Informácie o európskom záručnom systéme spoločnosti Canon

V prípade, že sa u produktu značky Canon vyskytne porucha, našich zákazníkov chráni európsky záručný systém spoločnosti Canon. Tento systém zabezpečuje, aby sa porucha počas obmedzeného časového obdobia po zakúpení bezplatne odstránila (platia Podmienky).

Informácie o európskom záručnom systéme spoločnosti Canon

Európsky záručný systém tvoria dve rôzne servisné ponuky a ponuka platná pre vás závisí od vašej polohy a zakúpeného produktu. Pre väčšinu spotrebného tovaru značky Canon je dostupná služba Návrat na základňu. Ak sa počas záručnej doby vyskytne výrobná chyba produktu, je nutné ho vrátiť do autorizovaného servisu značky Canon, kde ho vyškolení technici spoločnosti Canon bezplatne opravia. Produkt dostanete po dokončení opráv späť.


Pre niektoré produkty z radov Laser a Inkjet (vo vybraných krajinách) je v ponuke služba Európsky záručný servis u vás doma. V nižšie uvedených Podmienkach tejto služby nájdete zoznam produktov, pre ktoré je dostupná.


Ak sa na príslušnom produkte prejaví počas záručnej doby výrobná chyba, záručný servis na mieste sa poskytne jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • Oprava na mieste (technikom)

  • Výmena na mieste (kuriérom)

Ak nižšie nenájdete uvedené Podmienky tejto služby, v tom prípade služba Európsky záručný servis u vás doma nie je vo vašej krajine dostupná. V takomto prípade vám poskytneme len službu Návrat na základňu.

Zmluvné podmienky

Plné znenie zmluvných podmienok všetkých typov záruk nájdete v príslušnej ponuke záruk nižšie.

Služba európskeho záručného systému Návrat na základňu

Štandardné podmienky Európskeho záručného servisu (EWS)


Spoločnost‘ Canon a členovia EZS ručia, že hardware tohoto výrobku bude riadne fungovat‘ počas záručnej lehoty. V prípade, že hardware výrobku počas záručnej lehoty nefunguje, oprava hardwaru bude poskytnutá bezplatne v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti Canon v krajinách, ktoré sú členmi EZS.


Táto záruka Návrátu na základňu sa vzťahuje na produkty Canon, ktoré sú určené pre Európsky hospodársky trh („EHP“) a Švajčiarsko tak Velké Británie a boli v rámci nich aj zakúpené. 


Bezplatný servis EZS môže byt’ poskytnutý len v prípade, ak sa zákazník preukáže týmto záručným listom spolu s originálom faktúry/pokladničného bloku, ktorý vydal zákazníkovi predajca, a len ak je v záručnom liste uvedené (a) meno kupujúceho, (b) meno a adresa predajcu, (c) názov modelu a v prípade, že je model označený sériovým číslom, aj sériové číslo zakúpeného výrobku a (d) dátum zakúpenia výrobku. Spoločnost’ Canon si vyhradzuje právo odmietnut’ poskytnutie záručného servisu v prípade, že uvedené informácie sú neúplné alebo boli odstránené, prípadne zmenené po zakúpení výrobku spotrebiteľom od predajcu. Canon môže opraviť alebo vymeniť produkty Canon s použitím nových alebo repasovaných dielov, alebo produktov s ekvivalentnými vlastnosťami a spoľahlivosťou. Canon môže taktiež vymeniť zariadenia za ekvivalentné modely, v prípade, že sa pôvodný model už nevyrába. Repasované náhradné diely, alebo produkty budú použité len vtedy, ak je to zlúčiteľné so záručnými podmienkami krajiny, v ktorej sa záruka uplatňuje.

  • Táto záruka platí dva roky od dátumu zakúpenia zákazníkom (tri roky pre projektory a deväťdesiat dní pre lampy do projektorov), ako je uvedené vo vyššie uvedených dokumentoch.

    Séria PIXMA G: dva roky alebo 30 000 výtlačkov podľa toho, čo nastane skôr.

    Séria PIXMA G: dva roky alebo 10000 výtlačkov podľa toho, čo nastane skôr.

  • Záručný servis je dostupný v autorizovaných servisných strediskách spoločnosti Canon.

