Spravované služby zostavy zariadení
Služba správy výstupov
Efektívne spravuje vaše postupy optimalizácie MPS a poskytuje vám efektívnu kontrolu nad bezpečnosťou a udržateľnosťou tlače a skenovania.
Vďaka tomu môžete efektívne ovládať využitie farieb, obojstrannú tlač a náklady na tlač. Okrem toho pomáha zaistiť, aby tlač a skenovanie prebiehali bezpečne a s náležitým ohľadom na ich dopad na životné prostredie.
Služba zákazníckych správ
Poskytuje vám správy o vašom tlačovom prostredí, od spotreby papiera až po úrovne služieb, aby ste pochopili jeho výkon a náklady.
Naša služba zákazníckych správ poskytuje správy, ktoré zobrazujú neustály pokrok vo výkone tlače a skenovania. Správy obsahujú podrobnosti o kľúčových ukazovateľoch výkonnosti (KPI), ktoré sú uvedené na začiatku zmluvy. Budete mať podrobný prehľad o:
- Celkovej zostave zariadení a využití zostavy zariadení spoločnosti Canon aj zariadení tretích strán vrátane informácií o typoch tlačových úloh (čiernobiele, farebné, obojstranné atď.)
- Úrovni služieb a výkonnosť zostavy zariadení
- Vykazovaní nákladového centra (len uF/uFO)
- Zmenách v rámci tlače zákazníka
- Podávanie správ o životnom prostredí
- Finančné výkazníctvo
Technologický manažér
Zverte nám svoju každodennú správu technológií, čím poskytnete svojmu IT tímu viac priestoru, aby mohol dodávať lepšiu používateľskú skúsenosť.
Podľa našich skúseností je dodávanie a servis veľkých medzinárodných kontraktov MPS kľúčovou úlohou technologického manažéra, ktorý však často nemusí byť prítomný. Sme presvedčení, že ide o nedopatrenie. V rámci tejto ponuky služieb poskytujeme špecializovaného technologického manažéra, ktorý sa vysoko špecializuje na podnikové prostredie a súčasné/budúce technické portfólio Canon.
Táto úloha pomáha zabezpečiť, aby technické komponenty podporujúce služby MPS boli:
- Navrhnuté tak, aby vyhovovali požiadavkám a postupom zákazníka, ako sú definované v príslušných dokumentoch.
- Realizované podľa dohodnutého plánu projektu a projektovej dokumentácie.
- Poskytovali funkčnosť, záruku a zabezpečenie.
- Neustále monitorované, aktualizované a zlepšované pomocou inovácií.
Služby spravovania rôznych dodávateľov
Centrálne spravované riešenie, ktoré poskytuje jediný kontaktný bod pre všetky činnosti dodávateľa tlače.
Naše služby spravovania rôznych dodávateľov vám umožňujú konsolidovať všetky činnosti vašich dodávateľov tlače do jediného kontaktného miesta. Ide o kompletnú komplexnú službu spravovania rôznych dodávateľov, ktorá zahŕňa:
- Proaktívne služby správy zariadení
- Monitorovanie a dodávanie spotrebného materiálu
- Upozornenie na chyby
- Údržbu zariadení iných výrobcov ako Canon pri poruche/oprave
- Obchodné výkazníctvo
Správa obchodných vzťahov
Vyhradený zdroj na správu infraštruktúry tlače a skenovania v podobe manažéra zostavy zariadení.
Táto služba poskytuje jediný kontaktný bod pre všetky otázky týkajúce sa správy zostavy zariadení a postupovania incidentov. Jej súčasťou ju vykazovanie správ zostavy zariadení, ktoré vám umožní vyťažiť najvyššiu hodnotu z vášho tlačového riešenia v súlade s vašimi postupmi optimalizácie MPS.
- Manažér zostavy zariadení (FM) – špecializovaný zdroj na pracovisku, ktorý bude jediným kontaktným miestom (SPoC) pre všetky otázky týkajúce sa správy zostavy zariadení a zabezpečí riadenie eskalácie
Súvisiace služby
Prevádzkovanie tlačového parku, najmä na mnohých pracoviskách, môže byť náročnou výzvou. Náš rad spravovaných služieb pomáha poskytovať optimálny výkon.
Spravované servisné operácie
Postarajte sa o každodenné činnosti súvisiace s tlačou a skenovaním s našimi službami Onsite Fleet Operations, aby ste maximalizovali dostupnosť svojich zariadení.