Kontaktujte podporu

Upozorňujeme, že servis a podporu sieťových kamier Canon je odpovedná spoločnosť Canon Group Company, Axis Communications. Ak potrebujete pomôcť s vašou sieťovou kamerou, kontaktujte spoločnosť Axis Communications.

Ak ste výrobok zakúpili v obchodnej sieti, tak pre technickú podporu, prosíme, kontaktuje daného obchodného partnera.

Ak potrebujete pomôcť s inými podnikovými produktmi, kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo odoslaním jedného z 2 online formulárov uvedených nižšie.

Predtým, než nás kontaktujete, pozrite si najskôr oblasť podpory na našej webovej stránke, kde nájdete špecifické ovládače k produktom, softvér, používateľské príručky, firmvér, často kladené otázky a ďalší užitočný obsah, ktorý vám môže pomôcť pri zodpovedaní vašej otázky.


Všeobecná podpora pre produkty:
Skôr ako nám zavoláte, prečítajte si nasledujúce informácie:

  • Ak sa stretávate s problémami s vybavením v dôsledku toho, že ste ho dlhší čas nepoužívali alebo používali iba obmedzene, mohla by vás zaujímať stránka Návrat do práce, kde nájdete tipy na riešenie niekoľkých najbežnejších problémov.

  • Informácie a rady týkajúce sa čistenia zariadení nájdete v časti Usmernenia týkajúce sa čistenia.
Zavolajte nám na telefónne číslo 0248 228 556*
Pondelok – piatok: 08:00 - 16:00
  • Ak nám chcete pomôcť, pripravte si sériové číslo zariadenia.

Ak potrebujete pomoc pri hľadaní umiestnenia sériového čísla, navštívte stránku ako nájsť sériové číslo.
* Výška poplatkov za hovory podľa miestnych sadzieb je závislá od vášho telefónneho paušálu a poskytovateľa služieb. Presnú výšku poplatkov zistíte u svojho poskytovateľa služieb.
Pošlite nám e-mail na servis@canon.cz
Aby sme vám mohli pomôcť čo najrýchlejšie, priložte informácie uvedené nižšie:

Upozorňujeme, že všetky informácie poskytnuté v e-maile budú použité výhradne na vyriešenie vášho problému. Vaše osobné údaje nebudú použité na obchodné účely ani na to, aby sme vás informovali o iných výrobkoch a službách, ktoré by vás mohli zaujímať.

Dôležitá poznámka!

Niektorí poskytovatelia internetových služieb môžu blokovať naše odpovede s predpokladom, že predstavujú neželané správy. Aby ste zaručili, že dostanete odpoveď na svoju otázku, odporúčame, aby ste pridali adresu donotreply@support.canon-europe.com do svojho adresára.

Feedback