    Akékoľvek náklady na bezpečnú prepravu výrobku do a zo servisného strediska spoločnosti Canon znáša zákazník. Ak je výrobok privezený do krajiny, na ktorú sa nevzt’ahuje EWS a v ktorej sa neakceptuje záručný list, výrobok musí byt’ vrátený do krajiny, v ktorej bol zakúpený, aby bol zabezpečený záručný servis.

  • Pre podrobné informácie o záruke, akú ponúkajú jednotlivé krajiny, sa obráťte na príslušného člena systému EWS.

  • Spoločnost’ Canon a členovia EWS neposkytujú záruku na nasledovné:

    • Pravidelné kontroly, údržbu a opravu alebo výmenu súčiastok, ktoré boli poškodené bežným používaním a opotrebením.
    • Spotrebný materiál.
    • Akýkoľvek softvér,
    • Diely podliehajúce opotrebovaniu (napr. Videohlavy, Optické súčasti projektora, zberače prebytočného atramentu a vodiace valčeky) a príslušenstvo produktov [napr. batérie a nahrávacie médiá (najmä kazety, DVD, pamaťové karty a odnímateľné HDD a pod.)], na ktoré sa nevzťahuje táto záruka
    • Vady spôsobené úpravami vykonanými bez súhlasu spoločnosti Canon
    • Náklady, ktoré vznikli servisným strediskám spoločnosti Canon pri vykonaní prispôsobení alebo zmien výrobku, ktoré sú nevyhnutné k zosúladeniu výrobku so špecifickými technickými a bezpečnostnými normami alebo predpismi, ktoré sú uplatňované v krajine; prípadne akékoľvek iné náklady spojené s prispôsobením výrobku v dôsledku technických požiadaviek, ktoré boli zmenené po dodávke výrobku.
    • Skody vyplývajúce zo skutočnosti, že výrobok nie je v súlade so špecifickými normami alebo technickými parametrami inej krajiny, ako je krajina, v ktorej bol výrobok zakúpený.

    Záručný opravný servis je vylúčený v prípadoch, ak škoda alebo porucha bola spôsobená:

    • Nesprávnym používaním, zaobchádzaním alebo využívaním výrobku spôsobom, ktorý nie je v súlade s inštrukciami, ktoré sú uvedené v návode na použitie, respektíve v príslušnej užívateľskej dokumentácii, vrátane napríklad nesprávneho uskladnenia, pádov a neúmerného zat’ažovania
    • Koróziou, špinou, vodou alebo pieskom
    • Opravami, úpravami alebo čistením uskutočneným v servisnom stredisku, ktoré nie je autorizované spoločnost’ou Canon
    • Poškodenie priamo spôsobené použitím náhradných dielov, softvéru alebo spotrebného materiálu (napríklad atrament, papier, toner alebo batérie), ktoré nie sú kompatibilné s výrobkom. Informácie o kompatibilite s vaším konkrétnym výrobkom Canon sú uvedené na balení; kompatibilita je zaručená v prípade použitia originálnych náhradných dielov Canon, softvéru a spotrebného materiálu Canon, keďže prešli testovaním. Pred použitím skontrolujte kompatibilitu s výrobkom.
    • pripojením výrobku k zariadeniu, ktoré nie je schválené ako vhodné na pripojenie spoločnost’ou Canon; - nevhodným zabalením výrobku pri jeho vrátení autorizovanému servisnému stredisku spoločnosti Canon; - nehodami alebo katastrofami prípadne inými príčinami, ktoré sú mimo kontroly spoločnosti Canon, vrátane situácií, kedy škody spôsobí blesk, voda, oheň, občianske nepokoje a nevhodná ventilácia.

  • Oprava výrobku sa môže predĺžit’ v prípade, keď sa vykonáva mimo krajiny nákupu, a to z dôvodu, že sa daný výrobok v krajine nákupu ešte nepredáva alebo že sa nepredáva v prevedení špecifickom pre danú krajinu. Preto v krajine opravy nemusia byt’ určité náhradné diely pre daný výrobok na sklade.
    Zákazník je zodpovedný za to, aby akékoľvek softwarové súbory a programy pred opravou zálohoval a aby si ich po vykonaní opravy obnovil.

