Opätovné pripojenie zariadenia

Product security

Ak vaše zariadenie/server prestane komunikovať s našou službou správy zariadení, prerušenie znamená, že nedokážeme zachytiť presné hodnoty meračov, podniknúť automatické doplnenie spotrebného materiálu alebo poskytnúť proaktívnu podporu pre vaše zariadenie, čím dochádza k narušeniu týchto služieb.


Je naším záväzkom úspešne plniť poskytovanie služby správy zariadení a zlepšovať ich fungovanie, preto vás žiadame o spoluprácu, aby ste zaistili, že vaše zariadenia zostanú neustále v spojení.


Predmetná verzia RDS na vašom serveri alebo sériové číslo zariadenia bude uvedené v e-maile, ktorý ste dostali.


Ak vaše zariadenie s nami prestalo komunikovať, postupujte podľa pokynov v nižšie uvedenej časti Zariadenie prestalo komunikovať.


Ak váš server prestal s nami komunikovať, postupujte podľa pokynov v nižšie uvedenej časti Server prestal komunikovať.


Ak sa vyskytnú akékoľvek problémy, kontaktujte podporu spoločnosti Canon

Zariadenie prestalo komunikovať

Ako vykonať test komunikácie na vašom zariadení

Server prestal komunikovať

Zlyhala komunikácia medzi CDCA a univerzálnou bránou (UGW) (pre správcu servera)

Zlyhala komunikácia medzi IWMC-RDS a zariadeniami (pre správcu servera a zariadení)

Zlyhala komunikácia medzi IWMC-RDS a univerzálnou bránou (UGW) (pre správcu servera)

Možno budete potrebovať aj...

Prieskum