ZÍSKAJTE NÁSKOK S CPS

Udržujte si náskok a maximalizujte čas prevádzky so službou Canon Professional Services

Čo je zahrnuté v službe CPS?

Služba profesionálnej produktovej podpory, ktorá vám pomôže udržať váš podnik a vybavenie na správnej ceste bez ohľadu na to, čo sa vám postaví do cesty.

* Všetky výhody podliehajú podmienkam používania

Rýchlejšie opravy

Váš produkt opravíme už v priebehu 2* pracovných dní a ak je to potrebné, zapožičiame vám náhradné zariadenie*.

Pravidelný servis

Čistenie v rámci údržby a kontroly sú súčasťou vášho plánu.

Zľava z každej opravy

Zľava až 20 %* z každého účtu za opravu.

Bezplatné doručenie

Doručenie nasledujúci pracovný deň do servisného strediska a z neho.

Odborné obchodné stretnutia

Živé stretnutia s radami a praktickými tipmi od odborníkov z odvetvia.

Ako to funguje?

Rýchlejšie opravy

Obľúbené profesionálne produkty na zozname s urýchleným vybavením budú opravené do 2 až 5 pracovných dní v závislosti od úrovne členstva. Ak nám to trvá dlhšie, ponúkame vám zapožičanie náhradného zariadenia. A to nie je všetko – váš účet za opravu bude nižší o 10 % až 20 %.

Pravidelný servis

Keď váš produkt funguje normálne a potrebuje dôkladné vyčistenie, ponúkame širokú škálu služieb údržby, ktoré sú súčasťou vášho členstva. Každý rok členstva vás kvalifikuje na tokeny údržby, ktoré sa rovnajú sume, ktorú ste zaplatili za službu CPS. Keď potrebujete servis, prihláste sa do svojho účtu a využite svoje tokeny!

Bezplatné doručenie

Vždy, keď potrebujete opravu alebo servis a budete nám posielať produkt, vyberte možnosť „Expresné doručenie“. Začneme na ňom pracovať nasledujúci pracovný deň. Nezabudnite vytlačiť a pripojiť štítok priority CPS, aby sme vedeli, že ste to vy!

Odborné obchodné stretnutia

Pre členov CPS organizujeme pravidelné uzavreté skupinové webináre naživo s odborníkmi z oblasti práva, účtovníctva, marketingu a riadenia zástupcov, ktorí vám poskytnú praktické tipy a naživo odpovedia na vaše otázky.

Mám pocit, že musím povedať, aký úžasný je program CPS pre profesionálov ako ja!!

Služba a poradenstvo od vášho oddelenia boli skutočne vynikajúce.“

Aká úroveň je pre mňa vhodná?

Členstvo pre malé a stredne veľké podniky

Najvhodnejšie pre profesionálov na voľnej nohe a malé až stredne veľké podniky.

Ročný poplatok

100 € bez DPH
200 € bez DPH
350 € bez DPH

Oprava s urýchleným vybavením pre fotoaparáty a objektívy EOS

5 dní
3 dni
2 dni

Oprava s urýchleným vybavením pre video a kinematografické zariadenia

5 dní
5 dní
5 dní

Zapožičanie náhradného zariadenia

Iba oprava, Platinum prostredníctvom prioritnej podpory

Nie
Na požiadanie, ak uplynie čas opravy
Na požiadanie

Zľava na opravu

Platí na všetky služby a opravy.

10 %
15 %
20 %

Príspevok na službu údržby

Uplatniteľné v tokenoch, vzťahuje sa na plnú cenu služby.

100 tokenov
200 tokenov
300 tokenov

Neobmedzená prichádzajúca a vratná preprava

Nasledujúci pracovný deň

Zahrnuté
Zahrnuté
Zahrnuté

Prioritná pomoc CPS

Áno
Áno
Áno

Komunitné výhody CPS

– Obchodné webináre – Ponuky len pre členov – Profesionálna komunita – Uvítací balík

Áno
Áno
Áno

Hľadáte členstvo pre podniky?

Opýtajte sa nás, ako môže služba CPS podporovať vašu organizáciu vďaka podnikovým balíkom.

Podnikové plány

Pre stredné a veľké organizácie, ktoré vlastnia od 25 do 250 zariadení.