    Spoločnosť Canon nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek iné nároky, ktoré nie sú výslovne uvedené v tejto záruke, a to vrátane (avšak bez obmedzenia len na tieto prípady) straty záznamových médií, straty údajov atď. Pri vrátení produktu za účelom servisnej opravy ho prosím veľmi opatrne zabaľte, poistite ho, pribaľte k nemu pokladničný doklad a záručný list, pokyny pre opravu a v prípade potreby aj vzorku záznamových médií, na ktorých sú uložené obrázky nasnímané prostredníctvom produktu.

    Táto záruka nemá vplyv na zákonné práva spotrebiteľa vyplývajúce z právoplatnej národnej legislatívy ani na práva spotrebiteľa voči predajcovi, ktoré vyplývajú z kúpno-predajnej zmluvy. V prípade neexistencie platnej národnej legislatívy v danom štáte je táto záruka spotrebiteľovým jediným a výhradným prostriedkom nápravy a ani spoločnost’ Canon, ani jej dcérske spoločnosti alebo iní členovia EZS nebudú zodpovední za akékoľvek náhodné alebo následné škody spôsobené porušením výslovnej alebo implicitnej záruky tohoto výrobku.

    Tieto záručné podmienky poskytnuté spoločnosťou Canon nesiahajú na dodatočné zákonné nároky a práva, ktoré eventuálne na produkty, pre ktoré platia tieto záručné podmienky, máte.

Služba Európsky záručný systém u vás doma

Plán servisu záruky na mieste (laserové a atramentové produkty)


Zobraziť všetky príslušné modely.


Ďakujeme, že ste si zakúpili tento kancelársky produkt od spoločnosti Canon. V prípade, že si na tento produkt potrebujete uplatniť vašu záruku v mieste inštalácie, platia nasledujúce zmluvné podmienky. Vaša záruka v mieste inštalácie platí 2 rok od pôvodného dátumu zakúpenia nového kancelárskeho produktu Canon.

V tejto záruke máte právo na podporu od spoločnosti Canon, ako je popísané nižšie. Všetky služby poskytované v záruke na mieste podliehajú tu uvedeným záručným podmienkam. Upozorňujeme, že táto záruka v mieste inštalácie platí ako doplnok k akejkoľvek inej záruke spoločnosti Canon, ktorú môžete mať pre príslušný produkt a k všetkým zákonným právam, ktoré môžete mať ako spotrebiteľ podľa platných miestnych zákonov. Táto záruka v mieste inštalácie sa vzťahuje na určité kancelárske produkty Canon, ktoré sú určené pre Európsky hospodársky trh („EHP“) , Švajčiarsko a Velká Británie, a boli v rámci nich aj zakúpené.

Spoločnosť Canon zaručuje, že hardvér tohto produktu bude počas záručnej doby vo funkčnom stave. V prípade, že sa počas záručnej doby na hardvéri objaví porucha, vám bude poskytnutý "Servis na mieste inštalácie" a to na zaregistrovanom mieste inštalácie nachádzajúcom sa v Oblasti (ako je definované nižšie).

Uplatnenie bezplatnej záruky na opravu na mieste inštalácie je možné po predložení originálu dokladu o zakúpení s uvedeným dátumom zakúpenia produktu. Canon môže opraviť alebo vymeniť produkty Canon s použitím nových alebo repasovaných dielov, alebo produktov s ekvivalentnými vlastnosťami a spoľahlivosťou. Canon môže taktiež vymeniť zariadenia za ekvivalentné modely, v prípade, že sa pôvodný model už nevyrába. Repasované náhradné diely, alebo produkty budú použité len vtedy, ak je to zlúčiteľné so záručnými podmienkami krajiny, v ktorej sa záruka uplatňuje.

  • Záruka v mieste inštalácie platí 2 rok od dátumu zakúpenia nového kancelárskeho Canon produktu ako je uvedené na doklade o zakúpení.

  • Záručný servis „U vás“ máte k dispozícii po kontaktovaní technickej podpory spoločnosti Canon.

    Záručný servis U vás bude poskytnutý jedným z nasledujúcich spôsobov:

    • Oprava v mieste inštalácie (vykonaná servisným technikom)*, ktorá pokrýva všetky súvisiace pracovné náklady (vrátane nákladov na telefón, prepravu a času opravy) a náklady na všetky náhradné diely.
    • Výmena v mieste inštalácie (vykonaná prostredníctvom kuriéra), ktorá pokrýva náklady spojené s výmenou produktu a všetky náklady súvisiace s prepravou.

