Prevezmite kontrolu
Majte všetko pod dohľadom – od vyzvania až po platbu
Lepší prehľad o nákupoch, regulácii výdavkov a finančných tokoch.
Neúčinné procesy využívajúce fyzické dokumenty vám neponúkajú potrebný prehľad na to, aby ste mohli regulovať výdavky a mali hotovosť spoľahlivo pod kontrolou.
Majte všetko pod dohľadom – od vyzvania až po platbu
Kľúčové údaje a analýzy P2P vždy na očiach
Efektívnejšie procesy nakupovania a vyplácania záväzkov
Znížte riziko prostredníctvom automatických kontrol a digitálnych postupov
Pomoc pri pretváraní podniku
Od príjmu tovaru po platbu faktúr – niet pochýb, že s týmto riešením je všetko oveľa ľahšie.
Merete Buerstad
Správca finančných operácií, Protector Forsikring
Nórska spoločnosť Protector Forsikring ponúkajúca medzinárodné poistenie zaznamenala prudký rast a chcela zlepšiť svoj proces objednávania (P2P), keďže bol pomalý a neefektívny. Potrebovala riešenie, ktoré by jej poskytlo jasný prehľad o svojich výdavkoch a zároveň umožnilo ďalší rast spoločnosti bez toho, aby prišlo k spomaleniu jej činnosti.
Pomohli sme spoločnosti Protector Forsikring zdokonaliť pracovné postupy vďaka prijatiu komplexného riešenia na riadenie postupov od výberu až po platbu, ktoré využíva výhody ponúkané digitálnymi procesmi vo všetkých fázach.
Takouto digitalizáciou sa urýchlil celý proces od výberu až po platbu – čím sa zvyšuje produktivita zamestnancov a poháňa celá obchodná činnosť. Naše škálovateľné riešenie sprostredkujúce monitorovanie v reálnom čase a podrobné analýzy taktiež umožnilo spoločnosti pomocou strategických krokov ušetriť prostriedky a naplniť plány na ďalší rast.
Kontakt s dodávateľmi a správa zmlúv
Spracovanie objednávky
Spracovanie schválení platieb
Monitorujte celý proces P2P
Skontrolujte stav a riešte problémy
Prevezmite kontrolu nad svojimi finančnými tokmi a sledujte, ako vám optimalizované spracovanie faktúr ušetrí čas aj peniaze
Pracujte rýchlejšie, znížte náklady a poskytujte ešte lepšie služby svojim zákazníkom vďaka efektívnejšiemu spracovaniu pošty