Identifikátor najčastejšej otázky: 8201028900
Dátum vydania: 21 decembra 2015
Počas nastavovania bezdrôtovej siete v rámci inštalácie softvéru pri zobrazení dialógového okna [Check Printer Settings/Kontrola nastavení tlačiarne] skúšajte po poradí riešenia 1 až 4.
1-2. Pri inštalácii umiestnite tlačiareň do blízkosti prístupového bodu alebo smerovača.

Po vykonaní krokov 1 a 2 kliknutím na položku [Redetect/Znovu rozpoznať] pokračujte v inštalácii.
Ak problém pretrváva, vyskúšajte ďalšie riešenie [2. Overenie pripojenia medzi tlačiarňou a prístupovým bodom alebo medzi tlačiarňou a smerovačom]

Ak indikátor WiFi nesvieti, bezdrôtová funkcia tlačiarne zatiaľ nie je povolená.
Nastavenie bezdrôtového rozhrania vykonajte znovu.
Postupy nájdete v časti [ Používanie tlačiarne pri bezdrôtovom pripojení ] .
Keď indikátor WiFi svieti, prejdite na krok 2-2 a 2-3.
2-2. Na ovládacom paneli tlačiarne overte stav pripojenia vykonaním nasledujúcich krokov.
krok 1.
Na ovládacom paneli stlačte inštalačné tlačidlo uvedené vyššie ako (A).
krok 2.
Tlačidlami
alebo
vyberte položku Device settings(Nastavenia zariadenia) a potom stlačte tlačidlo OK.
krok 3.
Tlačidlami
alebo
vyberte položku LAN settings (Nastavenia LAN) a potom stlačte tlačidlo OK.
krok 4.
Tlačidlami
alebo
vyberte položku Confirm LAN settings (Overiť nastavenia siete LAN) a potom stlačte tlačidlo OK.
krok 5.
Tlačidlami
alebo
vyberte položku WLAN setting list (Zoznam nastavení WLAN) a potom stlačte tlačidlo OK.
krok 6.
Keď sa zobrazí zoznam nastavení WLAN, overte si, či sa v časti Connection (Pripojenie) zobrazuje položka Active (Aktívne).
Ak sa v časti Connection (Pripojenie) nezobrazuje položka Active (Aktívne) (zobrazuje sa položka Inactive (Neaktívne)), tlačiareň nie je v spojení s prístupovým bodom alebo smerovačom. Nastavenie bezdrôtového rozhrania vykonajte znovu.
Postupy nájdete v časti [ Používanie tlačiarne pri bezdrôtovom pripojení ].
2-3. Znovu zadajte sieťový kľúč.
Zdá sa, že ste zadali nesprávny sieťový kľúč.
Na ovládacom paneli zadajte správny sieťový kľúč.
-> [ Ako vykonať nastavenie bezdrôtovej siete LAN manuálne (Windows) ]
-> [ Ako vykonať nastavenie bezdrôtovej siete LAN manuálne (Macintosh) ]
Ak problém pretrváva, vyskúšajte ďalšie riešenie [ 3. Kontrola nastavení zabezpečovacieho softvéru „Firewall“ ]
[Ako overiť]
Činnosť zabezpečovacieho softvéru brány firewall môže pri inštalácii prostredníctvom bezdrôtovej siete brániť v komunikácii.
Inštaláciu softvéru vykonajte s pozastavenou činnosťou zabezpečovacieho softvéru Firewall.
Po dokončení inštalácie znovu aktivujte zabezpečovací softvér Firewall. Keď sa na obrazovke počítača zobrazí hlásenie upozorňujúce na to, že softvér Canon bude pristupovať k sieti, kliknite na možnosť [Allow/Povoliť].
Ak problém pretrváva, vyskúšajte ďalšie riešenie [ 4. Kontrola nastavenia prístupového bodu alebo smerovača ].


alebo
vyberte položku Device settings (Nastavenia zariadenia) a potom stlačte tlačidlo OK.
alebo
vyberte položku LAN settings (Nastavenia siete LAN) a potom stlačte tlačidlo OK.
alebo
vyberte položku Confirm LAN settings (Overiť nastavenia siete LAN) a potom stlačte tlačidlo OK.
alebo
vyberte položku WLAN setting list (Zoznam nastavení WLAN) a potom stlačte tlačidlo OK.
alebo
potvrďte adresu MAC.