Hľadá sa raj jedla
Predstavte si vysnívanú kuchyňu. Je veľmi pravdepodobné, že sa v nej nachádza produkt Miele. Rodinná spoločnosť Miele je od roku 1899 významným medzinárodným výrobcom, ktorý je známy vďaka oceňovaným špičkovým spotrebičom. Pre 100-ročnú značku s vynikajúcou povesťou za svoj dizajn je imidž nesmierne dôležitý na každom kontaktnom mieste so zákazníkmi vrátane online redakčného programu.
Na zlepšenie tvorby digitálneho obsahu chcel kulinársky tím vo Švajčiarsku zaviesť občasné živé vysielanie, v ktorom by zákazníci zistili, ako využiť svoje produkty na maximum prostredníctvom ukážok a návodov z kuchyne, podobne ako relácie v televízii. S útulnou miestnosťou na živé vysielanie si ich profesionálne štúdio na mieste vyžadovalo trvalé riešenie s viacerými kamerami, ktoré by ovládal netechnický personál, keďže chceli robiť všetku produkciu interne.
V minulosti sa vždy pri tvorbe obsahu, napríklad ukážok pri varení a ukážok produktov, spoliehali na agentúry, čo znamenalo vysoké náklady, zložité zmeny v štúdiu a pomalé časy realizácie.
„Spoločnosť Canon nám poskytla dokonalý nástroj pre naše potreby v oblasti videa aj fotografie,“ hovorí Barbara Märkli, vedúca oddelenia Culinary Experience, Miele AG. „Na nákladoch pre agentúru ušetríme niekoľko desiatok tisíc eur a očakávame, že v najbližších troch rokoch sa naša investícia vráti.“
Klient: spoločnosť Miele AG
Miesto: Spreitenbach, Švajčiarsko