Nový potenciál tlače v období únavy z digitálneho obsahu

Ako tlač oživuje viackanálové propagačné kampane

Prevziať správu

Tlač vzbudzuje emócie

Prečítajte si v správe spoločnosti Canon o propagačných materiáloch, ako tlač dokáže osloviť spotrebiteľov a zlepšiť ich odozvu v ére „digitálneho detoxu“.

Prevziať správu

Print Fuels Emotion

Prichádza programatická tlač

Vo svete marketingu sa v poslednom čase vynorili dva dôležité trendy: narastajúca nedôvera k prítomnosti digitálnych zariadení v našich životoch a pribúdajúce dôkazy o schopnosti tlače stimulovať emocionálne spojenie medzi značkou a jej cieľovým publikom. Tieto trendy priviedli predajcov k uvedomeniu, že samotné digitálne kanály nepostačujú na vytvorenie podmanivých kampaní a digitálny formát je nutné doplniť aj tlačenými materiálmi.


To predstavuje významnú príležitosť. Marketingoví odborníci a poskytovatelia tlačových služieb tak môžu spolupracovať na viackanálových kampaniach kombinujúcich najväčšie kvality tlačových materiálov so všetkými výhodami digitalizácie ‒ schopnosťou osloviť spotrebiteľov personalizovaným obsahom presne prispôsobeným ich profilu v každom štádiu spotrebiteľského procesu.


Budúcnosť tlačových technológií spočíva v ich inteligentnom využití v spolupráci s individualizovanými údajmi, čo vedie k vzniku komunikačných materiálov na mieru, ktoré skvalitnia zážitok používateľa a motivujú ho k odozve. Pre marketingové oddelenia to znamená, že všetko, čo bolo možné personalizovať online, je teraz možné personalizovať v tlačenej podobe. A to spoločnosť Canon označuje termínom „programatická tlač“.


V tejto správe spoločnosť Canon skúma, prečo majitelia značiek a zákazníci menia svoj pohľad na digitálny marketing, a ako programatická tlač umožňuje maximalizovať účinnosť tlače pri viackanálových marketingových kampaniach.

Súvisiace riešenia

Zistite viac

Nie ste si istí, aké produkty pre svoj podnik potrebujete?

KONTAKTUJTE NÁŠ TÍM