VYSIELAČ PRE BLESK SPEEDLITE

VYSIELAČ PRE BLESK CANON SPEEDLITE
ST-E3-RT (ver. 2) – aktualizácia

eos-r5-ulla-lohmann-lifestyle_hero.jpg

VYSIELAČ PRE BLESK CANON SPEEDLITE
ST-E3-RT (ver. 2) – aktualizácia

Dosiahnite viac so svojím vysielačom pre blesk Speedlite ST-E3-RT

Spoločnosť Canon Europe ponúka aktualizáciu pre majiteľov vysielača pre blesk Speedlite ST-E3-RT. Táto aktualizácia na (ver. 2) je platená služba, ktorou získate ďalšie funkcie na lepšie ovládanie kompatibilných bleskov Canon Speedlite (s kompatibilnými fotoaparátmi) vrátane jedinečného modelu Speedlite EL-1.

Doplnkové funkcie podporované modelom ST-E3-RT (ver. 2) v porovnaní s modelom ST-E3-RT

Pamäť FE

Vysielač pre blesk Speedlite ST-E3-RT (ver. 2) dokáže pomocou funkcie pamäte expozície blesku (FE)1 uložiť posledné nastavenia záberu s bleskom E-TTL, čo fotografovi umožní prejsť na režim manuálneho blesku, urobiť podľa potreby malé úpravy týchto nastavení a dosiahnuť tak rýchle, jednoduché a konzistentné nastavenie.

el-1_sample_fe-memory.jpg

Mikro blesk

Vysielač pre blesk Speedlite ST-E3-RT (ver. 2) prináša novú možnosť zníženého výkonu na 1/8 192 s1, čo fotografom umožňuje ešte viac kontrolovať výkon blesku v 14 krokoch rozsahu. Táto možnosť je ideálna, ak potrebujete použiť malé množstvo svetla na zachovanie atmosféry danej scény alebo portrétu a zároveň vyvážiť expozíciu so slabým okolitým osvetlením.

el-1-lifestyle_micro-flash.jpg

Bezdrôtová synchronizácia druhej clony

Vysielač pre blesk Speedlite ST-E3-RT (ver. 2) teraz podporuje bezdrôtovú synchronizáciu druhej clony1 pri aktivácii na diaľku, čo otvára viaceré kreatívne možnosti na lepšie umelecké vyjadrenie, ako sú svetelné stopy.

el-1-ambient-wireless-second-curtain-sync.jpg

Cena

Inovácia vysielača pre blesk Speedlite ST-E3-RT na (ver. 2) je platená služba a možno ju poskytnúť len v profesionálnom servisnom stredisku spoločnosti Canon.

el-1-ambient_pricing.jpg

Tiež by vás mohlo zaujímať...

  • Upgrades

    Inovácie

    Vylepšite výkon vybraných fotoaparátov Canon EOS a videokamier Cinema EOS a XA/XF, môžete tak vyrozprávať ešte pôsobivejšie príbehy.

  • canon-el-1-you-might-also-be-interested-in_01.jpg

    Speedlite EL-1

    Pokročilý blesk Speedlite, ktorý ponúka dokonalú spoľahlivosť a špičkový výkon pri vysokej rýchlosti v prevedení odolnom voči poveternostným vplyvom.

  • canon-future-focus-eos-rp-speedlite-600ex_you-might-also-be-interested-in_02.jpg

    Speedlite 600EX II-RT

    Získajte úplnú kontrolu dokonca aj v tých najnáročnejších podmienkach.

  • speedlite-430exiii-rt-eos-70d-18-135-stm-beauty_you-might-also-be-interested-in_03.jpg

    Speedlite 430EX III-RT

    Výkonný a prenosný blesk s rádiofrekvenčnou aktiváciou.

    1. Poznámka: Nie všetky fotoaparáty a blesky Speedlite sú kompatibilné so všetkými aktualizáciami, ďalšie podrobnosti nájdete na produktovej stránke vysielača pre blesk Canon Speedlite ST-E3-RT (ver. 2).