Canon pomáha spoločnosti Staples zvyšovať tržby vďaka prístupu zameranému na zákazníka

Spoločnosť Staples je najväčším svetovým predajcom kancelárskych potrieb s viac ako 2 000 predajňami v 27 krajinách po celom svete.

Napriek globálnemu úspechu značky musela maloobchodná organizácia spoločnosti Staples v Holandsku čeliť nízkym príjmom a zníženému podielu na trhu, a preto bola kvôli zachovaniu ziskovosti na trhu plnom konkurencie nútená hľadať prístup, ktorý by sa viac sústreďoval na zákazníka. Žiadalo si to integrovanejší zákaznícky zážitok, ktorý by viac prepojoval ponuku spoločnosti v predajniach a online. Takisto potrebovala viac marketingových kanálov na personalizáciu a pritiahnutie zákazníkov.

Spoločnosť Staples poverila realizáciou programu hodnotenia zákazníkov oddelenie podnikových služieb spoločnosti Canon. S využitím informácií o zákazníkoch začala spoločnosť Canon rozvíjať a rozširovať celkovú víziu.

Staples-image1.jpg

„Potrebovali sme konzultačný prístup, ktorý by nám pomohol získať lepší prehľad o motivácii našich zákazníkov. Potrebovali sme riešenie a stratégiu, tie sa nám však nedarilo nájsť, až kým sa do veci nezapojilo oddelenie podnikových služieb spoločnosti Canon.“

Richard Houppermans, vedúci oddelenia podnikových služieb