XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

3-ROČNÁ ZÁRUKA NA LAMPY*

Kúpte si projektor značky Canon, na ktorý sa vzťahuje akcia, zaregistrujte ho a požiadajte o 3-ročnú záruku na lampy Canon.

*Platí pre akciové produkty uvedené nižšie

*Platia zmluvné podmienky

Zaregistrujte si 3-ročnú záruku na lampy

Táto akcia je ukončená, akýkoľvek nákup po 29. februári 2020 nebude v rámci tejto akcie akceptovaný. Nákup uskutočnený do 29. februára si môžete do 60 dní od dňa nákupu zaregistrovať nižšie

ZAREGISTRUJTE SA TERAZ

* Platia zmluvné podmienky

Súvisiace produkty

Vybrané projektory XEED

Vzťahuje sa aj na zdravotnícke modely XEED.

Vybrané projektory LV

Vybrané projektory LX

Najčastejšie otázky:

Otázka: Kedy dostanem náhradnú projektorovú lampu?

Novú projektorovú lampu sa snažíme dodať do 10 pracovných dní od doručenia oprávnenej žiadosti.

Otázka: Ako viem, či sa vybavovanie mojej žiadosti nespomalilo kvôli nesprávnym alebo chýbajúcim údajom?

Po registrácii do akcie spoločnosti Canon na 3-ročnú záruku na projektorové lampy vám všetky požiadavky na ďalšie informácie zašleme e-mailom.

Ak potrebujete podrobnejšie informácie alebo nastane problém s vašou žiadosťou, kliknite SEM a zadajte svoje osobné prihlasovacie údaje, ktoré sme vám poslali po prijatí žiadosti.

Otázka: Čo je platný doklad o kúpe?

Spoločnosť Canon akceptuje ako doklad o kúpe nasledujúce možnosti: platný pokladničný blok, online objednávka alebo faktúra.

Otázka: V akom formáte môžem nahrať dokumenty pri registrácii? Sú stanovené nejaké obmedzenia veľkosti?

Môžete nahrať iba súbory JPG, TIF a PDF, pričom jednotlivé súbory nemôžu byť väčšie než 4 MB.

Ďalšie informácie a pokyny nájdete v našom videu Nahrávanie dokumentov

Otázka: Aké transakcie/produkty sú vylúčené z tejto akciovej záruky?

Výluky zahŕňajú nasledujúce produkty:
1. Produkty, ktoré nie sú súčasťou akcie (vyššie nájdete zoznam produktov, ktoré sú súčasťou akcie)
2. Produkty zakúpené mimo dátumového rozmedzia akcie alebo mimo územia akcie
3. Použité, repasované alebo obnovené produkty, prípadne produkty, ktoré nie sú originálne alebo akýmkoľvek spôsobom porušujú práva duševného vlastníctva spoločností v skupine Canon (napríklad aj paralelné alebo „sivé“ produkty, ktoré sú originálnymi produktmi značky Canon, ale predávajú sa za zvýhodnené cenu na iných trhoch, než na aké sú určené). Ďalšie informácie nájdete nižšie v časti umožňujúcej prístup k nástroju na kontrolu sériového čísla.

Všetky vylúčené produkty sú podrobne uvedené v zmluvných podmienkach.

Otázka: Kde sa nachádza sériové číslo produktu?

Ak potrebujete nájsť sériové číslo produktu, kliknite SEM na odkaz, ktorý vám poskytne informácie o tom, kde sa na vašom produkte nachádza sériové číslo. Sériové číslo si nezamieňajte s číslom EAN/čiarovým kódom. Sériové číslo produktu je uvedené na tele samotného produktu.

Otázka: Prečo sa nemôžem prihlásiť na webovú lokalitu a sledovať svoju žiadosť?

Môže to byť z viacerých dôvodov:
• Používajte prihlasovacie údaje, ktoré sme vám poslali po tom, čo ste nám odoslali svoju žiadosť. Ak ste e-mail nedostali, skúste skontrolovať priečinok s nevyžiadanou poštou.
• Pri vyplňovaní prihlasovacích údajov je potrebné rozlišovať malé a veľké písmená, preto sa uistite, že ich píšete správne.
• Ak ste zabudli svoje heslo, môžete si ho obnoviť TU.