no consumer

Užite si väčšiu pohodu s akciou, vďaka ktorej získate trojročnú záruku.

Kúpte si od 1. marca 2016 do 21. mája 2017 ktorýkoľvek z vybraných modelov tlačiarní a skenerov MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER a imageFORMULA a užite si väčšiu pohodu s akciou, vďaka ktorej získate trojročnú záruku.

Nárokovať >

Súvisiace produkty

Často kladené otázky

Ako viem, či sa vybavovanie mojej žiadosti nespomalilo kvôli nesprávnym alebo chýbajúcim údajom?

Po úspešnej online registrácii týkajúcej sa propagačnej akcie spoločnosti Canon dostanete e-mailovú správu s potvrdením vašej žiadosti, v ktorej bude uvedené vaše referenčné číslo, ako aj osobné prihlasovacie údaje na webovú lokalitu, na ktorej môžete skontrolovať stav svojej reklamácie. Ak ste zadali akékoľvek nesprávne informácie, na uvedenej internetovej stránke budete na túto skutočnosť upozornený, pričom zároveň obdržíte e-mail, v ktorom sa budú nachádzať informácie o chýbajúcich údajoch. Najrýchlejší spôsob, ktorým nám môžete oznámiť chýbajúce údaje, je prihlásiť sa na uvedenú internetovú stránku a údaje na nej aktualizovať.

Aké formáty môžem použiť na odosielanie dokumentov, ktoré sú súčasťou registračného procesu a je obmedzená ich veľkosť?

Pozor! Súbor by nemal byť väčší ako 4 MB. Odoslať môžete len súbory vo formáte JPG, TIF a PDF.

Objednal som si produkt spoločnosti Canon v rámci lehoty uvedenej pre propagačnú akciu, po produkt si však neprídem k predajcovi/nebude mi predajcom doručený do lehoty, keď sa akciová lehota skončí – mám stále nárok na túto propagačnú akciu?

Uschovajte si potvrdenie objednávky, ktoré ste dostali (na ktorom je dátum, ktorý vyhovuje podmienkam akcie) a pošlite nám ho spolu s Vašou faktúrou pri podávaní žiadosti. Po poslednom oficiálnom dni nákupu máte mesačnú lehotu, počas ktorej nám môžete odoslať potrebné dokumenty.

O tejto akcii som nevedel a produkt som si kúpil niekoľko týždňov pred/po špecifikovanom dátumovom rozmedzí. Môže spraviť spoločnosť Canon výnimku a autorizovať akciový dar na môj nákup?

Ospravedlňujeme sa za túto situáciu, žiadosť však môžete podať len vtedy, ak bol produkt zakúpený v dátumovom rozmedzí, ktoré je uvedené v časti Podmienky a pravidlá.

Aké transakcie/produkty sú vylúčené z tejto propagačnej akcie?

Výluky sú uvedené v Podmienkach a pravidlách akcie. Výluky zahŕňajú nasledujúce produkty:
1. Produkty, ktoré nie sú súčasťou akcie (TU nájdete úplný zoznam produktov, ktoré sú súčasťou akcie)
2. Produkty zakúpené mimo dátumového rozmedzia akcie alebo mimo územia akcie
3. Použité, repasované alebo obnovené produkty, prípadne produkty, ktoré nie sú originálne alebo akýmkoľvek spôsobom porušujú intelektuálne vlastnícke práva spoločností v skupine Canon (napríklad aj paralelné alebo „sivé“ produkty)

Čo máte na mysli pod „možnosťami platby“ v online formulári so žiadosťou?

Pýtame sa, akým spôsobom ste pôvodne zakúpili produkt.

Kde sa nachádza výrobné číslo produktu?

