Článok

Ako môžu digitálne technológie vniesť revolúciu do skúseností zákazníkov

Naštartujte svoju obchodnú činnosť vďaka efektívnejšej komunikácii so zákazníkmi

Stiahnuť príručku

Premena skúsenosti zákazníkov pomocou služby komunikácie so zákazníkmi

Zistite, ako môžu služby komunikácie so zákazníkmi (CCM) pomôcť vašim podnikom s poskytovaním prvotriednych zákazníckych skúsenosti.

Stiahnuť príručku

Shop assistant helps customer pay at point of sale

Premena skúseností zákazníkov pomocou CCM

Digitálne technológie navždy zmenili skúsenosti zákazníkov vďaka dosiaľ nepoznanému množstvu bodov kontaktu v režime online aj offline. Podniky v súčasnosti intenzívne hľadajú recept na bezproblémové zákaznícke skúsenosti, pričom ich motivácia je jasná: 84 % organizácií, ktoré sa pustili do zlepšovania skúseností zákazníkov, zaznamenalo nárast príjmov.[1]

Poskytovanie skúseností zákazníkom, ktorými vyniknú z davu, sa preto stalo prioritou číslo jedna. V súlade so stratégiami digitálnej transformácie marketingové oddelenia všetkých odvetví prechádzajú na automatizáciu, aby mohli získavať informácie v reálnom čase a využívať ich na kontakt so zákazníkmi.

Stiahnite si našu príručku, v ktorej sa dozviete, ako technológia CCM prináša ďalšiu generáciu skúseností zákazníkov.

[1] https://www.dimensiondata.com/en/insights/customer-experience-benchmarking-report-2017#formContainer

Súvisiace riešenia

Zistite viac

Spoznajte nové spôsoby ako efektívnejšie komunikovať so zákazníkmi

Kontaktujte náš tím

  • Canon
  • Podnikanie
  • Revolúcia v skúsenostiach zákazníkov vďaka digitálnym technológiám