    Metóda realizácie opravy závisí od modelu zariadenia. O postupe budete informovaný našimi pracovníkmi, keď budete kontaktovať zákaznícku podporu Canon.

    *Služby pod touto zárukou na mieste môže vykonávať tretia strana s primeranou kvalifikáciou v mene spoločnosti Canon s vynaložením primeranej starostlivosti.

  • Spoločnosť Canon neposkytuje záruku na nasledovné:

    • Pravidelné kontroly, údržbu a opravu alebo náhradné diely v dôsledku bežného opotrebovania.
    • Spotrebný materiál a príslušenstvo, vrátane napájacieho adaptéra.
    • Akýkoľvek softvér.
    • Diely podliehajúce opotrebeniu, ako aj spotrebný materiál a príslušenstvo.
    • Poruchy spôsobené úpravami vykonanými bez schválenia spoločnosti Canon.
    • Náklady vzniknuté spoločnosti Canon pri príprave akýchkoľvek adaptácií alebo úprav produktu potrebných pre technické alebo bezpečnostné štandardy špecifické pre príslušnú krajinu alebo akékoľvek iné náklady na úpravu produktu následkom akýchkoľvek špecifikácií, ktoré sa mohli zmeniť od doručenia produktu.
    • Škody spôsobené tým, že produkt nevyhovuje štandardom špecifickým pre príslušnú krajinu alebo špecifikáciám v inej krajine, ako je krajina zakúpenia.

    Záručná oprava je vylúčená, ak škody alebo poruchy boli spôsobené:

    • Nesprávnym používaním, manipuláciou alebo obsluhou produktu inak ako je uvedené v užívateľskej alebo operačnej príručke a/alebo príslušných užívateľských dokumentoch, a to vrátane a bez obmedzení nesprávnym skladovaním, pádom, neúmernými nárazmi, poškodením koróziou, nečistotami, vodou alebo pieskom;
    • Opravami, úpravami alebo čistením vykonávanými v servisnom stredisku, ktoré nie je autorizované spoločnosťou Canon;
    • Poškodenie priamo spôsobené použitím náhradných dielov, softvéru alebo spotrebného materiálu (napríklad atramentu, papiera, tonera alebo batérií, tlačových hláv), ktoré nie sú kompatibilné s výrobkom. Informácie o kompatibilite s vaším konkrétnym výrobkom Canon sú uvedené na balení; kompatibilita je zaručená v prípade použitia originálnych náhradných dielov Canon, softvéru a spotrebného materiálu Canon, keďže prešli testovaním. Pred použitím skontrolujte kompatibilitu s výrobkom.
    • Pripojením produktu k zariadeniu, ktoré nie je schválené spoločnosťou Canon na pripojenie k produktu.
    • Nehodami, katastrofami či akoukoľvek inou príčinou mimo kontroly spoločnosti Canon, a to vrátane, avšak nie výlučne blesku, povodne, požiaru, verejných nepokojov a nesprávnym vetraním.

    Okrem vyššie uvedených položiek záruka na mieste nezahŕňa:

    • Prácu nevyhnutnú z dôvodu akéhokoľvek odpojenia a opätovného pripojenia produktu, a to vrátane akejkoľvek prípravy potrebnej na bezpečnú prepravu, okrem prepravy poskytnutej z našej stany alebo na naše náklady;
    • Prácu mimo našich štandardných servisných hodín (9:00 až 17:00, pondelok až piatok, mimo štátnych sviatkov), pokiaľ nie je uvedené inak v pláne servisu záruky na opravu na mieste inštalácie.
    • Opravy a potrebné náhradné diely nevyhnutné z dôvodu chybnej inštalácie alebo chybného sieťového pripojenia vášho produktu, ak inštalácia a sieťové pripojenie zariadenia neboli vykonané spolosnosťou Canon.

    Prosím vezmite na vedomie, že pre poskytnutie servisnej služby v mieste inštalácie servisným technikom / kuriérom je podmienkou, že sa vaše zariadenie nachádza v "Oblasti". Servis v mieste inštalácie môže byť poskytnutý len za podmienky, že technikovi / kuriérovi zabezpečíte prístup k prístroju a poskytnete mu z toho vyplývajúcu primeranú podporu.