Ročný poplatok

1 000 € bez DPH
3 000 € bez DPH
5 000 € bez DPH

Dvojročný poplatok

5 % viacročná zľava

1 900 € bez DPH
5 700 € bez DPH
9 500 € bez DPH

Trojročný poplatok

10 % viacročná zľava

2 700 € bez DPH
8100 € bez DPH
13 500 € bez DPH

Oprava s urýchleným vybavením pre fotoaparáty a objektívy EOS

3 dni
3 dni
3 dni

Oprava s urýchleným vybavením pre video a kinematografické zariadenia

5 dní
5 dní
5 dní

Zapožičanie náhradného zariadenia

Len oprava

Na požiadanie, ak uplynie čas opravy
Na požiadanie, ak uplynie čas opravy
Na požiadanie, ak uplynie čas opravy

Zľava na opravu

Platí na všetky služby a opravy.

20 %
20 %
20 %

Príspevok na službu údržby

Uplatniteľné v tokenoch, vzťahuje sa na plnú cenu služby.

1 000 tokenov
2 000 tokenov
3 000 tokenov

Údržba v teréne

Žiadosť prostredníctvom prioritnej podpory

0
1
2

Neobmedzená prichádzajúca a vratná preprava

Nasledujúci pracovný deň

Zahrnuté
Zahrnuté
Zahrnuté

Prioritná pomoc CPS

Áno
Áno
Áno

Školenie technických zručností na produkt

Áno
Áno
Áno

Komunitné výhody CPS

– Obchodné webináre – Ponuky len pre členov – Profesionálna komunita

Áno
Áno
Áno

Môj fotoaparát prestal fungovať uprostred fotografovania. Mal som druhý fotoaparát, ktorý ma zachránil! Následne som ho poslal službe CPS a technici boli schopní prísť na to, v čom je problém a vyriešiť ho a zároveň mi poskytli skvelé rady o údržbe do budúcnosti. Fotoaparát sa vrátil späť ako nový! ”

Vytvorenie obchodného účtu

Zaregistrujte sa a overte svoju spoločnosť pre podnikové ID Canon a zdieľajte pozvánku so svojím tímom, aby získali prístup viacerí používatelia.

Zaregistrujte svoje produkty

Zaregistrujte a overte svoju výbavu značky Canon: čím viac produktov zaregistrujete, tým viac bodov získate. Členstvo začína od 500 bodov.

Vyberte si svoj plán

Vyberte si plán, ktorý vyhovuje vašim obchodným potrebám na základe vášho sortimentu zaregistrovaných zariadení.

Prihlásiť sa k odberu

Po predplatení vám odošleme faktúru s DPH za váš zvolený plán. Začnite ihneď naplno využívať svoje členstvo v CPS.

Exkluzívne výhody a ponuky služby CPS

Nasledujúci obchodný webinár

Naše nasledujúce stretnutie sa zameria na to, ako zabezpečiť, aby sociálne médiá pracovali pre vás a vaše podnikanie. Sledujte, kedy dostanete exkluzívnu pozvánku.

Partnerské zľavy

Zľava 25 %* na vybrané produkty vrátane kariet SanDisk Extreme PRO® SD a CFexpress™ a 15 % na celý katalóg produktov SanDisk®.

25 % zľava na vybrané produkty Adobe

Vychutnajte si 25 % zľavu na 12-mesačné členstvo pre vybrané produkty Adobe Pro, ktorá je exkluzívna pre službu CPS. Uplatníte v časti „Výhody a ponuky“ vášho obchodného účtu.

Posuňte efektivitu svojho podnikania na vyššiu úroveň

Urobte dojem na svojich klientov najnovšou profesionálnou službou doručovania. Poskytnite klientom úžasný zážitok s týmto interaktívnym nástrojom.
Vyskúšajte si ho u nás prvý mesiac zadarmo a potom prejdite na vyššiu verziu.

Návody s užitočnými tipmi

Ako si zaregistrovať obchodný účet a CPS

Stručný návod na používanie a spustenie obchodného účtu a služby CPS.

Prevziať súbor pdf

Ako sa zaregistrovať do služby CPS

Podrobné pokyny na aktiváciu členstva v službe CPS.

