Snímanie videozáznamov vo filmovej kvalite

Snímanie videozáznamov vo filmovej kvalite je umením. Jedným zo spôsobov na dosiahnutie profesionálnej úrovne videozáznamu je kontinuálne zaostrovanie – hlavný predmet v zábere zostáva vždy ostrý.

Používanie tejto techniky bez potrebnej praxe je však náročné. Ak sa ju chcete naučiť, snažte sa zaostrovať na statický objekt počas toho, ako k nemu kráčate, a s objektívom manipulujte tak, aby bol objekt v zábere neustále ostrý.

Aby sa pozornosť divákov upriamila práve na hlavný objekt, pokúste sa rozostriť pozadie v zábere a udržať ostrý hlavný objekt – pri širokouhlých záberoch môžete nechať všetko ostré.

V našich najnovších fotoaparátoch je možné vďaka technológii zaostrovania Hybrid CMOS AF III prekonať počas snímania videozáznamov problémy súvisiace s kontinuálnym zaostrovaním. Technológia umožňuje hladké automatické sledovanie a kontinuálne zaostrenie snímaného objektu, aj keď sa v zábere pohybuje. Niektoré fotoaparáty Canon sú vybavené dotykovou obrazovkou, ktorá vám umožňuje jednoducho zmeniť zaostrenie z jedného objektu na druhý bez toho, aby ste museli manipulovať s objektívom. Ak chcete zaostriť na konkrétny objekt, stačí sa ho dotknúť na obrazovke. Výsledkom je plynulejší a profesionálne vyzerajúci videozáznam vo filmovej kvalite.

Snímanie videozáznamu vo filmovej kvalite