    Ak plánujete počas trvania vašej záruky na opravu na mieste inštalácie presunúť produkt z jednej adresy na inú, ste povinní upovedomiť spoločnosť Canon o novej adrese. Môžete tak vykonať zaslaním e-mailu na "kontaktnú e-mailovú adresu" pre oblasť (e-mailové adresy sú uvedené v kontaktných údajoch záruky na mieste inštalácie). Ak presuniete produkt do inej krajiny, skontrolujte, či je krajina, do ktorej ho presúvate, uvedená sem, pre overenie , či spoločnosť Canon ponúka v tejto krajine záruku na opravu v mieste inštalácie.

  • Oprava / výmenný servis sa môže oneskoriť, ak sa vykonáva mimo pôvodnej krajiny zakúpenia, ak sa produkt ešte nepredáva v tejto krajine, prípadne sa predáva vo vyhotovení špecifickom pre danú krajinu. Z tohto dôvodu aj určité náhradné diely pre produkt nemusia byť na sklade v krajine, kde prebieha oprava. Je zodpovednosťou zákazníka, aby pred opravou / výmenou zariadenia zálohoval a uložil všetky softvérové súbory a programy a po oprave oprave / výmene ich obnovil. Spoločnosť Canon nepreberá žiadnu zodpovednosť za žiadne iné nároky, a to vrátane, ale neobmedzujúce sa na stratu záznamových médií, stratu údajov a pod., ktoré nie sú výslovne uvedené v tejto záruke. Táto záruka nemá vplyv na práva spotrebiteľa vyplývajúce zo zákona pod platnou národnou legislatívou ani práva spotrebiteľa voči predajcovi vyplývajúce z kúpno-predajnej zmluvy. Ak takáto platná národná legislatíva neexistuje, táto záruka bude jediným a výhradným riešením pre spotrebiteľa a spoločnosť Canon ani jej pobočky nebudú zodpovedné za žiadne neplánované alebo následné škody spôsobené nedodržaním žiadnej vyjadrenej alebo implikovanej záruky na tento produkt. Kompletné informácie o záruke ponúkanej v jednotlivých krajinách získate na linke zákazníckej podpory spoločnosti Canon.

    S ohľadom na vyššie uvedené súhlasíte, že spoločnosť Canon nie je zodpovedná za žiadne ďalšie nevyhnutné práce alebo spôsobené straty, náklady či poškodenia, pokiaľ:

    1. Ste produkt nepoužívali, neskladovali alebo s ním nemanipulovali správne (vrátane nezabezpečenia primeraných okolitých podmienok), prípadne ste nesplnili akékoľvek iné pokyny alebo odporúčania pre produkt dané spoločnosťou Canon, prípadne uvedené v akomkoľvek návode na používanie, či akékoľvek iné ustanovenie záruky na opravu na mieste inštalácie;
    2. Ste nenainštalovali alebo neuskutočnili nápravy chýb, aktuálne aktualizácie softvéru či nové vydania, ktoré boli dodané alebo všeobecne dostupné od spoločnosti Canon či iných príslušných nezávislých dodávateľov;
    3. Sa vo vašom systéme vyskytol vírus (alebo podobný program) alebo nastala akákoľvek porucha či požiadavka akéhokoľvek produktu, ktorý ste pripojili k produktu, prípadne ktorý inak negatívne ovplyvňuje prevádzku produktu;
    4. Ste vy alebo iná osoba konajúca vo vašom mene poškodila produkt alebo na ňom vykonala zmeny, prípadne pripojila alebo začlenila do produktu, alebo príslušných systémov akúkoľvek inú položku, ktorá negatívne ovplyvňuje prevádzku produktu;

    Záruka na opravu na mieste inštalácie sa bude riadiť a interpretovať v súlade s platnými zákonmi krajiny, kde sa produkt používa a kde sa poskytujú služby a akékoľvek spory v súvislosti so zárukou na opravu na mieste inštalácie spadajú do výhradnej jurisdikcie príslušných súdov tejto jurisdikcie.

Posledná aktualizácia: 1. januára 2022

Prehľad najčastejších otázok o záruke v rámci európskeho záručného systému (EWS)

  • Spoločnosť Canon ponúka európsky záručný systém (EWS) na produkty zakúpené v týchto krajinách:

    Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Island, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Malta, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Holandsko a Spojené kráľovstvo.

    Pozrite si kompletné zmluvné podmienky tejto záruky.