Prevziať súbor pdf

Ako podať žiadosť o opravu alebo servis

Podrobné pokyny na vytvorenie žiadosti o opravu alebo údržbu.

Prevziať súbor pdf

Ako spravovať službu CPS

Pozrite si usmernenia na zmenu úrovne členstva a zrušenie.

Prevziať súbor pdf

Ako zaplatiť službu CPS

Sprievodca možnosťami platby a aktualizáciou podrobností o karte.

Prevziať súbor pdf

Ako vytvoriť obchodný účet

Pozrite si náš stručný videonávod na používanie a spustenie obchodného účtu Canon.

Ako sa zaregistrovať do služby CPS

Pozrite si náš stručný videonávod na aktiváciu a správu vášho členstva v službe CPS.

Potrebujete pomoc?

Kontaktujte nás na prioritnej podpore v rámci služby CPS
+421250112150 alebo cps@canon.sk

Najčastejšie otázky

  • CPS je komplexný program podpory, ktorý pomáha profesionálom a podnikom udržiavať ich zariadenia Canon v prevádzke prostredníctvom pravidelného servisu a rýchlejších opráv. Členstvo v službe CPS sa platí ročne a ponúka rôzne úrovne pre živnostníkov, malé a stredne veľké podniky, ako aj podnikové balíky pre väčšie podniky. Viacerí zamestnanci tej istej organizácie majú prístup k výhodám a podpore v rámci služby Canon Professional Services a môžu ich využívať súčasne.

  • Služba CPS je otvorená pre všetky fyzické osoby registrované ako podnik alebo všetky spoločnosti, ktoré používajú zariadenia Canon na tvorbu snímok, od profesionálnych fotografov/kameramanov cez tvorcov a producentov až po organizácie akejkoľvek veľkosti.

  • Zákazníci si musia vytvoriť obchodný účet Canon a zaregistrovať všetky produkty Canon, ktoré patria do ich podnikania. Po registrácii produktov a pridelení bodov budú všetky príslušné členské balíky k dispozícii na zakúpenie.

  • Stačí sa zaregistrovať a začať pridávať produkty, aby ste zistili, koľko bodov by vám vaša súprava mohla získať. Nemusíte dokončiť registráciu, aby ste zistili, koľko bodov prislúcha za vaše zariadenie. Stačí sa vrátiť neskôr a dokončiť ju, aby ste získali svoje body. V našej tabuľke výhod môžete vidieť aj vzorovú výbavu.

  • Priemerným príkladom produktov na kvalifikáciu na úroveň CPS Silver, je EOS R6 Mark II s 230 bodmi, RF 24 – 70 MM F/2.8L IS USM s 200 bodmi, RF 50 MM F/1.2L USM s 200 bodmi. Približným príkladom výbavy CPS Gold by bol EOS R5 Mark II s 350 bodmi, RF 70 – 200 MM F2.8 L IS USM s 225 bodmi, RF 50 MM F/1.2L USM s 200 bodmi, RF 28 – 70 MM F/2.8 IS STM so 105 bodmi, držadlo s batériami BG-R10 s 30 bodmi a SPEEDLITE EL-1 s 95 bodmi. Príklad výbavy CPS Platinum môže vyzerať ako EOS R3 so 480 bodmi, RF 100 – 300 MM F/2.8 L IS USM s 500 bodmi, RF 50 MM F/1.2L USM s 200 bodmi, RF 15 – 35 MM F/2.8 L IS USM s 200 bodmi, imagePROGRAF PRO-2100 s 310 bodmi a adaptér EF-EOS R s 10 bodmi.

  • Na zakúpenie členstva CPS Silver potrebujete minimálne 500 bodov a nie je stanovený maximálny počet bodov, ktoré môžete získať. Čím viac bodov máte, tým viac úrovní služby CPS je pre vás otvorených. Ak máte napríklad 2 000 bodov, môžete si vybrať medzi úrovňami Platinum, Gold alebo Silver. Ak stále potrebujete prioritnú opravu, ale môžete počkať 5 alebo 3 pracovné dni, môžete si vybrať úroveň Silver alebo Gold. Majte na pamäti, že úroveň Gold neposkytuje výhodu zapožičania náhradného zariadenia.

