Švajčiarsky poskytovateľ tlačových služieb spoločnosť Ritz prijala zásadné opatrenia v snahe prispôsobiť sa vývoju na trhu komunikácií, ktorého hybnou silou je popularita online kanálov a digitálnych platforiem.
Mierna zmena značky, ktorá odráža nové služby
Úspešná propagácia ponuky kombinovaných médií prostredníctvom príslušnej kampane zacielenej na klientov
Uskutočnená prvá kampaň na propagáciu kombinovaných médií zacielená na klientov spoločnosti Ritz
Prispôsobiť sa modernému komunikačnému prostrediu rozšírením online služieb
• Klesajúci objem tlače
• Neľahké presadzovanie sa na konkurencieschopnom trhu
• Neschopnosť uspokojovať dopyt zákazníkov po online službách
• Na podujatí pre zákazníkov v roku 2013 ponúkla spoločnosť Canon spoločnosti Ritz nástroj Business & Innovation Scan (B&IS)
• Preskúmanie B&IS sa uskutočnilo v roku 2014 a klient vďaka nemu získal jasný prehľad o súčasnom podnikateľskom modeli vrátane analýzy marketingovej stratégie
• Skenovanie B&IS inšpirovalo klienta k zmene podnikateľského modelu, do ktorého po novom pribudli služby s obsiahnutím kombinovaných médií prostredníctvom riešení od spoločnosti Canon, a k zmene postavenia podniku v roku 2015
• Spoločnosť Canon podporila prvú kampaň na propagáciu nových služieb na báze kombinovaných médií zacielenú na klientsku základňu spoločnosti Ritz
Kliknite na odkazy nižšie a prečítajte si ďalšie informácie o produktoch a službách, ktoré využívajú.