Hero
alt text goes here

3-ROČNÁ ZÁRUKA*

Získajte väčší pocit istoty s ponukou 3-ročnej záruky

*Platí pre akciové produkty uvedené nižšie

* Platia zmluvné podmienky

Zaregistrujte si svoju 3-ročnú záruku

Kúpte si ktorýkoľvek z vybraných modelov tlačiarní a skenerov MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER a imageFORMULA a užite si väčšiu pohodu s ponukou 3-ročnej záruky.

REGISTROVAŤ TERAZ

* Platia zmluvné podmienky

Akciové produkty

Kúpte si ktorýkoľvek z vybraných modelov tlačiarní a skenerov MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER a imageFORMULA a užite si väčšiu pohodu s ponukou 3-ročnej záruky.

MAXIFY

Séria i-SENSYS

imageFORMULA

imageRUNNER

Často kladené otázky

Ako viem, či sa vybavovanie mojej žiadosti nespomalilo kvôli nesprávnym alebo chýbajúcim údajom?

Po úspešnej online registrácii na účely zapojenia sa do záručnej ponuky spoločnosti Canon dostanete e-mail s potvrdením vašej žiadosti, v ktorom bude uvedené vaše referenčné číslo, ako aj osobné prihlasovacie údaje na webovú lokalitu, na ktorej môžete skontrolovať stav svojej žiadosti. Ak ste zadali akékoľvek nesprávne informácie, na uvedenej internetovej stránke budete na túto skutočnosť upozornený, pričom zároveň obdržíte e-mail, v ktorom sa budú nachádzať informácie o chýbajúcich údajoch. Najrýchlejší spôsob, ktorým nám môžete oznámiť chýbajúce údaje, je prihlásiť sa na uvedenú internetovú stránku a údaje na nej aktualizovať.

Aké formáty môžem použiť na odosielanie dokumentov, ktoré sú súčasťou registračného procesu a je obmedzená ich veľkosť?

Pozor! Súbor by nemal byť väčší ako 4 MB. Odoslať môžete len súbory vo formáte JPG, TIF a PDF.

Aké transakcie/produkty sú vylúčené z tejto záručnej ponuky?

Výluky sú uvedené v Podmienkach a pravidlách akcie. Výluky zahŕňajú nasledujúce produkty:
1. Neakciové produkty. TU nájdete úplný zoznam akciových produktov
2. Produkt zakúpený mimo územia platnosti akcie
3. Použité, repasované alebo obnovené produkty, prípadne produkty, ktoré nie sú originálne alebo akýmkoľvek spôsobom porušujú intelektuálne vlastnícke práva spoločností v skupine Canon (napríklad aj paralelné alebo „sivé“ produkty)

Čo máte na mysli pod „možnosťami platby“ v online formulári so žiadosťou?

Pýtame sa, akým spôsobom ste pôvodne zakúpili produkt.

Kde sa nachádza výrobné číslo produktu?

Ak chcete nájsť sériové číslo, klikniteTU na odkaz „Kde nájsť sériové číslo“ a zobrazí sa vám, kde sa nachádza pre vaše produkty. Výrobné číslo si NEZAMIEŇAJTE s číslom EAN/čiarovým kódom. Na nasledujúcej fotografii sa nachádza číslo EAN/čiarový kód, ktoré sa obvykle nachádza na bočnej strane krabice k produktu, toto však NIE JE výrobné číslo produktu, ktoré musíte zadať na overenie Vašej žiadosti. Sériové číslo sa nachádza na tele samotného produktu. Ak potrebujete pomoc s nájdením sériového čísla, použite nášho sprievodcu, ktorého nájdete TU.

Prečo sa nemôžem prihlásiť na internetovú stránku pomocou môjho sledovacieho kódu?

Upozorňujeme, že pri vyplňovaní prihlasovacích údajov treba rozlišovať malé a veľké písmená, takže sa uistite, že ich píšete presne (malé a veľké písmená).

Ak ste počas online registrácie zaznamenali nasledujúce komplikácie:
– Snažil som sa určitý čas registrovať a nepustí ma to ďalej
– Dostávam správu „neautorizované“
– Snažil som sa formulár odoslať viackrát, ale neúspešne.
Vo väčšine prípadov je problém v zariadení, pomocou ktorého sa snažíte otvoriť internetovú stránku, t.j. mobilný telefón/inteligentný telefón, Apple mac, iné zariadenie atď., pričom chyba nie je v internetovej stránke. Spojte sa s výrobcom produktu, ktorý používate, aby Vám poskytol pomoc. Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku v týchto často kladených otázkach, otázku nám môžete poslať e-mailom na nasledujúcu adresu. Ak je vaša žiadosť urgentná, môžete sa s nami skontaktovať na telefónnom čísle +421 250 102 612, prípadne navštívte stránku http://www.canon.sk/Support/.

Čo spraviť, ak sa mi nedarí zaregistrovať moju žiadosť online?

Ak nemôžete použiť online registráciu a online žiadosť, obráťte sa na zákaznícku podporu spoločnosti Canon na čísle +421 250 102 612 a objednajte si papierovú formu registračného formuláru.

Aké rôzne úrovne záručných služieb existujú?

Vrátenie produktu na opravu:
Ak sa počas záručnej doby vyskytne výrobná chyba produktu, je nutné ho vrátiť do autorizovaného servisu značky Canon, kde ho vyškolení technici spoločnosti Canon bezplatne opravia. Produkt dostanete po dokončení opráv naspäť.


Na mieste:
Ak sa na príslušnom produkte prejaví počas záručnej doby výrobná chyba, záručný servis na mieste sa poskytne jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • Oprava na mieste (technikom)
  • Výmena na mieste (kuriérom)

Ďalšie informácie týkajúce sa rôznych záručných služieb a celé znenie záručných zmluvných podmienok získate po kliknutí sem.

Ako si uplatním nárok na akciovú záruku?

Ak po uznaní reklamácie potrebujete získať rozšírené alebo aktualizované záručné služby poskytnuté v rámci tejto ponuky, obráťte sa na vašu miestnu technickú podporu spoločnosti Canon a buďte pripravení:


a. Poskytnúť úplný názov modelu zariadenia/tlačiarne a sériové číslo*;
b. Potvrdiť operačný systém nainštalovaný vo vašom počítači – ak je to potrebné;
c. Potvrdiť vaše kontaktné údaje, adresu zariadenia/tlačiarne a vašu e-mailovú adresu;
d. Poskytnúť dôkaz o kúpe produktu a aktivovanej akciovej ponuky záruky na základe e-mailovej správy, ktorá vám bola doručená po online registrácii záruky;
e. Zrozumiteľne popísať príslušnú poruchu a v prípade pokynu vykonať potrebnú diagnostiku;
f. Dodržať akékoľvek primerané pokyny od technickej podpory na získanie záručnej služby.

* Ak potrebujete pomoc s nájdením vášho sériového čísla, kliknite sem.


Zaregistrujte si svoju 3-ročnú záruku

Kúpte si ktorýkoľvek z vybraných modelov tlačiarní a skenerov MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER a imageFORMULA a užite si väčšiu pohodu s ponukou 3-ročnej záruky.

REGISTROVAŤ TERAZ

* Platia zmluvné podmienky

  • Canon
  • Office Printers Scanners Promotion