  • Máme viac ako 3 000 produktov Canon, ktoré je možné registrovať. Sem patrí väčšina našich fotoaparátov, objektívov, tlačiarní a dokonca aj príslušenstva. Nezabudnite pridať staré aj nové vybavenie, a dokonca aj produkty Canon zakúpené mimo vašej domovskej krajiny vám môžu poskytnúť body.

  • Body sú sivé, keď chýbajú detaily a výrobok nie je úplne zaregistrovaný. Upravte registráciu produktu a vyplňte všetky údaje (sériové číslo, krajina nákupu, dátum nákupu a obchod, v ktorom bol produkt zakúpený). Body budú následne potvrdené a započítané do vašej úrovne členstva.

  • Služba CPS sa vyvinula na špecializovaný zdroj pre profesionálov a podniky s jedinečnými novými výhodami navrhnutými na ochranu vášho podniku pred neočakávaným, takže sa vy aj váš tím môžete sústrediť na vaše zručnosti. Majitelia obchodného účtu Canon budú mať prístup k funkciám pre viacerých používateľov, obchodným platobným podmienkam, cene netto (odpočet DPH v prípade potreby) a službám len pre podniky. Ďalšie informácie nájdete na stránke s častými otázkami.

  • Nie, nemusíte znova registrovať svoje produkty. Počas registrácie vášho obchodného účtu Canon uveďte svoju starú e-mailovú adresu v službe CPS v 4. kroku časti Obchodné údaje a vaše produkty budú k dispozícii na migráciu do vášho nového obchodného účtu Canon.

  • Pomôžeme vám s hromadným nahratím vašich produktov!
    Kontaktujte prioritnú podporu v rámci služby CPS, aby ste získali šablónu na vyplnenie a pošlite nám ju späť. Môže to trvať niekoľko pracovných dní a dáme vám vedieť, keď to bude hotové.

  • Áno, vaše číslo členstva v službe CPS sa pri registrácii predplatného služby CPS zmení. Pri každoročnom obnovovaní predplatného však zostane rovnaké.

  • Belgicko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Holandsko, Írsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Slovensko, Spojené kráľovstvo (iba pevnina), Španielsko (iba pevnina), Švajčiarsko, Švédsko a Taliansko.

  • Členský poplatok je účtovaný vopred po prihlásení na predplatné. Platbu je možné uskutočniť platobnou kartou alebo bankovým prevodom do dátumu splatnosti uvedeného na faktúre s DPH.

  • Keďže vaše členstvo v službe CPS je obchodnou službou, faktúra bude vystavená s 30-dňovými platobnými podmienkami. Ak ste sa rozhodli platiť kartou, vaša karta bude autorizovaná v deň predplatenia (na výpise karty sa zobrazí transakcia s nulovou hodnotou), pričom skutočná platba sa uskutoční v deň splatnosti, obvykle o 30 dní neskôr.

  • Bankové údaje sú uvedené v hornej časti faktúry za službu CPS.

  • Kontaktujte nás prostredníctvom prioritnej podpory v rámci služby CPS.

  • Nie, členstvo v službe CPS nie je možné pozastaviť.

  • Vaše členstvo v službe CPS sa automaticky obnoví pre rovnakú úroveň členstva na konci obdobia predplatného, pokiaľ nezmeníte svoje preferencie automatického obnovenia pred koncom aktuálneho predplatného.
    Pozrite si návod, ako aktualizovať obdobie členstva v časti „Návody s užitočnými tipmi“ na webovej stránke.

  • Môžete kedykoľvek požiadať o prechod na vyššiu alebo nižšiu úroveň členstva v časti „Moje predplatné“ vo svojom obchodnom účte. Zmeny sa uplatnia až na ďalšie obdobie predplatného. Ak napríklad vaše predplatné začalo 15. januára 2025 a 3. októbra 2025 požiadate o prechod na vyššiu alebo nižšiu úroveň, vaša úroveň predplatného sa zmení 15. januára 2026.
    Upozorňujeme, že na prechod na vyššiu úroveň členstva v službe CPS potrebujete príslušný počet produktových bodov, aby ste sa kvalifikovali na príslušnú úroveň.