  • Zákazník vo všeobecnosti nie je povinný zaregistrovať produkt značky Canon na to, aby bola záruka v rámci EWS platná. Ak svoj produkt zaregistrujete u spoločnosti Canon prostredníctvom konta Canon iD, budeme vám môcť posielať cielené propagačné materiály a aktualizácie vzťahujúce sa na vaše produkty. Registrácia u spoločnosti Canon môže byť potrebná pri niektorých akciových zárukách, ale v takom prípade bude táto požiadavka uvedená v zmluvných podmienkach danej akcie.

  • Pre krajiny, v ktorých platí európsky záručný systém (EWS), každé balenie produktu zvyčajne obsahuje záručnú kartu EWS. Vzor tejto karty si môžete pozrieť na nasledujúcich obrázkoch: 

  • Na účely registrácie záruky v rámci európskeho záručného systému (EWS) nemusíte spoločnosti Canon odovzdávať žiadnu dokumentáciu. Ak chcete požiadať o záručnú opravu v rámci európskeho záručného systému (EWS), je vždy potrebné poskytnúť spoločnosti Canon originál platného dôkazu o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného produktu a v niektorých prípadoch aj vyplnenú záručnú kartu. Ak chcete zistiť konkrétne požiadavky, pozrite si podmienky pre danú krajinu.

  • Ak chcete požiadať o záručnú opravu v rámci európskeho záručného systému, zakaždým budete musieť poskytnúť spoločnosti Canon originál platného dôkazu o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného produktu a v niektorých prípadoch aj vyplnenú záručnú kartu. Ak chcete zistiť konkrétne požiadavky, pozrite si podmienky pre danú krajinu. Akciové ponuky na záruku môžu obsahovať aj ďalšie požiadavky, preto si v prípade každej akciovej ponuky prečítajte zmluvné podmienky k nej (ak sú k dispozícii).

  • Zákazník vo všeobecnosti nie je povinný zaregistrovať produkt značky Canon na to, aby bola záruka v rámci EWS platná. Ak chcete požiadať o záručnú opravu v rámci európskeho záručného systému, musíte vždy poskytnúť spoločnosti Canon originál platného dôkazu o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného produktu a v niektorých prípadoch aj vyplnenú záručnú kartu. Táto požiadavka na predloženie dôkazu o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) sa vzťahuje aj na produkty nadobudnuté ako dar.

  • Na produkty značky Canon sa v rámci európskeho záručného systému zvyčajne poskytuje 24-mesačná záruka. Môžu sa však vyskytnúť výnimky, pri ktorých predajcovia ponúkajú akciové predĺženie záruky. Ak máte pochybnosti, pozrite si pokyny týkajúce sa záruky na príslušnej webovej lokalite podpory spoločnosti Canon v danej krajine alebo sa obráťte na vášho predajcu (v prípade predĺženej záruky poskytovanej predajcom).

  • Podrobnosti o konkrétnej záruke poskytovanej na produkt sa zvyčajne uvádzajú v balení produktu. Na produkty sa vo všeobecnosti vzťahuje záruka, ktorá platí pre konkrétnu oblasť, v ktorej bol produkt zakúpený, a ak chce zákazník uplatniť nárok na záručnú opravu, musí produkt vrátiť v tejto oblasti. Spoločnosť Canon všeobecne neposkytuje globálne záruky s výnimkou prípadov, keď sa táto skutočnosť špecificky uvádza pre konkrétne produkty/oblasti.

  • Áno, európsky záručný systém (EWS) sa vzťahuje na produkty značky Canon bez ohľadu na ich aktuálneho vlastníka. Začiatok a koniec platnosti záruky sa však počíta od pôvodného dátumu nákupu, nie od dátumu následného predaja. Ak chcete požiadať o záručnú opravu v rámci európskeho záručného systému (EWS), je vždy potrebné poskytnúť spoločnosti Canon originál platného dôkazu o nákupe (s pôvodným dátumom nákupu) daného produktu a v niektorých prípadoch aj vyplnenú záručnú kartu. Ak chcete zistiť konkrétne požiadavky, pozrite si podmienky pre danú krajinu.

