Služby komunikácie so zákazníkmi
Naštartujte svoju obchodnú činnosť a spoznajte nové spôsoby oslovenia zákazníkov pomocou našich riešení pre digitálnu komunikáciu
Naštartujte svoju obchodnú činnosť vďaka efektívnejšej komunikácii so zákazníkmi
Digitálne technológie navždy zmenili skúsenosti zákazníkov vďaka dosiaľ nepoznanému množstvu bodov kontaktu v režime online aj offline. Podniky v súčasnosti intenzívne hľadajú recept na bezproblémové zákaznícke skúsenosti, pričom ich motivácia je jasná: 84 % organizácií, ktoré sa pustili do zlepšovania skúseností zákazníkov, zaznamenalo nárast príjmov.
Poskytovanie skúseností zákazníkom, ktorými vyniknú z davu, sa preto stalo prioritou číslo jedna. V súlade so stratégiami digitálnej transformácie marketingové oddelenia všetkých odvetví prechádzajú na automatizáciu, aby mohli získavať informácie v reálnom čase a využívať ich na kontakt so zákazníkmi.
Stiahnite si našu príručku, v ktorej sa dozviete, ako technológia CCM prináša ďalšiu generáciu skúseností zákazníkov.
Naštartujte svoju obchodnú činnosť a spoznajte nové spôsoby oslovenia zákazníkov pomocou našich riešení pre digitálnu komunikáciu
Nástroje, ktoré potrebujete na získanie nových zákazníkov. Vytvárajte účinné viackanálové kampane s možnosťou merania odozvy
Zlepšite efektivitu a znížte riziko pochybenia vďaka automatizácii procesov podávania žiadostí zákazníkov a ich prijímania
Zistite, ako digitálne technológie zmenili marketing a ako využiť ďalšiu vlnu
Spoločnosť Canon odpovedá na otázky o digitálnej transformácii, ktoré si kladie každý marketingový riaditeľ
Sú dáta naozaj „nová ropa“? Objavte, ako ich prostredníctvom môžete zlepšiť skúsenosť zákazníkov, zvýšiť rast podniku a znížiť náklady.