  • Hoci nám bude ľúto, že odchádzate, ak chcete požiadať o zrušenie, prejdite na stránku predplatného vo vašom obchodnom účte alebo si prečítajte návod, ako to urobiť. Vaše predplatné sa zruší na konci účtovacieho obdobia. Ak napríklad vaše predplatné začalo 15. januára 2025 a požiadali ste o zrušenie 3. októbra 2025, vaše predplatné sa automaticky neobnoví a stratí platnosť 15. januára 2026. Stále budete mať prístup k vášmu predplatnému členstva v službe CPS a môžete využívať všetky výhody až do konca aktuálneho účtovacieho obdobia.

  • Elektronická členská karta služby CPS bude k dispozícii na stiahnutie z uvítacieho e-mailu.

  • Na mnohé z našich produktov Canon sa vzťahuje rýchly servis v strediskách PSC. Úplný zoznam nájdete TU. Ak ktorýkoľvek z vašich produktov spĺňa podmienky pre urýchlené vybavenie, odrazí sa to vo vašej výbave pre každý produkt. Doba vybavenia závisí od úrovne členstva v službe CPS. Úroveň CPS Platinum napríklad spĺňa podmienky na dobu opravy v priebehu 2 pracovných dní.
    V rámci urýchleného vybavenia môžu byť naraz spracované maximálne 3 produkty na jedného člena. Na porovnanie, štandardná doba vybavenia bez využitia služby CPS je približne 10 dní.

  • Cieľové doby vybavenia (TAT) vychádzajú z pracovných dní (kde pracovný deň je definovaný ako deň s výnimkou víkendov, sviatkov dodržiavaných spoločnosťou Canon a období, v ktorých je nedostupnosť spôsobená okolnosťami, na ktoré spoločnosť Canon nemá dosah) a budú sa považovať za začaté pracovný deň po prijatí produktu naším strediskom Canon PSC a končiť dňom, keď je produkt pripravený opustiť stredisko Canon PSC. Nezahŕňa čas strávený pri preprave (do strediska alebo zo strediska Canon PSC) ani čas strávený čakaním na informácie zákazníka (napríklad chýbajúcu dokumentáciu) alebo čakaním na rozhodnutie zákazníka (napríklad schválenie časovej a cenovej ponuky pri spoplatnených opravách alebo službách).

  • O zapožičanie náhradného zariadenia môže požiadať člen služby CPS s aktívnym predplatným úrovne CPS Platinum striktne po zaznamenaní prípadu opravy. Požiadajte o zapožičanie náhradného zariadenia kontaktovaním prioritnej podpory v rámci programu CPS. Zapožičanie náhradného zariadenia bude ponúkané len v prípade produktov s urýchleným vybavením a závisí od dostupnosti. Zapožičané náhradné zariadenie sa snažíme poslať v ten istý deň, ak je žiadosť prijatá v pracovný deň do 12:00 SEČ.

  • Najkratšia doba vybavenia videokamier (Cinema EOS a série X) je 5 dní. Je to spôsobené komplexnosťou opráv a dostupnosťou súčastí. Ak oprava potrvá viac ako 5 dní, členovia úrovní Gold and Platinum majú nárok na náhradné vybavenie v prípade potreby.

  • Váš príspevok na údržbu je zahrnutý do vašej úrovne členstva v službe CPS. Váš príspevok sa môže použiť na kľúčové služby údržby spoločnosti Canon ponúkané strediskami Canon Professional Service („PSC“) v Európe, ktoré sa nachádzajú vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Švédsku a Spojenom kráľovstve.

    Bežný servis sa vykonáva vtedy, keď váš produkt funguje normálne, bez porúch a je vhodné ho vyčistiť a skontrolovať.
    Úplný zoznam služieb nájdete TU.

    Príspevok sa nemôže použiť na žiadny iný typ služieb, ako sú vylepšenia alebo opravy.

  • Tokeny údržby sú virtuálnou menou, ktorú možno využiť na kľúčové služby údržby v ktoromkoľvek z našich stredisiek PSC v celej Európe.
    Množstvo tokenov sa rovná cene vášho ročného členského poplatku v službe CPS. Napríklad CPS Silver stojí 100 € a táto úroveň členstva zahŕňa 100 tokenov.
    Tokeny je možné uplatniť pri podaní žiadosti o servis.
    Ak napríklad čistenie snímača a kontrola stojí 50 €, člen služby CPS môže namiesto skutočnej platby použiť približne 50 tokenov. Podrobné pokyny nájdete v návode.
    Tokeny sú platné počas každého roka predplatného a neprenášajú sa do ďalšieho roka.

