Diaľkové ovládanie fotoaparátu a snímanie z nových uhlov

Najkreatívnejšie snímky často vznikajú vtedy, keď sa na scénu pozeráte z inej perspektívy. Napríklad ak skupinový záber zástupu ľudí odfotografujete zvrchu, záber na mesto vytvoríte bezpečne z najvrchnejšieho poschodia vašej kancelárskej budovy a na koncerte držíte fotoaparát nad hlavou. Hoci snímanie záberov takýmto spôsobom nemusí byť vždy najpraktickejšie, výsledok často stojí za to.

Diaľkové ovládanie fotoaparátu vám umožňuje fotografovať scénu zo zaujímavých uhlov a posunúť tak vaše kreatívne možnosti. Pri skupinových portrétoch alebo dokonalých autoportrétoch už nebudete chýbať v zábere a nepredvídateľne sa správajúce objekty, napríklad divú zver, môžete fotografovať z bezpečnej vzdialenosti bez toho, aby ste ju rušili.

V mnohých z našich najnovších fotoaparátov je možné namiesto štandardného hľadáčika použiť inteligentný telefón. Fotoaparát tak môžete ovládať na diaľku. Jednoducho k nemu pripojte svoje mobilné zariadenie a spustite aplikáciu Canon Camera Connect. Ak sa v zariadeniach používa technológia NFC, na vytvorenie prepojenia stačí, aby sa zariadenia dotkli. Ak ste fotoaparát umiestnili na stabilný povrch alebo statív, pomocou inteligentného telefónu môžete na diaľku nastaviť kompozíciu, ohniskovú vzdialenosť a iné parametre. Získate tak slobodu v skúmaní nápaditých uhlov a môžete podávať presvedčivejšie príbehy.

Snímanie fotografií na diaľku