  • Záruky od spoločnosť Canon platia len v oblasti, kde bol produkt predaný a na ktorú sa vzťahujú konkrétne záručné údaje v balení. Spoločnosť Canon všeobecne neposkytuje globálne záruky s výnimkou prípadov, keď sa táto skutočnosť špecificky uvádza pre konkrétne produkty/oblasti. Zákazníkom spoločnosti Canon vždy odporúčame obrátiť sa na našich miestnych zástupcov, ktorí vám poradia, aké máte možnosti. V niektorých prípadoch môže byť nevyhnutné, aby ste za potrebné opravy zaplatili a po návrate do oblasti, v ktorej platí európsky záručný systém (EWS), sa pokúsili získať od spoločnosti Canon finančnú kompenzáciu (platí len v prípade, ak sa na opravenú poruchu vzťahujú podmienky EWS – napr. na poruchy v dôsledku nesprávneho používania produktu zákazníkom sa nevzťahujú). Aby ste svoj nárok mohli doložiť, odporúčame si odkladať všetky príslušné dokumenty súvisiace so vzniknutými nákladmi/vykonanými opravami.

Kontaktné informácie

V tabuľke nižšie sú uvedené krajiny ponúkajúce európsky záručný systém spoločnosti Canon. Podrobnejšie informácie sú obsiahnuté v kompletných zmluvných podmienkach systému EWS spoločnosti Canon. Nájdete tu kontaktné informácie pre jednotlivé krajiny a poskytovanú úroveň služieb.


Upozorňujeme, že v prípade dostupnosti sa služba U vás poskytuje iba na špecifikované produkty.


Krajina Kontaktné údaje technickej podpory
Rakúsko Canon Austria
Belgicko Canon Belgium (holandčina)
Canon Belgium (francúzština)
Bulharsko Canon Bulgaria
Cyprus Canon Cyprus
Česká republika Canon Czech
Dánsko Canon Denmark
Estónsko Canon Estonia
Fínsko Canon Finland
Francúzsko Canon France
Nemecko Canon Germany
Grécko Canon Greece
Maďarsko Canon Hungary
Island +354 533 34 11

Beco
Írsko Canon Ireland
Taliansko Canon Italy
Lotyšsko Canon Latvia
Litva Canon Lithuania
Luxembursko Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Nórsko Canon Norway
Poľsko Canon Poland
Portugalsko Canon Portugal
Rumunsko Canon Romania
Slovensko Canon Slovakia
Slovinsko Canon Slovenia
Španielsko Canon Spain
Švédsko Canon Sweden
Švajčiarsko Canon Switzerland (francúzština)
Canon Switzerland (nemčina)
Holandsko Canon Netherlands
UK Canon UK

Modely, na ktoré sa vzťahuje záručná služba U vás spoločnosti Canon

Upozorňujeme, že pokiaľ sa váš produkt nenachádza na zozname nižšie, nemáte nárok na záručnú službu U vás a je vám poskytnutá iba záruka vrátenia produktu na opravu.


Členské krajiny európskeho záručného systému (EWS) ponúkajúce záručnú službu U vás spoločnosti Canon:


Rakúsko Belgicko Česká republika Dánsko Fínsko
Francúzsko Nemecko Maďarsko Írsko Taliansko
Luxembursko Holandsko Nórsko Poľsko Portugalsko
Švajčiarsko Slovensko Španielsko Švédsko UK

 

Nižšie vyberte sortiment produktov a prejdite na vyhovujúce modely


MAXIFY
Monofunkčné tlačiarne i-SENSYS
Multifunkčné tlačiarne i-SENSYS
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Výmena u vás

Tlačiareň MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Oprava u vás


PIXMA  
PIXMA Pro 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Monofunkčné tlačiarne i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Multifunkčné tlačiarne i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030Cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Presné podmienky záruky na príslušný model odporúčame overiť prostredníctvom miestnych kontaktných bodov, pretože sa na ne môžu vzťahovať obmedzenia.

Možno budete potrebovať aj...

Kontaktujte nás

Obráťte sa na našu podporu prostredníctvom telefónu alebo e-mailu

Servis a oprava

Objednajte si službu, pošlite produkt na opravu alebo zistite viac o našom servise a procese opravy

Recyklácia

Získajte ďalšie informácie o programe recyklácie kaziet spoločnosti Canon

Konto Canon

Zaregistrujte svoj produkt a spravujte svoje konto Canon

Podeľte sa o svoj názor:

Vyplňte prosím prieskum, ktorý vám zaberie 1 minútu, a pomôžte nám zlepšiť zážitok z webovej lokality podpory

Prieskum