  • Na ktorúkoľvek z týchto služieb je možné použiť tokeny údržby.

    Vaše množstvo tokenov sa rovná cene vášho ročného členského poplatku v službe CPS. Úroveň CPS Platinum napríklad stojí 350 € ročne a člen dostane 350 tokenov. Ak čistenie snímača a kontrola stojí 50 €, tento člen služby CPS môže namiesto peňažnej platby použiť približne 50 tokenov. Ročné členstvo úrovne CPS Platinum pokryje priemerne dve čistenia snímača a kontroly, jeden štandardný servis EOS a jeden štandardný servis objektívu L. Môžu existovať rôzne kombinácie týchto služieb.

  • Podobne ako v prípade úrovne CPS Platinum, balíky Corporate zahŕňajú príspevok na údržbu, ktorý možno rovnakým spôsobom použiť na ktorúkoľvek z týchto služieb. Úrovne Corporate A a B však zahŕňajú aj výhodu v podobe dňa údržby na mieste, ktorá si vyžaduje podiel tokenov.

  • Vtedy technici spoločnosti Canon navštívia vaše priestory, aby vykonali čistenie produktov a údržbu oprávnených produktov s „rýchlym časom spracovania služby“. Pôjde o jednu návštevu v trvaní osem (8) hodín, počas ktorej jeden (1) technik vykoná službu údržby na maximálne dvadsiatich siedmich (27) digitálnych zrkadlovkách alebo bezzrkadlových fotoaparátoch alebo tridsiatich troch (33) objektívoch EF/RF alebo tridsiatich troch (33) videokamerách alebo dvadsiatich (20) produktoch Cinema EOS. Rezervujte si 60 dní vopred kontaktovaním prioritnej linky pomoci CPS.

  • Nie, služba CPS je ešte lepšia! Plne platené členstvo v službe CPS je platné v ktorejkoľvek z nasledujúcich krajín: Belgicko, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Lotyšsko, Litva, Estónsko, Holandsko, Írsko, Luxembursko, Maďarsko, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Spojené kráľovstvo (iba pevnina), Španielsko (iba pevnina), Švajčiarsko, Švédsko a Taliansko.
    Výhody služby CPS je možné uplatniť v ktoromkoľvek z našich stredísk Canon Professional Service nachádzajúcich sa vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Švédsku a Spojenom kráľovstve.
    Ak napríklad sídlite v Nemecku, ale máte projekt v Taliansku a potrebujete opravu fotoaparátu, môžete si ho nechať opraviť v našom talianskom servisnom stredisku a ak vám to bude viac vyhovovať, požiadajte o jeho zaslanie späť do Nemecka.

  • Bohužiaľ nie. Výhody služby CPS možno uplatniť len v strediskách Canon Professional Service („PSC“) v Európe, ktoré sa nachádzajú vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Švédsku a Spojenom kráľovstve. Súčasťou vášho členstva v službe CPS je neobmedzené doručenie nasledujúci pracovný deň, aby sa zabezpečilo, že sa k nám váš produkt dostane čo najskôr.

  • CPS pre jednotlivé regióny sveta funguje oddelene. Zákazníci služby CPS z krajín mimo Európy sú však oprávnení na niektoré služby v rámci zariadení a podujatí Canon EMEA s platnou členskou kartou služby CPS. Je potrebné brať na vedomie, že výhody z vašej domovskej krajiny nemusia byť platné v rámci EMEA.

  • Kontaktujte nás na adrese business.account@canon-europe.com, kde môžete aktualizovať svoje údaje obchodného účtu.

Tiež by vás mohlo zaujímať

Príbehy profesionálov

Inšpiratívne príbehy v podaní popredných svetových fotografov a filmárov.

Údržba, inovácie a oprava

Odborné služby, ktoré zaručia dokonalé fungovanie vášho vybavenia, zlepšia jeho obrazový výkon alebo vám ho opravia.

Obchodný účet Canon

Obchodný účet je prístupný pre každého jednotlivca zaregistrovaného ako podnik alebo akúkoľvek spoločnosť, ktorá používa zariadenie spoločnosti Canon.