Ak chcete nájsť sériové číslo, KLIKNITE NA ODKAZ Kde nájsť sériové číslo TU a zobrazí sa vám, kde sa nachádza pre vaše produkty. Výrobné číslo si NEZAMIEŇAJTE s číslom EAN/čiarovým kódom. Na nasledujúcej fotografii sa nachádza číslo EAN/čiarový kód, ktoré sa obvykle nachádza na bočnej strane krabice k produktu, toto však NIE JE výrobné číslo produktu, ktoré musíte zadať na overenie Vašej žiadosti. Výrobné číslo sa nachádza na tele samotného produktu, ak potrebujete nájsť výrobné číslo, použite nášho sprievodcu na tejto adrese.

Prečo sa nemôžem prihlásiť na internetovú stránku pomocou môjho sledovacieho kódu?

Upozorňujeme, že pri vyplňovaní prihlasovacích údajov treba rozlišovať malé a veľké písmená, takže sa uistite, že ich píšete presne (malé a veľké písmená).

Ak ste počas online registrácie zaznamenali nasledujúce komplikácie:
– Snažil som sa určitý čas registrovať a nepustí ma to ďalej
– Dostávam správu „neautorizované“
– Snažil som sa formulár odoslať viackrát, ale neúspešne.
Vo väčšine prípadov je problém v zariadení, pomocou ktorého sa snažíte otvoriť internetovú stránku, t.j. mobilný telefón/inteligentný telefón, Apple mac, iné zariadenie atď., pričom chyba nie je v internetovej stránke. Spojte sa s výrobcom produktu, ktorý používate, aby Vám poskytol pomoc. Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku v týchto často kladených otázkach, otázku nám môžete poslať e-mailom na nasledujúcu adresu. Ak je vaša žiadosť urgentná, môžete sa s nami skontaktovať na telefónnom čísle +421 250 102 612, porípadne navštívte stránku podpory spoločnosti Canon.

Čo spraviť, ak sa mi nedarí zaregistrovať moju žiadosť online?

Ak nemôžete použiť online registráciu a online žiadosť, obráťte sa na zákaznícku podporu spoločnosti Canon na čísle +421 250 102 612 a objednajte si papierovú formu registračného formuláru.

Ktorí predajcovia sa zapojili do tejto akcie? Kde môžem kúpiť akciové produkty?

Skontrolujte svoj miestny obchod na tejto adrese: http://www.canon.sk/where_to_buy/for_work/.

Aké rôzne úrovne záručných služieb existujú?

Vrátenie produktu na opravu:
Ak sa počas záručnej doby vyskytne výrobná chyba produktu, je nutné ho vrátiť do autorizovaného servisu značky Canon, kde ho vyškolení technici spoločnosti Canon bezplatne opravia. Produkt dostanete po dokončení opráv späť.


Na mieste:
Ak sa na príslušnom produkte prejaví počas záručnej doby výrobná chyba, záručný servis na mieste sa poskytne jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • Oprava na mieste (technikom)
  • Výmena na mieste (kuriérom)

Ďalšie informácie týkajúce sa rôznych záručných služieb a celé znenie záručných zmluvných podmienok získate po kliknutí sem.

Ako si uplatním nárok na akciovú záruku?

Ak po uznaní reklamácie potrebujete získať rozšírené alebo aktualizované záručné služby poskytnuté v rámci tejto propagačnej akcie, obráťte sa na vašu miestnu technickú podporu spoločnosti Canon a buďte pripravení:


a.    Poskytnúť úplný názov modelu zariadenia/tlačiarne a sériové číslo*;
b.    Potvrdiť operačný systém nainštalovaný vo vašom počítači – ak je to potrebné;
c.    Potvrdiť vaše kontaktné údaje, adresu zariadenia/tlačiarne a vašu e-mailovú adresu;
d.    Poskytnúť dôkaz o kúpe produktu a aktivovanej akciovej záruke, na základe e-mailovej správy, ktorá vám bola doručená po online registrácii záruky;
í.    Zrozumiteľne popísať príslušnú poruchu a v prípade pokynu vykonať potrebnú diagnostiku;
f. Dodržať akékoľvek primerané pokyny od technickej podpory na získanie záručnej služby.

* Ak potrebujete pomoc s nájdením vášho sériového čísla, kliknite sem.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion