Rok 2020 priniesol radikálnu premenu dostupných príležitostí pre firmy na komunikáciu so zákazníkmi. Mnohí z nás trávia oveľa menej času v kancelárii, menej sa stretávajú tvárou v tvár na stretnutiach a veľa času trávia online – prácou, ale aj komunikáciou s priateľmi a nakupovaním. V skutočnosti čas strávený na digitálnych médiách sa neustále zvyšuje a tento rok dosiahol 7,5 hodiny denne1.
Pri takom vysokom podiele času, ktorý trávime na digitálnych kanáloch, sa dosahovanie prienikov so zákazníkmi stáva čoraz náročnejším. Výskum naznačuje, že cieľové trhy preukazujú znaky „digitálnej únavy“, čo sa prejavuje rýchlym nárastom používania technológie blokovania reklám2. To obnovuje dôraz na dôležitosť alternatívnych komunikačných kanálov, ako je tlač. Tie predstavujú spôsob upútania a zapojenia zákazníkov v novej situácii.