zariadení alebo v rámci siete vykonané zmeny, reštartujte zariadenie a uskutočnite ďalší test komunikácie.
Počkajte 5 minút a potom test zopakujte. Ak sa zobrazí rovnaká chyba, reštartujte zariadenie a skúste test opakovať.
Ak je dátum a čas nesprávny, zariadenie bude mať problémy s komunikáciou s našou službou na správu zariadenia.
Séria Advance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
Séria LBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Ak je zariadenie dostupné
Ak boli zmenené nastavenia vašej brány firewall, nastavte v nej povolenie na prístup na lokalitu: b01.ugwdevice.net
Ak zariadenie nie je dostupné
Vykonajte test komunikácie, aby ste overili, že normálny stav pripojenia zariadenia bol obnovený.
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
https://IPadresses Server alebo FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Konzultujte nasledujúce situácie, ktoré vám pomôžu opätovne pripojiť vaše zariadenia.
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
https://IPAddresseServer alebo FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Vykonajte test komunikácie
Ak nevyužívate server proxy:
Ak využívate server proxy:
Skontrolujte aj nastavenie servera proxy (ak sa používa) a uistite sa, že konfigurácia servera proxy, číslo portu a overovanie sú správne nastavené.
Znova vykonajte test komunikácie a skontrolujte výsledok
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Znova vykonajte test komunikácie a skontrolujte výsledok
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Ak sa týmito krokmi problém nevyriešil, postupujte podľa príslušného kroku nižšie
(skontrolujte v zozname zariadení, či je zariadenie dostupné)
(skontrolujte v zozname zariadení, či sú zariadenia dostupné)
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Ak zariadenia nemajú stav ako registrované alebo sa úspešne nedokončí test komunikácie, skontrolujte sieťový stav zariadení
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Nastavenia servera proxy (ak je používaný): skontrolujte, či je správne nakonfigurovaný server proxy, číslo portu a nastavenia overenia.
Znova vykonajte test komunikácie a skontrolujte výsledok.
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
V rovnakej ponuke môžete vykonať aj testovanie e-mailu
Ak sa týmito krokmi problém nevyrieši, kontaktujte nás
Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu
Nájdite sériové číslo vášho produktu
Získajte ďalšie informácie o programe recyklácie kaziet spoločnosti Canon