Upozorňujeme, že servis a podporu sieťových kamier Canon je odpovedná spoločnosť Canon Group Company, Axis Communications. Ak potrebujete pomôcť s vašou sieťovou kamerou, kontaktujte spoločnosť Axis Communications.
Ak ste výrobok zakúpili v obchodnej sieti, tak pre technickú podporu, prosíme, kontaktuje daného obchodného partnera.
Ak potrebujete pomôcť s inými podnikovými produktmi, kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo odoslaním jedného z 2 online formulárov uvedených nižšie.
Predtým, než nás kontaktujete, pozrite si najskôr oblasť podpory na našej webovej stránke, kde nájdete špecifické ovládače k produktom, softvér, používateľské príručky, firmvér, často kladené otázky a ďalší užitočný obsah, ktorý vám môže pomôcť pri zodpovedaní vašej otázky.
![]() |
Všeobecná podpora pre produkty:
Skôr ako nám zavoláte, prečítajte si nasledujúce informácie:
Zavolajte nám na telefónne číslo 0248 228 556*
Pondelok – piatok: 08:00 - 16:00
Ak potrebujete pomoc pri hľadaní umiestnenia sériového čísla, navštívte stránku ako nájsť sériové číslo. * Výška poplatkov za hovory podľa miestnych sadzieb je závislá od vášho telefónneho paušálu a poskytovateľa služieb. Presnú výšku poplatkov zistíte u svojho poskytovateľa služieb. |
![]() |
Pošlite nám e-mail na servis@canon.cz
Aby sme vám mohli pomôcť čo najrýchlejšie, priložte informácie uvedené nižšie:
|
Upozorňujeme, že všetky informácie poskytnuté v e-maile budú použité výhradne na vyriešenie vášho problému. Vaše osobné údaje nebudú použité na obchodné účely ani na to, aby sme vás informovali o iných výrobkoch a službách, ktoré by vás mohli zaujímať.
Dôležitá poznámka!
Niektorí poskytovatelia internetových služieb môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Aby ste zaručili, že dostanete odpoveď na svoju otázku, odporúčame, aby ste pridali adresu donotreply@support.canon-europe.com do svojho adresára.